Mitä talleissa tapahtuu...?

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Re: Mitä talleissa tapahtuu...?

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Sanyolla meikäläisenkin talli kuumenee :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
pkilpo
Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16

Viesti Kirjoittaja pkilpo »

Teillä on hienot tallit. Mulla on aivan liian pieni, tai liian paljon tavaraa :mrgreen:
Lämpenee talon yhteydessä kaukolämmöllä.
Kuva
Kuraköröttelijä
janne.temonen
Pyörä: BMW R 12 GS-11

Viesti Kirjoittaja janne.temonen »

Mika_Tz kirjoitti:
janne.temonen kirjoitti:Juu rupee olee vehkeet talvikunnossa!!! Pakkasia ja lumia ootellessa :lol:
Onko sulla kaksi noita isoja Gessuja? :shock:
Joo kaks on tallissa, mut toinen on velpojan gessu...! :P
gixxerman

janne.temonen kirjoitti:
Mika_Tz kirjoitti:
janne.temonen kirjoitti:Juu rupee olee vehkeet talvikunnossa!!! Pakkasia ja lumia ootellessa :lol:
Onko sulla kaksi noita isoja Gessuja? :shock:
Joo kaks on tallissa, mut toinen on velpojan gessu...! :P
Komea ja siisti on,olisipa omakin noin oordinkissa,kaksi on mullakin kessuja tallissa.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Pkilpolla samanlainen talli kuin mulla :mrgreen: mulla vain pyörii jaloissa 2 kpl kempin hitsaus kampetta, kompura, lastenrattaat ja appi ukon keräämät tavarat 30 vuoden ajalta, et kun tuota vanhusta teki niin sivuille jäi tilaa just puol metriä
Yksinäinen Susi
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

No huh. Pitää varmaan tehdä lotto. Oli tuuria, nimittäin kaikki venttiilin välykset oli ok,vaik kilsoja oli 17500. Tilaaki oli plentisti,kun kaasarit,ilmanputsarikotelo ja syyläri oli irti. Mis helvetis lc 8 konees on t-merkki?
Nyt haeskelin yläkuolokohdan tulpanreijästä pitkähköä meisseliä apuna käyttäen. Tulpan avaintakin piti muokata sorvissa. ulkohalkaisija tulpanavaimessa saa olla max 21mm ,juur niinku timo sano. Mites ja kuis olettekos noita venttiilikopan tiivisteitä uusineet venttiilinsäädön yhteydessä,aattelin vaan ,et nyt ,kun kaik on levällään ois helppo laittaa uudet ja varsin vittumainen homma jälkeenpäin vaihdella jos saa huomata,et tiivisteet tihkuu ku mopo on taas kasassa. Niiet onks noil ollu taipumusta vuotaa?
Liitteet
tulpan avain sopivaksi.jpg
tilaa on.jpg
sas härpäkkeet lähti kans.jpg
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

En minä ainakaan ole venakopan tiivisteitä uusinut venttiilinsäätöjen yhteydessä, eikä ole vuotanut. Tässä aika hyvä ohjeet hommaan http://www.ktm950.info/how/Valves/cpmod ... lve_adjust , vaikka sulla homma on jo tehty.
Kura lentää...
tonza
Pyörä: 950Adventure

Viesti Kirjoittaja tonza »

Aamulla tai siis iltapäivällä hipsin talliin ja ilmeisesti krapulan takia näin kaiken kahtena..
Kuva

Jaa vitsit vitsinä, Lamppisken pyörällä harjoteltiin venttiilien säätöä jos sitten uskaltais omastakin tarkastaa..
heisku
Pyörä: transalp 600-----

Viesti Kirjoittaja heisku »

No niin nyt on pikku tohtoriin väännetty piikit alle.Kyllä toi trellikka on löysä tohon kingsiin verrattuna eihän tolle trellikalle täytynyt rengasrautaa kuin vilauttaa niin se oli jo vanteella.Ostin biltemasta venttiilinasennus työkalun ja olipas sillä kätevä vetää venttiili vanteen läpi.
Liitteet
osat 029.jpg
osat 028.jpg
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

Etupiikit asennettu mut olipas vaan jarrupalat finaalissa eikä uusia näytä löytyvän mistään joten pitää ootella et biltema aukeaa :( Jospa sitä takarenkaakin vaihtais ja samalla kattois kuinka surkeeksi voi mousse mennä...
gixxerman

Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
Liitteet
Katkaistu kiinalainen kinosten kauhu
Katkaistu kiinalainen kinosten kauhu
Riisuttu gixxeri
Riisuttu gixxeri
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Näppärän näköinen sutki kuvassa 8)
Yksinäinen Susi
gixxerman

jarno78 kirjoitti:Näppärän näköinen sutki kuvassa 8)
Tarkoitatko gixxeriäni?Olen omistanut sen jo 13vuotta ja se oli täysi rautalangalla kasattu pommi silloin,nyt se on täysin läpikäyty ja omistajan maun mieleinen :P.Sorry,maun mukainen.
TTA

Viesti Kirjoittaja TTA »

gixxerman kirjoitti:Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
Miten hitossa nuo lumilingon remmit sais korvattua jollain kytkimellä tms? Meinaan että jos oma linko on ns. vapaalla kierrokset päällä hetkeäkään niin jo nousee savu ja hihna on entinen.
gixxerman

TTA kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:Gixxerin talvisäilöt ja lumilingon remmien vaihto
Miten hitossa nuo lumilingon remmit sais korvattua jollain kytkimellä tms? Meinaan että jos oma linko on ns. vapaalla kierrokset päällä hetkeäkään niin jo nousee savu ja hihna on entinen.
No tossa Kiinanihmeessä ne kestää aina sesongin kerrallaan,eli kerran vuodessa vaihdettava.Ja uusia saa AD-varaosasta,kun tietää mallin. :P
Ja tässä versiossa remmit saavat siipeensä vasta,kun ajaa eteenpäin tai linko on toiminnassa. :evil:
Vastaa Viestiin