BMW G650X
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Ilmari
- Viestit: 1058
- Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
- Paikkakunta: Kokkola
Re: BMW G650X
Brembo 68B40774 on lähes oikea takajarrulevy. Halkaisija ja pulttijako ok mutta vähä kökön näköinen, ku on tasasen pyöreä, ei siis piparkakkumalli.
Re: BMW G650X
Kyseistä pyörää hommaamassa ja kysyisin mahtaakohan xchallengeen löytyä lyhempiä sivuseisontajalkoja vai miten olette diilanneet asian kanssa, pyörä todella pystyssä kun laittaa jalalle ja pyörän kaatuminen parkissa mietityttää.
Re: BMW G650X
Mulla on XCountryn sivujalka, sopii alkaperäisen paikalle. Terästa ja on jotenkin tukevamman oloinen kuin alkaperäinen. Ebaysta ostin käytetyttynä.
-
- Viestit: 870
- Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 10:51 pm
- Pyörä: no bike only Solifer
- Paikkakunta: -Suomi
Re: BMW G650X
Ei taida olla alkuperäinen XChallengen jalka? Mulla ainakin sopivan kenossa eikä pelkoa kaatumisesta.
Re: BMW G650X
Louisilta muuten näyttäisi löytyvän useampikin levyvaihtoehto. https://www.louis.eu/magazin/rund-ums-b ... 0886121acd piparkakkuja ei toki tuoltakaan löydy
Re: BMW G650X
Nyt meni hermot tohon XChallengen takaiskariin!!!
2 päivää reissussa ja paineet oli jo laskenu 6:een ja rupes pohjaamaan. Rekkarikilpikin meni taas rullalle.
Pusulan Nesteellä tuli vain 5 baria niiden kompurasta... ajoin sitten käytännössä iskunvaimennus pohjassa siihen läheiselle
Auto-Vaseniukselle jossa huoltamo oli jo kiinni mutta suostuivat antamaan mulle ilmaa että pääsin kotiin.
Mikä iskari siis XChallengeen?? HyperProta olin kovasti hankkimassa mutta Nate Allenilla niitä on menny rikki jo 3kpl 2:n vuoden sisään.
Wilbersin pultti on liian pieni, niitä hajoilee!?
Onko se Öhlins sitten se ainoa oikea? Touratechiinkin olin yhteydessä ja laitoin niille jopa kaikki kuskin speksit mutta sieltä ei tullut vastausta!?
En välttämättä halua edes sitä kaasun säätöä, mulle riittää jos iskari on suunnilleen mun kokoiselle kuskille.
2 päivää reissussa ja paineet oli jo laskenu 6:een ja rupes pohjaamaan. Rekkarikilpikin meni taas rullalle.
Pusulan Nesteellä tuli vain 5 baria niiden kompurasta... ajoin sitten käytännössä iskunvaimennus pohjassa siihen läheiselle
Auto-Vaseniukselle jossa huoltamo oli jo kiinni mutta suostuivat antamaan mulle ilmaa että pääsin kotiin.
Mikä iskari siis XChallengeen?? HyperProta olin kovasti hankkimassa mutta Nate Allenilla niitä on menny rikki jo 3kpl 2:n vuoden sisään.
Wilbersin pultti on liian pieni, niitä hajoilee!?
Onko se Öhlins sitten se ainoa oikea? Touratechiinkin olin yhteydessä ja laitoin niille jopa kaikki kuskin speksit mutta sieltä ei tullut vastausta!?
En välttämättä halua edes sitä kaasun säätöä, mulle riittää jos iskari on suunnilleen mun kokoiselle kuskille.
- Ilmari
- Viestit: 1058
- Liittynyt: Su Maalis 12, 2006 11:15 am
- Pyörä: T7,CBR600, zxr6
- Paikkakunta: Kokkola
Re: BMW G650X
Hops. Mulla on Öhlinssi ja se ei oo kyllä menny vielä rikki.
