bisti kirjoitti:Siihen takahaarukan kulumiseen auttaa kun laittaa sen lokarin jatkeen kiinnitysruuveihin prikan sinne lokarin alle, tällöin lokarinjatke tulee aavistuksen taaemmas eikä enää (niin pahasti) hinkkaa haarukkaan. Tyyppivika jo -17 malleista lähtien.
Tää on jännä, kun näitä-17 ja uudempia on paljon lähipiirissä ja yhdessäkään ei ole tuollaista ongelmaa.
Koskeeko myös nelareita?
En ole havainnut ko. ongelmaa noissa meidän nelareissa.
bisti kirjoitti:Siihen takahaarukan kulumiseen auttaa kun laittaa sen lokarin jatkeen kiinnitysruuveihin prikan sinne lokarin alle, tällöin lokarinjatke tulee aavistuksen taaemmas eikä enää (niin pahasti) hinkkaa haarukkaan. Tyyppivika jo -17 malleista lähtien.
Joo kaikissa kotareissa tuo lokarin lirpake alkaa syömään haarukkaa siitä iskarin alapään korvakkeen kohdalta. Osa liimannut prikan tms. siihen kohtaa mihin hinkkaa. Hussessa ei ole ongelmaa kun linkku
Syke kirjoitti: ↑La Tammi 23, 2021 2:30 pm
Onko kellään ollut tyhjäkäynti ongelmaa näissä?
Liike oli vaihtanut männän, kun kertoivat renkaitten välyksen olevan liian suuri.
Tämä ei kuitenkaan korjannut olematonta tyhjäkäyntiä.
-20-mallista eteenpäin ilmanpaineantureita on 2 kipaletta, toinen mittaa kampikammion painetta ja toinen vallitsevaa ilmanpainetta (eli käytännössä korkeutta merenpinnasta).
Anturit/letkut saattaa mennä tukkoon mikä sotkee käyntiä. Molemmat anturit on samanlaisia joten karkeana ensidiagnoosina ne voi vaihtaa ristiin ja kokeilla että vaikuttaako se mitään. TPI-pyörien ECU tekee adaptaatioita tyhjäkäynnillä anturidataa haistellen joten jos data on virheellistä niin käyntikin voi katketa.
Tulipa vaihdettua 450 -> 250 TPI 2022. Erittäin mukavaa päästä pitkästä aikaan ajamaan 2T-pyörällä. Niin kuin olisi 16 uudelleen! Sisäänajoa tuli tehtyä tunnin verran, jospa viikonloppuna pääsisi ekaa kertaa ajamaan metsään.