rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

sinivalkopuna
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
Pyörä: AT RD03

rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja sinivalkopuna »

Tervehdys!
Seuraavanlaiset kyselyt tälläkertaa: 1. Huomasin just että rd 650 tankki vuotaa vas alakulmasta. Tietääkös joku, jotta onko tässä Keski-Uudellamaalla ihmistä, joka osaisi tankin ehjätä?
2. Kun irrottelin tankkia, huomasin että jäähdyttimien edessä on kumiläpyskät. Ovatkohan viritelty paikoilleen vain talvikäyttöä varten vaiko kokoaikaisiksi (ed omistaja ajeli kuulemma vain talvisin)?

Jään odottelemaan vastauksia.
sinivalkopuna
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
Pyörä: AT RD03

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja sinivalkopuna »

Sorry! Piti tietysti olla Dr 650 josta kyselin tankista ja jäähdyttimistä.
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja canam »

Tankin korjaajista sille seudulla ei tietoa.
Jäähdyttimen edessä ei ole kuin harva verkko.
Kumit on talvea varten.
canam
heisku
Viestit: 318
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 11:05 pm
Pyörä: transalp 600-----
Paikkakunta: Loimaa

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja heisku »

Mulla tuli hiushalkeema tohon mun pikku tohtorin tankkiin,lähelle sitä kohtaa mistä tankki tukee runkoon kiinni.
Oli aika huomaamaton toi halkeema.Ei kai siihen mitään ihmemiestä tarvita kunhan osaa hitsata ja muistaa varotoimenpiteet
kun tankkia hitsaa.Oletan että sulla on peltitankki siinä.
sinivalkopuna
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2011 11:09 am
Pyörä: AT RD03

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja sinivalkopuna »

Kiitän vastauksista ja neuvoista. Juu, tankki on peltiä ja eipä auta kuin etsiä hitsaaja tai tinaaja että pääsee taas tien päälle. Niin ja täytyypä repiä ne kumisuojat pois ettei kesällä kone kuumene liikaa.
Avatar
Robocop
Viestit: 179
Liittynyt: To Elo 25, 2005 6:48 am
Pyörä: DR 650 RS
Paikkakunta: Hankasalmi

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Paljonkohan mahtaa olla dr:n tankin tilavuus?
peekoo2
Viestit: 9
Liittynyt: La Marras 28, 2009 10:07 am
Pyörä: Suzuki DR650SE

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja peekoo2 »

Alkuperäinen peltitankki vm. 96-01 tilavuus 12l.
Avatar
Robocop
Viestit: 179
Liittynyt: To Elo 25, 2005 6:48 am
Pyörä: DR 650 RS
Paikkakunta: Hankasalmi

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja Robocop »

Mulla -91, vaikuttaa isommalta....?
SP41B
Viestit: 190
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 3:38 am
Pyörä: Rossipyörä
Paikkakunta: Teisko

Re: rd 650 tankki ja jäähdyttimet

Viesti Kirjoittaja SP41B »

Katteettomassa mallissa ("Dakar/Djebel") oli ainakin peltitankki josta muistelisin, että olisi ollut 21 litraa. On ihan joku muistikuva vaan, voin olla väärässäkin...
Ainakin harvemmin piti tankata kuin tuota nykyistä (9,5 litraa).
My way is not the highway...
Vastaa Viestiin