Terve
Kevät tekee tuloaan ja näin ollen mopokin olisi kiva saada kasaan talven jäljiltä.
Eli löytyykö porukalta vinkkejä missä hitsauttaa 990:sen kottareisen sivu-/keskiseisontatuki R/S mittoihin täällä PK seudulla?
Sivu/keskijalan hitsausta
Valvoja: Moderaattorit