USD keulan liukuputken suojukset
Valvoja: Moderaattorit
USD keulan liukuputken suojukset
Kuinka oleelliset nuo ovat käytännössä, jos normaalisti ei ajeta crossia kaverin takapyörän tuntumassa?
Toiselle puolelle on ostettu uusi, mutta toinen on halkeillut vähän joka suuntaan, joten otin sen pois, ennenkuin leviää säleinä pitkin tietä.
Tarkoitus on kursia se kasaan, ja jossain vaiheessa hommata uusi tilalle.
Vai voiko ne peräti nakata mäkeen turhina?
Noissa alkuperäisissä vaan tuntuu muovilaatu olevan aika haurasta. Hintaansa nähden ainakin.
Toiselle puolelle on ostettu uusi, mutta toinen on halkeillut vähän joka suuntaan, joten otin sen pois, ennenkuin leviää säleinä pitkin tietä.
Tarkoitus on kursia se kasaan, ja jossain vaiheessa hommata uusi tilalle.
Vai voiko ne peräti nakata mäkeen turhina?
Noissa alkuperäisissä vaan tuntuu muovilaatu olevan aika haurasta. Hintaansa nähden ainakin.
Niin haitarikumitko?an13 kirjoitti:Laita neopreeniset, maksaa parikolmekymppiä ja kestää kelejä.
En ole sellasia nähnyt ku "perinteisissä" keuloissa.
Siis meinasin näitä muovilärpäkkeitä mitkä on upside-down keulan putkien suojana. Neopreeni liukunee huonosti?
En oo aikasemmin ollut tekemisissä moisten kanssa joten voi termit olla hakusessa
Edit: googlettamalla tuollaisia löytyikin.
Myykö niitä Suomessa joku?
Viimeksi muokannut Wesihiisi, Ke Syys 27, 2006 2:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä tarkoitin juurikin USD keulaan neopreenisiä sukkia jotka tulevat liukuputken päälle, ovat aika tiukkoja ylä ja alapäistä ja pysyvät tiiviinä paikoillaan. Ne eivät siis liu vaan painuvat kasaan kuten haitarikumitkin. Ostin omat ebay.de:sta. Pilkistää hieman lokarin takaa http://iki.fi/antti.nissinen/mp/africa_110.jpg.html
Jos on ylälokari niin voinee laittaa lisäksi myös muoviset suojalärpäkkeet alapäähän kiinni. Itselläni on pari ylimääräistä WP 4357:aan käyvää nimelliseen hintaan.
Jos on ylälokari niin voinee laittaa lisäksi myös muoviset suojalärpäkkeet alapäähän kiinni. Itselläni on pari ylimääräistä WP 4357:aan käyvää nimelliseen hintaan.
Näkyi niitä ebayssa tosiaan olevan, 18.90+pk (jonka suuruus on vielä arvoitus)
tuolla
Liimasin /niittasin sen alkuperäisen kasaan. Tuli kyllä sellainen kötöstys ettei paljon jää lapsille kerrottavaa
Ja tasan palasina ekasta pensaan oksasta. Muovi halkeaa säteittäin jo poratessa, saati niittien kiristämisestä.
Liimasin /niittasin sen alkuperäisen kasaan. Tuli kyllä sellainen kötöstys ettei paljon jää lapsille kerrottavaa
Ja tasan palasina ekasta pensaan oksasta. Muovi halkeaa säteittäin jo poratessa, saati niittien kiristämisestä.
tokimoto myy neopreenisiä. http://tokimoto.dms.emedia.fi/index.php?group=35an13 kirjoitti:Laita neopreeniset, maksaa parikolmekymppiä ja kestää kelejä.
Re: USD keulan liukuputken suojukset
Mistä nyt löytyy tuollaiset neopreenisuojat? Jos olis sellaiset että sais laitettuu paikoilleen ilman keulaputkien irroitusta.
Maailman paras perustelu olla tekemättä mitään:
"Shoriihh, mä oon gännissä!"
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Ei ne muoviset USD-keulan suojat ole kalliita. Alkuperäisinä KTM varaosina noin 30 euroa. Jos tuntuu kalliilta niin sitten Polisport tarvikeosana 26 euroa Duellilla. Eikä tarvitse maksaa postikuluja kun tilaa jälleenmyyjän kautta.
http://www.duell.fi/product_info.php?cP ... s_id=98658
http://www.duell.fi/product_info.php?cP ... s_id=98658
Kiitos vinkeistä! Mutta haen nimenomaan neopreenisuojia (sukkamallia pitkittäisellä tarrakiinnityksellä), en usd-suojia jotka tulee iskareiden eteen. Haitarikumit muuten ok, mut joutuu irrottelee iskarit asennusta varten. Niin, unohtu kertoo, että liukuputkien halkaisija on 45mm.
Maailman paras perustelu olla tekemättä mitään:
- Tonppa
- Pyörä: SD 990 etsii leikkisää kurakaveria
Pojat postilla puhu että ne neopreenikortsut päästää vesikelillä hienojakoista hiekkaa kuiten jostain välistä läpi. Sitte se tiukka sukka hinkkaa sitä hiekkaa / pölyä liukuputkea vasten. Itellä oli semmoset neopreenisukat siltikki normien muoviläpysköjen kansa wp:n usd-keulassa pari vuotta kiinni. En havainnu mitään jälkiä / hioutumista. En kyllä keksiny niille mitään järkevää syytäkään jos on ne muovisuojat paikallaan. Lisäsi ne teknistä ulkonäköä.
Pari vuotta vanhat muovisuojat ainaki kestää poraamista ja vääntelyä, liekkö kovettunu aloittajalla omat muovit.
Pari vuotta vanhat muovisuojat ainaki kestää poraamista ja vääntelyä, liekkö kovettunu aloittajalla omat muovit.
Kauppa- ja teollisuusministeriö
Onko nää oikeet mitä haet? Noi ei kyllä näytä olevan paikallaan kuin tuolta yläpäästä.panu.. kirjoitti:Kiitos vinkeistä! Mutta haen nimenomaan neopreenisuojia (sukkamallia pitkittäisellä tarrakiinnityksellä), en usd-suojia jotka tulee iskareiden eteen. Haitarikumit muuten ok, mut joutuu irrottelee iskarit asennusta varten. Niin, unohtu kertoo, että liukuputkien halkaisija on 45mm.
http://www.kriega.com/pages_uk/forkseal ... meset.html