Mitä talleissa tapahtuu...?
Valvoja: Moderaattorit
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Re: Mitä talleissa tapahtuu...?
Sanyolla meikäläisenkin talli kuumenee 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Teillä on hienot tallit. Mulla on aivan liian pieni, tai liian paljon tavaraa
Lämpenee talon yhteydessä kaukolämmöllä.

Lämpenee talon yhteydessä kaukolämmöllä.
Kuraköröttelijä
-
janne.temonen
- Pyörä: BMW R 12 GS-11
Joo kaks on tallissa, mut toinen on velpojan gessu...!Mika_Tz kirjoitti:Onko sulla kaksi noita isoja Gessuja?janne.temonen kirjoitti:Juu rupee olee vehkeet talvikunnossa!!! Pakkasia ja lumia ootellessa
- gixxerman
Komea ja siisti on,olisipa omakin noin oordinkissa,kaksi on mullakin kessuja tallissa.janne.temonen kirjoitti:Joo kaks on tallissa, mut toinen on velpojan gessu...!Mika_Tz kirjoitti:Onko sulla kaksi noita isoja Gessuja?janne.temonen kirjoitti:Juu rupee olee vehkeet talvikunnossa!!! Pakkasia ja lumia ootellessa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Pkilpolla samanlainen talli kuin mulla
mulla vain pyörii jaloissa 2 kpl kempin hitsaus kampetta, kompura, lastenrattaat ja appi ukon keräämät tavarat 30 vuoden ajalta, et kun tuota vanhusta teki niin sivuille jäi tilaa just puol metriä
Yksinäinen Susi
No huh. Pitää varmaan tehdä lotto. Oli tuuria, nimittäin kaikki venttiilin välykset oli ok,vaik kilsoja oli 17500. Tilaaki oli plentisti,kun kaasarit,ilmanputsarikotelo ja syyläri oli irti. Mis helvetis lc 8 konees on t-merkki?
Nyt haeskelin yläkuolokohdan tulpanreijästä pitkähköä meisseliä apuna käyttäen. Tulpan avaintakin piti muokata sorvissa. ulkohalkaisija tulpanavaimessa saa olla max 21mm ,juur niinku timo sano. Mites ja kuis olettekos noita venttiilikopan tiivisteitä uusineet venttiilinsäädön yhteydessä,aattelin vaan ,et nyt ,kun kaik on levällään ois helppo laittaa uudet ja varsin vittumainen homma jälkeenpäin vaihdella jos saa huomata,et tiivisteet tihkuu ku mopo on taas kasassa. Niiet onks noil ollu taipumusta vuotaa?
Nyt haeskelin yläkuolokohdan tulpanreijästä pitkähköä meisseliä apuna käyttäen. Tulpan avaintakin piti muokata sorvissa. ulkohalkaisija tulpanavaimessa saa olla max 21mm ,juur niinku timo sano. Mites ja kuis olettekos noita venttiilikopan tiivisteitä uusineet venttiilinsäädön yhteydessä,aattelin vaan ,et nyt ,kun kaik on levällään ois helppo laittaa uudet ja varsin vittumainen homma jälkeenpäin vaihdella jos saa huomata,et tiivisteet tihkuu ku mopo on taas kasassa. Niiet onks noil ollu taipumusta vuotaa?
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
En minä ainakaan ole venakopan tiivisteitä uusinut venttiilinsäätöjen yhteydessä, eikä ole vuotanut. Tässä aika hyvä ohjeet hommaan http://www.ktm950.info/how/Valves/cpmod ... lve_adjust , vaikka sulla homma on jo tehty.
Kura lentää...
Aamulla tai siis iltapäivällä hipsin talliin ja ilmeisesti krapulan takia näin kaiken kahtena..

Jaa vitsit vitsinä, Lamppisken pyörällä harjoteltiin venttiilien säätöä jos sitten uskaltais omastakin tarkastaa..

Jaa vitsit vitsinä, Lamppisken pyörällä harjoteltiin venttiilien säätöä jos sitten uskaltais omastakin tarkastaa..
-
heisku
- Pyörä: transalp 600-----
No niin nyt on pikku tohtoriin väännetty piikit alle.Kyllä toi trellikka on löysä tohon kingsiin verrattuna eihän tolle trellikalle täytynyt rengasrautaa kuin vilauttaa niin se oli jo vanteella.Ostin biltemasta venttiilinasennus työkalun ja olipas sillä kätevä vetää venttiili vanteen läpi.
Etupiikit asennettu mut olipas vaan jarrupalat finaalissa eikä uusia näytä löytyvän mistään joten pitää ootella et biltema aukeaa
Jospa sitä takarenkaakin vaihtais ja samalla kattois kuinka surkeeksi voi mousse mennä...
- gixxerman
Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
- gixxerman
Tarkoitatko gixxeriäni?Olen omistanut sen jo 13vuotta ja se oli täysi rautalangalla kasattu pommi silloin,nyt se on täysin läpikäyty ja omistajan maun mieleinenjarno78 kirjoitti:Näppärän näköinen sutki kuvassa
Miten hitossa nuo lumilingon remmit sais korvattua jollain kytkimellä tms? Meinaan että jos oma linko on ns. vapaalla kierrokset päällä hetkeäkään niin jo nousee savu ja hihna on entinen.gixxerman kirjoitti:Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
- gixxerman
No tossa Kiinanihmeessä ne kestää aina sesongin kerrallaan,eli kerran vuodessa vaihdettava.Ja uusia saa AD-varaosasta,kun tietää mallin.TTA kirjoitti:Miten hitossa nuo lumilingon remmit sais korvattua jollain kytkimellä tms? Meinaan että jos oma linko on ns. vapaalla kierrokset päällä hetkeäkään niin jo nousee savu ja hihna on entinen.gixxerman kirjoitti:Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
Ja tässä versiossa remmit saavat siipeensä vasta,kun ajaa eteenpäin tai linko on toiminnassa.