Eli tuollaisen ostin käytettynä ebayn ihmeellisestä maailmasta, ku halavalla sain...
Mitään öljyähän mulla ei siihen valmiiksi ole ja mitä hoito-ohjeista katoin, niin on sekä spray-ja tavallista öljyä on saatavilla. Siis K&N-merkkisenä.
Onko raati käyttänyt mitään muuta öljyä tuohon. Käviskö mikään wd40 korvaavaksi aineeksi?
Toinen asia mikä askarruttaa on se, että siinä pitäs olla joku foami sisällä mitä mulla ei tietenkään ole.
Mitenkähän hengittäis jos laittas vaan jotain pesusienen palasta sinne sisälle? Tai sitten sellainen kovempi sieni millä ötököitä hangataan tuulilasista?
K&N-ilmanputsari
Valvoja: Moderaattorit
K&N-ilmanputsari
Sami
Re: K&N-ilmanputsari
huoltosarja maksaa 15-20e. kestää aika kauan. mikä foami? suodattimen sisällä on puuvillakangas.
tällainen foami Vai onko sitten tuo foami jotenkin putsakseen liittyvä? Täytyy mennä talliin ja kattoo tarkemmin niitä hoito-ohjeita. Mutta nopeesti kun niitä vilkasin, niin mun mielestä se tulee sinne putsarin sisään kuivana. Sitä siis ei öljyttäis.
Eipä tuo hoitoainesetti kyllä niin kallis ole, etteikö sitä vois ostaa...
Eipä tuo hoitoainesetti kyllä niin kallis ole, etteikö sitä vois ostaa...
Sami
Ko. foami on virtauksen rajoittaja vakiomoottoreihin, ruiskuboxin yhteydessä sitten pois !
When do I get to sing "my way" ?
Ei tosiaan kannata nuukailla sen Service Kitin ostosa. Mulla kesti se kitti saman aikaa kun mitä pyöräki. Tosin pyörä lähti uudelle omistajalle, mutta puhdistusaine loppu tuosta kitistä just sitä ennen. Öljyä on vielä jonku verran jäljellä. Keskiarvona varmaankin noin 3 kertaa kesäsä pestynä noin seittemän vuotta.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Öljyä ei sitten kannata laittaa liikaa, mutta ei liian vähääkään
Joskus jossain muistan nähneeni taulukoita, joissa oli luetteloituna kuinka paljon mihinkin suodattimeen öljyä tulee laittaa. Spray pullossa ei tietty ole asteikkoa, mutta sellaisessa shampoopullomallisessa kylläkin.
Joskus jossain muistan nähneeni taulukoita, joissa oli luetteloituna kuinka paljon mihinkin suodattimeen öljyä tulee laittaa. Spray pullossa ei tietty ole asteikkoa, mutta sellaisessa shampoopullomallisessa kylläkin.