XTZ -94 kaasariprobleema
Valvoja: Moderaattorit
-
THA
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
XTZ -94 kaasariprobleema
Monia kummiskin työaikana työasioissa auttaneena kehtaan nyt vastavuoroon työasiassa kysyä kanssaharrastajien apua. Eli otsikon mopoon tuli enklannista kaasarin korjaussetti luisteineen kalvoineen päivineen, vaan eipä ne osat sovi. Kalvon kohdistus menee v-tulleen, eli on väärässä paikassa, luisti sentään oikean kokoinen. Kyseessä siis tuo 2-kurkkunen härveli jossa alipainekurkku toisena. Tarttis keksiä asiakkaalle joku ratkasu, nimittäin kaikki kaasarissa on vähän sinne päin ja vinksallaan, kolme settia tarttis stormilta ottaa ja miltei 200e loppusummaa tiedossa.
Kalvoa en siis saa enää irtaimena sen krymppirenkaan kanssa, joten toimittivat enklannista koko paketin luisteineen. Ennen myivät mulle korjaussarjoja millä itse asentavat, eivät enää.
Ei tohon härveliin sattuis oleen edes alle 400e hintaluokkaan saatavana mitään kaasarisettiä ton onnettoman orkkiksen tilalle? Kun tuon vanhan korjaamisesta Itella tekee mahottoman, rahteihin uppoo 65e ja 185e osiin + töihin päälle ja sama surkea kaasari on lopputuloksena.
Kalvoa en siis saa enää irtaimena sen krymppirenkaan kanssa, joten toimittivat enklannista koko paketin luisteineen. Ennen myivät mulle korjaussarjoja millä itse asentavat, eivät enää.
Ei tohon härveliin sattuis oleen edes alle 400e hintaluokkaan saatavana mitään kaasarisettiä ton onnettoman orkkiksen tilalle? Kun tuon vanhan korjaamisesta Itella tekee mahottoman, rahteihin uppoo 65e ja 185e osiin + töihin päälle ja sama surkea kaasari on lopputuloksena.
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Re: XTZ -94 kaasariprobleema
Tommonen ilmoitus oli pukarifoorumilla. http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=63740
-
THA
- Viesti:
Kiitos vaan vaivannäöstäsi, tuo taisi tulla mullakin googlella esiin, on vaan 2003 vuoden ilmo...
On tää foorumi nopee kun tässä ajassa jo eka vastaus
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Ilmoitus on lähetetty: Kes Tou 18, 2011 11:53 pmTHA kirjoitti:Kiitos vaan vaivannäöstäsi, tuo taisi tulla mullakin googlella esiin, on vaan 2003 vuoden ilmo...
Ilmoituksen jättäjä on liittynyt: Sep 29, 2003
Siitä vaan kaasarin ostoon, ei tuollainen aarre pitkään tuolla hinnalla myynnissä ole.
-
THA
- Viesti:
Juuh, pieni erhe sattui ;D
Nyt on kaasarit tilattu!
KIITOS!!!!
Nyt on kaasarit tilattu!
KIITOS!!!!
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
THA
- Viesti:
Asian kanssa kävi niin, että myyjä lupasi lähettää kaasarit seuraavana päivänä, ilmoittikin sitten 3pv myöhemmin että toinen onkin rikki, korjauskelvottomasti.
No nyt asia on uudelleen framilla ja olen kahlannut nettiä läpi ne saitit mitä löysin ja ymmärsin. Enpä löytänyt kaasaria/kaasareita. Eestiläistä kanssaharrastajaa yritän auttaa, ei ole latiakaan jäämässä omaan taskuun. Orkkis kaasaria ei todellakaan kannata enää ruveta elvyttämään, em. lisäksi mm. ryyppyluisti on hapettunut paikalleen, lionnut nyt lk. 3kk eikä irtoa.
No nyt asia on uudelleen framilla ja olen kahlannut nettiä läpi ne saitit mitä löysin ja ymmärsin. Enpä löytänyt kaasaria/kaasareita. Eestiläistä kanssaharrastajaa yritän auttaa, ei ole latiakaan jäämässä omaan taskuun. Orkkis kaasaria ei todellakaan kannata enää ruveta elvyttämään, em. lisäksi mm. ryyppyluisti on hapettunut paikalleen, lionnut nyt lk. 3kk eikä irtoa.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Tere,
Joskus vaihtelin spostia saksalaisen hemmon kanssa teneren kaasari asioista, suositteli ducati monsterin kaasareita siihen, kuulemma kävis, vaijerit joutuu ite viritteleen.. En sitten tutkinut asiaa tarkemmin... Suositteli myös tätä putiikkia/hemmoa (Steven Topham) saksassa, löytyy kaikkee.. http://www.mikuni-topham.de
-ta-
Joskus vaihtelin spostia saksalaisen hemmon kanssa teneren kaasari asioista, suositteli ducati monsterin kaasareita siihen, kuulemma kävis, vaijerit joutuu ite viritteleen.. En sitten tutkinut asiaa tarkemmin... Suositteli myös tätä putiikkia/hemmoa (Steven Topham) saksassa, löytyy kaikkee.. http://www.mikuni-topham.de
-ta-
-
THA
- Viesti:
Oukei, tarviipa laittaa meiliä. Mahdottomalta tuntuu suoraan mitään sopivaa löytää, eikä vissiin oo kohteella juur tota kaasuvaijerimodee laajempia mahiksiakaan mitään rakennella.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
öö, luinkin vähän tarkemmin sun kirjoitusta, tämä vinkki oli superteneree, missä on 2 erillistä kaasaria...suositteli ducati monsterin kaasareita siihen, kuulemma kävis, vaijerit joutuu ite viritteleen
-ta-
Moro!
