Mistä syystä mp syttyy palamaan

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

Kampi
Pyörä: R1200GSA

Re: Mistä syystä mp syttyy palamaan

Viesti Kirjoittaja Kampi »

ceevu kirjoitti:no autoa olen sammuttanu epätoivosesti kaasarin tulvinnan jälkeen,lätäkkö imusarjan päälle ja vanhat tulpanjohdot.kyllä todistetusti lähtee.
No epäilemättä kun saa kipinää polttoainehöyryihin. Ajatus onkin että pysäköity eli moottori sammutettu ja virrat sammutettu. Jotain linkkejä:

https://www.google.fi/search?q=brake+fl ... &gws_rd=cr

http://www.youtube.com/watch?v=ZIq9DDFkonU
treriksrøysare
Kumipuhki
Pyörä: WR300-10, TE 610 -08, KTM 65sx-09

Viesti Kirjoittaja Kumipuhki »

Mulla meinas palaa yks projekti kun ei ollut laturin välissä sulaketta, lähti johdot pikku liekkeihin. Pyörä oli hd wla-42.

Toinen pyörä mikä meinas palaa oli hd shovel ja itse tehdyllä tankilla. Tankki alkoi vuotaa saumoista oikee kunnolla ja risteyksessä tajusin et mistä se perkeleellinen höyry oikee tulee. Bensa oikee kiehu kansien päällä. Ei muutaku pyörä lähi ojaa nurin ja renkaat ylös päin. Kyl viereisen bussi pysäkin +60v. Kottaraiset ihmetteli mun touhuu:D
Kaksitahtinen Mielialahäiriö
Salsa
Pyörä: itämainen

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Mahtoi olla Kumipuhkin tapauksessa uutiskynnys matalalla siinä muorien kesken.

Pyörä ei oo palanut vielä. Mutta kolmekymmentä vuotta sitten kaverin Manta syttyi jumittuneesta vilkun releestä. Se savu, mikä autoon muodostui, oli tosi kammottavaa. Vaikka oli hengittämättä sen ajan, mitä pikkusen, parin kilon, sammuttimen tyhjennys tuhaukseen meni, niin tuntui siltä että kohta on henki katkolla.
TransUralisti
ceevu
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++

Viesti Kirjoittaja ceevu »

juttu alko rönsyilemään nelipyöräsiin,yksi auto paloi sulakerasiasta lähteneen lämmön seurauksena,ei sammunu edes sammuttimella.(sammu mutta lähti uudelleen ennenkuin sai akun irti)
toinen yritti palaa startin jumiuduttua,ja myöhemmin vielä valojen johtojen ylikuumennuttua.(en tiedä oliko huono liitos,eristevika vai yksinkertasesti liian ohuet johdot.siitä sulaneeesta kimpusta ei saanu enää selvää.autossa ei ollu sulaketta valoille.)
Toivo

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Kerran ajoi Tuuloksella vanha brittipyörä huoltamolle kun savu tuli väärästä paikasta, satulan alta. Oli kai yritetty virittää konetta niin että ilmanputsari oli poistettu ja tilalle laitettu trasselitukko. Ajaessa kaasuttimesta roiskunut bensa kasteli trasselin ja moottori lämmitti tämän, eikä muuta tarvittu kuin kipinä jostain johdosta.
Vastaa Viestiin