Sivu/keskijalan hitsausta

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Nikita
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Heinä 11, 2012 11:04 am
Pyörä: KTM990A

Sivu/keskijalan hitsausta

Viesti Kirjoittaja Nikita »

Terve

Kevät tekee tuloaan ja näin ollen mopokin olisi kiva saada kasaan talven jäljiltä.

Eli löytyykö porukalta vinkkejä missä hitsauttaa 990:sen kottareisen sivu-/keskiseisontatuki R/S mittoihin täällä PK seudulla?