TransAlpin sytkäboksi kimppa?!
Valvoja: Moderaattorit
- jussi72
- Pyörä: Transalp -89 Raisu -80
Re: TransAlpin sytkäboksi kimppa?!
Jess, boxit löytyivät postilaatikosta ja jäljistä päätellen oli kurapyörällä tuotu. Argentiinalaiset vaihtomunuaiset löysivät alpista paikkansa ilman hylkimisoireita eli taas pörisee. Loistavaa palvelua, virtuaalirahaa tulossa genen tilille
- genesis
- Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge
Eipä kestä kiittää, hinnerjoen perämetsissä riittää oivaa sorapätkää. Tuli heitettyä ihan sopiva iltalenkki.
Postia kuljetusmuotona suosivat saavat tod. näk. huomenna terveisiä täältäpäin, loput hoituu sitten sopimuksien mukaan.
Sellaset kimppakivat ne, saadaan niitä sieltä sitten lisää jos joku vielä tarvii, hintaan tietysti vaikuttaa määrät kun nuo rahdit ottavat oman osansa.
Postia kuljetusmuotona suosivat saavat tod. näk. huomenna terveisiä täältäpäin, loput hoituu sitten sopimuksien mukaan.
Sellaset kimppakivat ne, saadaan niitä sieltä sitten lisää jos joku vielä tarvii, hintaan tietysti vaikuttaa määrät kun nuo rahdit ottavat oman osansa.
-
Jukka Haapamäki
- Pyörä: CRF 450R/X
Transukin käy jälleen! Kiitoksia vielä kestämisiä epäilemättä! 
Jesh, oli postisetä tuonu työpöydälle kirjekuoren, joka sisälsi mustan mötikän. made in Argentina.
Enää ei tarvis kuin saada yhteys genesikseen että pääsis luopumaan tilillä olevista biteistä. Koitin useampaa otteeseen soittaa päivänmittaa mutta huonolla menestyksellä. Huomenna paremmalla onnella.
Kiitoksia homman organisoimisesta ja myös meidän muiden huomioon ottamisesta. Tuotehan ei tullut tarpeeseen vaan tarpeen välttömiseksi.
Enää ei tarvis kuin saada yhteys genesikseen että pääsis luopumaan tilillä olevista biteistä. Koitin useampaa otteeseen soittaa päivänmittaa mutta huonolla menestyksellä. Huomenna paremmalla onnella.
Kiitoksia homman organisoimisesta ja myös meidän muiden huomioon ottamisesta. Tuotehan ei tullut tarpeeseen vaan tarpeen välttömiseksi.
- genesis
Ei tuossa sahalla kuule/tunne puhelinta, takaisinsoittamisesta olen luopunut näiden puhelinmarkkinointityyppien takia. Yrittää toki saa, neljän jälkeen nyt ainakin rauhoittuu...leppis kirjoitti:Jesh, oli postisetä tuonu työpöydälle kirjekuoren, joka sisälsi mustan mötikän. made in Argentina.
ville.k:n tarpeista tämä alunperin lähti, kiittäkää sitä, mää vain toteutin...
Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Jos vielä tarvetta soita 0405317692pehu75 kirjoitti:Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Happi
Ei löydy enään bokseja.
Viimeksi muokannut Happi, La Elo 29, 2009 6:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos ja kumarrus, boxi tuli tänään GS-miitingin kautta susirajallekin.
-jarkko-
Kuvat
Kuvat
Nyt paukahtelee molemmissa pytyissä,kiitoksia Hapelle.Happi kirjoitti:Jos vielä tarvetta soita 0405317692pehu75 kirjoitti:Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Happi
-
ville.k
- Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi
No niin, sainhan minäkin aikaseks haettua ne boksit, taas toimii Ranslappi ku kello..
suuret kiitokset vielä Genesikselle vaivannäöstä!!
-Ville-
Laitoin linkistä löytyneeseen osoitteeseen kyselyä boxseista, mutta ei tullut minkäänlaista vastausta.genesis kirjoitti:Älä kysy multa noin vaikeita, katso itse: http://arrowheadep.com/catalog.htmlCrop kirjoitti:Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
Näyttäis olevan alkuperäset varaosanumerotkin käytös jossain kohtia...
Löytyisiköhän vielä innokkaita tarvitsijoita ja taitavaa toteuttajaa (genesis?)? Minä tarvitsisin ainakin 2 kpl.
- genesis
masa1 kirjoitti:Laitoin linkistä löytyneeseen osoitteeseen kyselyä boxseista, mutta ei tullut minkäänlaista vastausta.genesis kirjoitti:Älä kysy multa noin vaikeita, katso itse: http://arrowheadep.com/catalog.htmlCrop kirjoitti:Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
Näyttäis olevan alkuperäset varaosanumerotkin käytös jossain kohtia...
Löytyisiköhän vielä innokkaita tarvitsijoita ja taitavaa toteuttajaa (genesis?)? Minä tarvitsisin ainakin 2 kpl.
Genellä kesti pari päivää vastata, ja voihan se olla lomillakin....? Voin kaivaa työkoneelta sen suoran emailin jos haluut...
Hoida kimppa käyntiin ja ilmoita mulle montako tarviit yhteensä niin katsotaan...?
No nyt kävi näin jotta:
Olisi pikaista tarvetta tänne Espoon suuntaan boxille (tai vaikka kahdelle) -91 TransAlppiin.
Jäiköhän kenellekkään ylimääräistä tuosta tilauksesta tai vastaavasti jäikö toimivaa ylimääräistä
uuteen vaihdon yhteydessä.
Kyselee:
j.ilmari(at)gmail.com
0408621446
Olisi pikaista tarvetta tänne Espoon suuntaan boxille (tai vaikka kahdelle) -91 TransAlppiin.
Jäiköhän kenellekkään ylimääräistä tuosta tilauksesta tai vastaavasti jäikö toimivaa ylimääräistä
Kyselee:
j.ilmari(at)gmail.com
0408621446
Moro!YURI kirjoitti:No nyt kävi näin jotta:
Kyselee:
j.ilmari(at)gmail.com
0408621446
Nyt meitä olisi siis 2 tarvitsijaa. Minäkin huolisin 2 boxia, joten tarve olisi siis neljälle poxille.
Nonnih, boxi asia hoitu kiitettävästi, kiitos järjestelyihin osallistuneille.
Jos ulkomaailmasta boxitilaus tulee jossakin välissä ajankohtaiseksi niin olen siinä sitten mukana.
-Yuri-
Jos ulkomaailmasta boxitilaus tulee jossakin välissä ajankohtaiseksi niin olen siinä sitten mukana.
-Yuri-