TransAlpin sytkäboksi kimppa?!

Tekniikka & Näperrys

Valvoja: Moderaattorit

jussi72
Pyörä: Transalp -89 Raisu -80

Re: TransAlpin sytkäboksi kimppa?!

Viesti Kirjoittaja jussi72 »

Jess, boxit löytyivät postilaatikosta ja jäljistä päätellen oli kurapyörällä tuotu. Argentiinalaiset vaihtomunuaiset löysivät alpista paikkansa ilman hylkimisoireita eli taas pörisee. Loistavaa palvelua, virtuaalirahaa tulossa genen tilille
genesis
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge

Viesti Kirjoittaja genesis »

Eipä kestä kiittää, hinnerjoen perämetsissä riittää oivaa sorapätkää. Tuli heitettyä ihan sopiva iltalenkki.

Postia kuljetusmuotona suosivat saavat tod. näk. huomenna terveisiä täältäpäin, loput hoituu sitten sopimuksien mukaan.

Sellaset kimppakivat ne, saadaan niitä sieltä sitten lisää jos joku vielä tarvii, hintaan tietysti vaikuttaa määrät kun nuo rahdit ottavat oman osansa.
Jukka Haapamäki
Pyörä: CRF 450R/X

Viesti Kirjoittaja Jukka Haapamäki »

Transukin käy jälleen! Kiitoksia vielä kestämisiä epäilemättä! :mrgreen:
leppis
Pyörä: RaIli-lehmä

Viesti Kirjoittaja leppis »

Jesh, oli postisetä tuonu työpöydälle kirjekuoren, joka sisälsi mustan mötikän. made in Argentina.
Enää ei tarvis kuin saada yhteys genesikseen että pääsis luopumaan tilillä olevista biteistä. Koitin useampaa otteeseen soittaa päivänmittaa mutta huonolla menestyksellä. Huomenna paremmalla onnella.
Kiitoksia homman organisoimisesta ja myös meidän muiden huomioon ottamisesta. Tuotehan ei tullut tarpeeseen vaan tarpeen välttömiseksi.
genesis

leppis kirjoitti:Jesh, oli postisetä tuonu työpöydälle kirjekuoren, joka sisälsi mustan mötikän. made in Argentina.
Enää ei tarvis kuin saada yhteys genesikseen että pääsis luopumaan tilillä olevista biteistä. Koitin useampaa otteeseen soittaa päivänmittaa mutta huonolla menestyksellä. Huomenna paremmalla onnella.
Kiitoksia homman organisoimisesta ja myös meidän muiden huomioon ottamisesta. Tuotehan ei tullut tarpeeseen vaan tarpeen välttömiseksi.
Ei tuossa sahalla kuule/tunne puhelinta, takaisinsoittamisesta olen luopunut näiden puhelinmarkkinointityyppien takia. Yrittää toki saa, neljän jälkeen nyt ainakin rauhoittuu...

ville.k:n tarpeista tämä alunperin lähti, kiittäkää sitä, mää vain toteutin... 8)
pehu75
Pyörä: XL600v

Viesti Kirjoittaja pehu75 »

Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

pehu75 kirjoitti:Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Jos vielä tarvetta soita 0405317692

Happi

Ei löydy enään bokseja.
Viimeksi muokannut Happi, La Elo 29, 2009 6:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jarkko
Pyörä: Bmw
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Kiitos ja kumarrus, boxi tuli tänään GS-miitingin kautta susirajallekin.
-jarkko-
Kuvat
pehu75
Pyörä: XL600v

Viesti Kirjoittaja pehu75 »

Happi kirjoitti:
pehu75 kirjoitti:Moro vaan kaikille . Jos jossain on niitä Boxeja yli niin olisin ERITTÄIN kiinnostunut. Ja yksikin toimiva helpottaisi pahimpaan...
Jos vielä tarvetta soita 0405317692

Happi
Nyt paukahtelee molemmissa pytyissä,kiitoksia Hapelle.
ville.k
Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi

Viesti Kirjoittaja ville.k »

No niin, sainhan minäkin aikaseks haettua ne boksit, taas toimii Ranslappi ku kello.. 8) suuret kiitokset vielä Genesikselle vaivannäöstä!!
-Ville-
masa1
Pyörä: Africa Twin RD 03 & Pannu

Viesti Kirjoittaja masa1 »

genesis kirjoitti:
Crop kirjoitti:Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
Älä kysy multa noin vaikeita, katso itse: http://arrowheadep.com/catalog.html

Näyttäis olevan alkuperäset varaosanumerotkin käytös jossain kohtia...
Laitoin linkistä löytyneeseen osoitteeseen kyselyä boxseista, mutta ei tullut minkäänlaista vastausta.
Löytyisiköhän vielä innokkaita tarvitsijoita ja taitavaa toteuttajaa (genesis?)? Minä tarvitsisin ainakin 2 kpl.
genesis

masa1 kirjoitti:
genesis kirjoitti:
Crop kirjoitti:Saiskohan sieltä sähkötukkurilta myös muihin mopoihin cdi:tä? Mulla rupes Domi paukkumaan pihassa ja puutarhassa, kun jouduin remontissa repimään johtoja useampaan kertaan. Itse piuhat näyttäisi olevan ok.
Älä kysy multa noin vaikeita, katso itse: http://arrowheadep.com/catalog.html

Näyttäis olevan alkuperäset varaosanumerotkin käytös jossain kohtia...
Laitoin linkistä löytyneeseen osoitteeseen kyselyä boxseista, mutta ei tullut minkäänlaista vastausta.
Löytyisiköhän vielä innokkaita tarvitsijoita ja taitavaa toteuttajaa (genesis?)? Minä tarvitsisin ainakin 2 kpl.

Genellä kesti pari päivää vastata, ja voihan se olla lomillakin....? Voin kaivaa työkoneelta sen suoran emailin jos haluut...

Hoida kimppa käyntiin ja ilmoita mulle montako tarviit yhteensä niin katsotaan...?
YURI
Pyörä: Transalp -91

Viesti Kirjoittaja YURI »

No nyt kävi näin jotta:

Olisi pikaista tarvetta tänne Espoon suuntaan boxille (tai vaikka kahdelle) -91 TransAlppiin.
Jäiköhän kenellekkään ylimääräistä tuosta tilauksesta tai vastaavasti jäikö toimivaa ylimääräistä
uuteen vaihdon yhteydessä.

Kyselee:

j.ilmari(at)gmail.com
0408621446
masa1
Pyörä: Africa Twin RD 03 & Pannu

Viesti Kirjoittaja masa1 »

YURI kirjoitti:No nyt kävi näin jotta:

Olisi pikaista tarvetta tänne Espoon suuntaan boxille (tai vaikka kahdelle) -91 TransAlppiin.
Jäiköhän kenellekkään ylimääräistä tuosta tilauksesta tai vastaavasti jäikö toimivaa ylimääräistä
uuteen vaihdon yhteydessä.

Kyselee:

j.ilmari(at)gmail.com
0408621446
Moro!
Nyt meitä olisi siis 2 tarvitsijaa. Minäkin huolisin 2 boxia, joten tarve olisi siis neljälle poxille.
YURI
Pyörä: Transalp -91

Viesti Kirjoittaja YURI »

Nonnih, boxi asia hoitu kiitettävästi, kiitos järjestelyihin osallistuneille.
Jos ulkomaailmasta boxitilaus tulee jossakin välissä ajankohtaiseksi niin olen siinä sitten mukana.

-Yuri-
Vastaa Viestiin