Jos sulla on menny hermot tohon omaan ilmapunppuun ja et häthätään saa uutta iskaria niin mulla on varastossa 2kpl noita ilmajousia, hinta varmasti kohtuullinen?
-Ile-
Jos sulla on menny hermot tohon omaan ilmapunppuun ja et häthätään saa uutta iskaria niin mulla on varastossa 2kpl noita ilmajousia, hinta varmasti kohtuullinen?
-Ile-
Re: BMW G650X
Aika paljon saat maksaa että suostuisin laittamaan toisen ilmapomppu systeemin...
- mico
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 10:28 pm
- Pyörä: KTM 990 Dakar 30th edition
- Paikkakunta: Pori
Re: BMW G650X
Koska se on viimeksi huollettu?
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: BMW G650X
Jos kaasun säädöllä tarkoitat iskarin lisäsäiliötä niin osta mielummin säiliöllinen kun ilman säiliötä oleva iskari. Hintaeroa on jonkin verran mutta säiliöllinen iskari on toimivampi, saat säädettyä mieleiseksi ja väittäisin kestävämmäksi kun ilman säiliötä oleva emulsio iskari.
Öhlins on aina varma valinta jos aikoo pitää pyörää pidempään, oli se säiliöllä tai ilman. Tractive myös tekee takaiskaria noihin mutta saatavuus vähän niin ja näin.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 2213
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: BMW G650X
Komppaan Koheltajaa tässä. Sinä kun et ihan kääpiö ole niin iskarikin tekee epätasaisella vähän enemmän hommia kuin jollain 75kg hippaheikillä.
Sitä eroa kunnolla toimivan ja auttavasti toimivan alustan välillä ei meinaa tajuta ennenkuin koittaa.
Sitä eroa kunnolla toimivan ja auttavasti toimivan alustan välillä ei meinaa tajuta ennenkuin koittaa.
Re: BMW G650X
Öhlins ainakin omassa hoiti perän jousituksen "ihan OK" mitä taas alkuperäinen keula ei tee.
-
- Viestit: 396
- Liittynyt: To Syys 08, 2011 3:43 pm
- Pyörä: Honda CB 500XA
- Paikkakunta: Helsingin pitäjä
Re: BMW G650X
9.10.13 n.20tkm mittarissa HyperPro BM06-1AD XP alle.
17.6.17 47.800km mehut ulos, huoltoon.
8.7.21 n. 77.5 tkm ajettu.
EDIT:
15.7.21 n.79.500 km ajettu. 5pvää 2220km
( Kyllähän keppi varoitta muutamilla tipoilla vuodosta, ennen isompaa)
Toi kai vastaava (puuttu XP lopusta, mikä ero?)
https://www.webshop-hyperpro.com/de/mot ... k/BM06-1AD
Lähteekö Puolan pojilta halvemmalla, tekevätkö "mittojen mukaan" ?
ADVsta lainaus X-Challenge 1.7.21:
Thanks everyone, ordered Hyperpro shock.
If someone in Europe needs - Ordered from Hyperpro dealer in Poland - http://www.grandysduo.com/
Basic version - 327,20 EUR + VAT
Fully adjustable - 492 EUR + VAT
17.6.17 47.800km mehut ulos, huoltoon.
8.7.21 n. 77.5 tkm ajettu.
EDIT:
15.7.21 n.79.500 km ajettu. 5pvää 2220km
( Kyllähän keppi varoitta muutamilla tipoilla vuodosta, ennen isompaa)
Toi kai vastaava (puuttu XP lopusta, mikä ero?)
https://www.webshop-hyperpro.com/de/mot ... k/BM06-1AD
Lähteekö Puolan pojilta halvemmalla, tekevätkö "mittojen mukaan" ?
ADVsta lainaus X-Challenge 1.7.21:
Thanks everyone, ordered Hyperpro shock.
If someone in Europe needs - Ordered from Hyperpro dealer in Poland - http://www.grandysduo.com/
Basic version - 327,20 EUR + VAT
Fully adjustable - 492 EUR + VAT