Kokeileppa vaikka noilla asetuksilla:mek kirjoitti:Noiden sinun tämän ketjun ekasivulle laittamien kuvien exif:tietoja kaipaisin, niin yritän ottaa pikku-Gessun valoista kuvat samoilla asetuksilla.

Valvoja: Moderaattorit
Kokeileppa vaikka noilla asetuksilla:mek kirjoitti:Noiden sinun tämän ketjun ekasivulle laittamien kuvien exif:tietoja kaipaisin, niin yritän ottaa pikku-Gessun valoista kuvat samoilla asetuksilla.

Exifit saa näkymään firefoxin lisäkkeellä joka löytyy tuostamek kirjoitti:Noiden sinun tämän ketjun ekasivulle laittamien kuvien exif:tietoja kaipaisin, niin yritän ottaa pikku-Gessun valoista kuvat samoilla asetuksilla.
Itse en saa näkyviin niitä työkoneen IE6.0:lla enkä kotikoneen (Ubuntu) Firfox 3.0:lla, mutta oletin Eero R:n kaivaneen ne jotenkin, lieneekö tarkoittanut samoja kuvia kuin minä.
Nyt löytyy tuo biken viimeinen polttimotesti kurapyörän gmailista.mek kirjoitti:Skannaan ensi viikolla testin kurapyörän gmailiin. Muistaakseni tuo testivoittaja oli tosi kallis, mutta kakkonen ihan kohtuuhintainen, pari euroa. Ja muistaakseni kyse oli nimenomaan H4:sta.

Olikohan akku jo heikossa kunnossa? Kyllä minulla syttyy Gessussa neljä kseenonia yht'aikaa ilman ongelmia.Sepixlh kirjoitti:Tuollainen 50W Xenon haukkaa noin 10A virtaa kun sen laittaa päälle, yhdessä (katu)pyörässä jossa oli 4.5Ah akku -> ei valo suostunut syttymään kun jännite notkahti...
Kyllä se siinä pitkässä vähän auttaa, mutta edelleenkään ei tule hyvä. Jos nyt uudelleen homman tekisin (ja ehkä teenkin), niin xenon lähivaloon ja hyvään lisäpitkään ja halogeeni siihen omaan pitkään. Tällä saadaan hieman peitettyä sitä sytysviiveen ongelmaa kaukovalot sytyttäessä. Ja se pitkän valon umpio on yksinkertaisesti paska. Itse olen pohtinut koko valosetin rakentelemista uuteen uskoon.-W- kirjoitti:Sitä tässä vain pohtinut että pitäisikö tuohon pikku gessuun laittaa pitkiin tuollainen 50w kun se on niin surkea suhteessa lyhyisiin, vai hommata suosiolla lisäpitkät.
Jos pärjäisi ilman lisäpitkiä, niin silloin saisi nuo ballastit sijoitettua paljon helpommin (kun niitä olisi kaksi neljän sijaan), varsinkin kun nuo kaksi olisi mallia "slim".
Herjasiko vika muisti? Eli siis kestää ottaa vaikka on Can väylä tekniikka. Herjaako ajotietokonetta joka näyttää palaneista lampuista. Keltainen merkkivalo mittaristossa ja teksti LAMPR?Kunkku kirjoitti:Alkuperäiset polttimot on korvattu suoraan polttimon kannasta otetulla sähköllä, eikä ainakaan nyt näy mitään häiriöitä. Saas nähdä, mitä vikamuisti kertoo seuraavassa huollossa...
Mulla oli GSA:ssa lyhyillä 55w Xenon. Hyvin se valaisi mutta tuotti niin paljon hajavaloa että vastaantulijat hermostu. Siirsin sen pitkiin ja lyhyiksi laitoinNixi kirjoitti:Herjasiko vika muisti? Eli siis kestää ottaa vaikka on Can väylä tekniikka. Herjaako ajotietokonetta joka näyttää palaneista lampuista. Keltainen merkkivalo mittaristossa ja teksti LAMPR?Kunkku kirjoitti:Alkuperäiset polttimot on korvattu suoraan polttimon kannasta otetulla sähköllä, eikä ainakaan nyt näy mitään häiriöitä. Saas nähdä, mitä vikamuisti kertoo seuraavassa huollossa...
Tarkoitus asentaa Cobra Xenon-muutossarja H7 lähivalolle. Ja jos ei tyydytä tästä tarvittaessa tästä lisää
Nykyiset ajovalot lähivalo(55W) H7, kaukovalo (55W) H7, Sumuvalot (55W) H11 ja lisänä Touratech (Xenon Auxiliary Headlight left)
Tuossa video nykyisistä valoista
Kuvissa nykyiset valot ja Cobra xenon ilman releitä. En laita releitä jos ei ole pakko.

Toimii hyvin ilman relettä. Jos laitat releen väliin ja otat käyttövirran releelle akulta niin silloin saat "LAMPF" virheilmoituksen koskaNixi kirjoitti:Herjasiko vika muisti? Eli siis kestää ottaa vaikka on Can väylä tekniikka. Herjaako ajotietokonetta joka näyttää palaneista lampuista. Keltainen merkkivalo mittaristossa ja teksti LAMPR?Kunkku kirjoitti:Alkuperäiset polttimot on korvattu suoraan polttimon kannasta otetulla sähköllä, eikä ainakaan nyt näy mitään häiriöitä. Saas nähdä, mitä vikamuisti kertoo seuraavassa huollossa...
Tarkoitus asentaa Cobra Xenon-muutossarja H7 lähivalolle. Ja jos ei tyydytä tästä tarvittaessa tästä lisää
Nykyiset ajovalot lähivalo(55W) H7, kaukovalo (55W) H7, Sumuvalot (55W) H11 ja lisänä Touratech (Xenon Auxiliary Headlight left)
Tuossa video nykyisistä valoista
Kuvissa nykyiset valot ja Cobra xenon ilman releitä. En laita releitä jos ei ole pakko.

Eemo kirjoitti:
Toimii hyvin ilman relettä. Jos laitat releen väliin ja otat ohjausvirran releelle lyhkästen johdosta niin silloin saat "LAMPF" virheilmoituksen koska
kuorma on niin pieni että tietokone tulkitsee lampun palaneen.
Jos tuon sarjan laitat lyhkäsille niin kannattaa kokeilla H7R 55w Xenon-vaihtomappua jottei häikäse niin vastaantulijoita.
Tuossa lampussa on mustattu kohdat josta valo tuppaa karkaamaan taivaalle.