Onko kellään tietoa onko olemassa jotain vilkkua joka oikeasti kestää taittumista ja pieniä osumia risuista ym.. ???
Ongelmana on ollut aina se kuminen varsi joka murtuu ja vilkku jää rötköttämään pervosti alaviistoon, toimiihan se tietty niinkin!
Valvoja: Moderaattorit

Samaa vilkkua löytyy myös motonetista, omaan KLE kawaan laitoin niiden alkuperäisten 32 tuumasten tilalleJari kirjoitti:Näitä olen käyttänyt ja mukana ovat pysyneet.
No höh... mehän sovittiin, että näiden kuuluukin näyttää rumalta. Darrojen ja lepakkokawojen.TeroV kirjoitti:Samaa vilkkua löytyy myös motonetista, omaan KLE kawaan laitoin niiden alkuperäisten 32 tuumasten tilalle
Tuollaiset minullekin kouraan lyötiin, kun paikallisesta edullisia vilkkuja pyysin. Kuulemma melko suosittuja mopoissa...Jari kirjoitti:Näitä olen käyttänyt ja mukana ovat pysyneet.
Ha haa, meinaatko että lepakkokawa ei ole ruma uusien vilkkujen myötäMTK kirjoitti:No höh... mehän sovittiin, että näiden kuuluukin näyttää rumalta. Darrojen ja lepakkokawojen.TeroV kirjoitti:Samaa vilkkua löytyy myös motonetista, omaan KLE kawaan laitoin niiden alkuperäisten 32 tuumasten tilalle
Tää linkki ei enää toimi, joten osaisko joku kohdistaa tämän osoittamaan oikeaan tuotteeseen? Pojan Husseen pitäis takasalamat laittaa ja tämä vilkku näyttää saaneen kannatusta - harmi vain, ettei tiedä, mihin vilkkuun tää osottaa.Jari kirjoitti:Näitä olen käyttänyt ja mukana ovat pysyneet.