DR750 pinnat
Valvoja: Moderaattorit
DR750 pinnat
Rumpujarrulliseen takavanteeseen tarttis löytää muutama varapinna, mistähän noita kannattaisi kyselemään? Koko settikin on aika hakusessa niin uskoisin pärjääväni kappaletavarana ostetuilla 
Re: DR750 pinnat
Cmsnl.com löytyy aika hyvin kaikenlaista ja tavarat tulee ajallaan.
92€ sieltä setti kotiin. Minulla riittäis ihan se muutama vaikka mittojen mukaan tehtynä, koko setillä en tee mitään, varsinkin kun hintaa on saman verran kuin koko vanteella. Stormikin näyttäis myyvän vain settejä, MX24 tarjoaa yksittäisiä mutta pituutta on kosopäin liikaa. Äkkiähän tuota lyhentäisi ja tekisi uudet jengat, mutta pinnan profiili on aika hassun mallinen ja jenkakin joku kummallinen pinnan kierteen halkaisijan ollessa n. 4,3mm.
Jos orkkispinnat on vielä tuon ikäsessä ja muutama jo poikki niin voi olla ihan viisasta vaihtaa koko sarja. On siellä säröjä jo muissakin.
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Ja aina voi kysyä Suzukin huoltoliikkeestä varaosina, saa varmasti yksittäinkin. Jos vaan muutaman tarttee niin tämä on se halvin vaihtoehto.
Kuraköröttelijä
Okei, kiitoksia paljon, täytyypä kysäistä Heinolta ensin ja sen jälkeen tuolta Veikko Laaksolta.
Yhden katkenneen sieltä vasta löysin kun sai uuden kumin pyöräytettyä vanteelle, mutta eiköhän noita lisää tule.
Yhden katkenneen sieltä vasta löysin kun sai uuden kumin pyöräytettyä vanteelle, mutta eiköhän noita lisää tule.
Suzukin orkkis setti oli n.70€ (muistaakseni) Frank Nymannin kautta, siis tässä mun lähellä espoossa. Cmsnl:ssä joskus vähän ihme hintoja. Paikaillinen sutki liike voi yllättää. Frank Nyman on mulla aika lähellä, niin tullut käytettyä ja monesti halvempi, ei tule postikulujakaan. Viikossa tuli saksan varastosta. Jostain syystä myös muistavat mun pyörän mallin ulkoa
Mulla on tosin levyjarrullinen versio. Rumpuversiossa voi olla tietty eri hinta...
Mulla on tosin levyjarrullinen versio. Rumpuversiossa voi olla tietty eri hinta...
-too Big to fail-
Onkohan pinnoja löytynyt? Minulla on muutama kappale käyttämättömiä, ja olen melko varma, että ne ovat juuri 88-mallin DR:n pinnoja. Rumpujarrulliseen napaan. 4x100mm, koukkupäisiä. Kyseinen DR on ainoa pyörä, jossa minulla on ollut pinnojen kanssa ongelmia ja siihen niitä hankin taannoin, n. 25 vuotta sitten. Mutta ovatpa näemmä vielä tallella...
Tuntomerkit täsmäis kyllä, vielä en ole ehtinyt Heinolle käymään joten voisin nuo lunastaa pois. Pistänpä viestiä.Ande749 kirjoitti:Onkohan pinnoja löytynyt? Minulla on muutama kappale käyttämättömiä, ja olen melko varma, että ne ovat juuri 88-mallin DR:n pinnoja. Rumpujarrulliseen napaan. 4x100mm, koukkupäisiä. Kyseinen DR on ainoa pyörä, jossa minulla on ollut pinnojen kanssa ongelmia ja siihen niitä hankin taannoin, n. 25 vuotta sitten. Mutta ovatpa näemmä vielä tallella...
Ei kellään sattuisi olemaan DR800 vuosimallia 1995 eturenkaaseen paria pinnaa jemmassa?