Katos tommosia.
Noilla on paljon sälää monenlaiseen pyörään.
http://www.egu-motoren.de/onlineshop/mo ... bd1606.php
Katos tommosia.
Noilla on paljon sälää monenlaiseen pyörään.
http://www.egu-motoren.de/onlineshop/mo ... bd1606.php
-
THA
- Viesti:
XTZ tää tapaus ihan kaks yhteen kiinitettyä kurkkua, no vois sen kahdeks kaasarikskin tulkita.
Tarvii vähän EGUn sivuja tutkia, sieltä vaan ei juur vastailtu cooleriasiassakaan ja niittne laatu suht arveluttva (ajatellen ajoo mihin cooleria ny etupääs tarvii).
Tarvii vähän EGUn sivuja tutkia, sieltä vaan ei juur vastailtu cooleriasiassakaan ja niittne laatu suht arveluttva (ajatellen ajoo mihin cooleria ny etupääs tarvii).
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
ihan vaan tarkennuksena,onko tää 600 ilmajäähy vai 660 vesipyssy? kun ei tuo vuosimalli kerro mulle vielä... jos se on ilmajäähy niin mielestäni saksan ebayssa oli kaasareita
Anteeks OT. Kyllä ne mulle vastaili ihan asiallisesti kun pari cooleria sieltä tilasin eikä tavinnut letkuja teettää. Kiinnitysraudat jouduin tekemään uudet mutta niiden raaka-aineet ei maksaneet mitään. Tarkennatkos pikkuisen (ajatellen ajoo mihin cooleria ny etupääs tarvii) ??THA kirjoitti: Tarvii vähän EGUn sivuja tutkia, sieltä vaan ei juur vastailtu cooleriasiassakaan ja niittne laatu suht arveluttva (ajatellen ajoo mihin cooleria ny etupääs tarvii).
-
THA
- Viesti:
Ihan asiallinen huomio Pate. Siis eipä tuota cooleria tarvii maantieajossa, maastossa sit senkin edestä ja siihen EGUn versio on kovin heppoinen kolhuja ajatellen. Kaupunkiajoon toki tarpeen ja riittävä, syynäilin taas tänään yhtä livenä ja mua vaan hirvitti - tosin mun mopo kaatuukin useemmin kun muiden mopoja startataankaan, snif ;(
eegulta ei ole vastattu, taaskaan, vieläkään. En kyllä käsitä miksi joku .fi -osoite roskiinkaan automaatilla menisi ja vastattiinhan sieltä cooleriasiaankin sitten lopulta, joten tuskin meneekään.
Mulla ei ole mitään hajua mimmosesta vehkeestä on kyse, kun mallikin ilmotettiin alunperin katuenduro Yamaha XZ... jotain tarttis kummiskin hommata ja rakentakoot sit loput itse tai miten parhaaks näkee...
eegulta ei ole vastattu, taaskaan, vieläkään. En kyllä käsitä miksi joku .fi -osoite roskiinkaan automaatilla menisi ja vastattiinhan sieltä cooleriasiaankin sitten lopulta, joten tuskin meneekään.
Mulla ei ole mitään hajua mimmosesta vehkeestä on kyse, kun mallikin ilmotettiin alunperin katuenduro Yamaha XZ... jotain tarttis kummiskin hommata ja rakentakoot sit loput itse tai miten parhaaks näkee...
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
näyttääkö ne tolta?
http://cgi.ebay.de/900-YAMAHA-XTZ660-3Y ... 5ae1a52960
Piti sitten ite tutkia kun et kerran tiedä
ja viimenen 600 tenere (z) on tehty ilmeisesti -91 (motorcyclespecs.co.za) joten lienee luultavaa ettei noin vanhaa oo myyty enää 94 uutena
http://cgi.ebay.de/900-YAMAHA-XTZ660-3Y ... 5ae1a52960
Piti sitten ite tutkia kun et kerran tiedä