Hei minua kiinnostaisi vaimennin vaihtoehdot jos satut jostakin eroon haluta päästä. Omassa pyörässä oleva putkin on kyllä hirveän kuuloinen kun alkuperäinen killeri oli kuulemma lentänyt lepikkoon ajaessa Laita viestiä jos ihan kaupan on.Koheltaja kirjoitti:Jos siinä on yläkautta menevä 2:1 alkuputki niin mulla voisi olla pari vaimennin vaihtoehtoa siihen, hiljainen ja vähemmän hiljainen
XT 660 R/X rakentelu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: XT 660 R/X rakentelu
Re: XT 660 R/X rakentelu
Moro kaikille
Kuukausi sitten tuli ostettua ensimmäinen enduropyörä Yamaha XT660R vm:07
Lähes 15v on tullut ajeltua prätkillä mutta kaikki puhtaasti kadulle tarkoitettuja,mutta nyt tuntuu että hauskimmat ajot on vielä edessäpäin.
olin jo luopumassa kokonaan prätkästä mutta sitten tuli vaihto tarjous enduroon ja yhdellä jo ajelinkin.
Sitten yksi sähkömies yläsavosta tarjosi XT660:stä ja siitä alkoi netin selailu ja tietenkin sotkeuduin tänne.
Eli on oikeastaan teidän ansiota tai syytä että löydän itseni milloin mistäkin metsäpolulta
Pientä muutosta on tullut jo tehtyä pyörään.
-OTR.n touring pleksi siitä en tietä onko parempi aiheuttaa kummia värinöitä.
-Sw motech moottorinsuoja raudat
-Kahvalämppärit
-Usb laturi
-Takalaukkuteline jostain 1000cc sporttipyörästä vähän muutettuna ostin tori.fi 40€
-Sivulaukkutelineet tein itse
-Sivulaukut 50 cal kk ammuslaatikot Varustelekasta
-Nappulakumit alle syksyn märille keleille
Täältä Savon suunnalta jos joku vähän enemmän näistä jammuista tietävä jos sattuu lukemaan tämän olisi mukava jutustella näistä kahvikupin ääressä lisää ja lupaan tarjota ne kahvit.
Ja ajokaveriksi voi myös kysyä jos ei tappo tahdilla tarvitse ajaa ei tahdo uskaltaa ihan hurjana mennä.
Mopossa piti olla edellisen omistajan mielestä Powercommander mutta eipä tuota ole mistään löytynyt perrrrrkk
joku potentiometri tai säätöruuvi vain satulan alla.
Vaihdoin sen liikkeestä eikä myyjä siellä tiennyt siitä mitään.
Pyörän oli edellinen joskus kesäkuussa 2016 ostanut Kiuruvedeltä jos luulet jotain siitä tietäväsi kerro ihmeessä.
Jos jollakin on ylimääräisenä sopiva Powercommander voisin ostaa.
Edellinen pyörä oli XJR1300 vm2012 joten muutos oli jonkunlainen tähän ajokkiin,mutta pienempi Jammu on yllättävän hauska peli mittariin on jo tullut kohta 3000km lisää.
Kiitos kaikille mielenkiintoisista jutuista mitä palstalla olette kirjoitelleet.
T:Mika
Kuukausi sitten tuli ostettua ensimmäinen enduropyörä Yamaha XT660R vm:07
Lähes 15v on tullut ajeltua prätkillä mutta kaikki puhtaasti kadulle tarkoitettuja,mutta nyt tuntuu että hauskimmat ajot on vielä edessäpäin.
olin jo luopumassa kokonaan prätkästä mutta sitten tuli vaihto tarjous enduroon ja yhdellä jo ajelinkin.
Sitten yksi sähkömies yläsavosta tarjosi XT660:stä ja siitä alkoi netin selailu ja tietenkin sotkeuduin tänne.
Eli on oikeastaan teidän ansiota tai syytä että löydän itseni milloin mistäkin metsäpolulta
Pientä muutosta on tullut jo tehtyä pyörään.
-OTR.n touring pleksi siitä en tietä onko parempi aiheuttaa kummia värinöitä.
-Sw motech moottorinsuoja raudat
-Kahvalämppärit
-Usb laturi
-Takalaukkuteline jostain 1000cc sporttipyörästä vähän muutettuna ostin tori.fi 40€
-Sivulaukkutelineet tein itse
-Sivulaukut 50 cal kk ammuslaatikot Varustelekasta
-Nappulakumit alle syksyn märille keleille
Täältä Savon suunnalta jos joku vähän enemmän näistä jammuista tietävä jos sattuu lukemaan tämän olisi mukava jutustella näistä kahvikupin ääressä lisää ja lupaan tarjota ne kahvit.
Ja ajokaveriksi voi myös kysyä jos ei tappo tahdilla tarvitse ajaa ei tahdo uskaltaa ihan hurjana mennä.
Mopossa piti olla edellisen omistajan mielestä Powercommander mutta eipä tuota ole mistään löytynyt perrrrrkk
joku potentiometri tai säätöruuvi vain satulan alla.
Vaihdoin sen liikkeestä eikä myyjä siellä tiennyt siitä mitään.
Pyörän oli edellinen joskus kesäkuussa 2016 ostanut Kiuruvedeltä jos luulet jotain siitä tietäväsi kerro ihmeessä.
Jos jollakin on ylimääräisenä sopiva Powercommander voisin ostaa.
Edellinen pyörä oli XJR1300 vm2012 joten muutos oli jonkunlainen tähän ajokkiin,mutta pienempi Jammu on yllättävän hauska peli mittariin on jo tullut kohta 3000km lisää.
Kiitos kaikille mielenkiintoisista jutuista mitä palstalla olette kirjoitelleet.
T:Mika
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: XT 660 R/X rakentelu
Älä suotta laita Commanderia, menet käymään Jkl Turbotechissä, siellä ne pääsee käsiksi omaan ECU:un ja saa paremman lopputuloksen kun PC:llä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: XT 660 R/X rakentelu
Se vaihtoehto on myös ollut mielessä ja meinasin soitella ensi viikolla Kuopion Artec Power se on saman ketjun liike.
Onko mitään arviota hinnoista säätö sekä penkit.
Onko mitään arviota hinnoista säätö sekä penkit.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: XT 660 R/X rakentelu
Penkitys/säätö 350€, piti tänä kesänä viedä mutta näköjään jäi, ensi kesänä sitten
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: XT 660 R/X rakentelu
Nimimerkki "mikaka",sulla taitaa olla "The Kev Mod" pyörässäsi.
Goolettamalla löytyypi varmaan lisää...
Goolettamalla löytyypi varmaan lisää...
Foorumin "sekakäyttäjä"
Re: XT 660 R/X rakentelu
Näin minä kanssa ymmärsin kun vaihtoehtoja tutkin.
Johtoja tinailtu alkuperäisiin ja säätöruuvi löytyy.
Huvittavaa sinänsä miten oli valehdellut tai ollut yhtä tietämätön edelliselle omistajalle myynyt.
Eikä tuo liike siitä mitään tiennyt mistä minä vaihdoin sen.
No rahallahan niitä saa uusia jos haluaa
Taidanpa kuitenkin Turbotec suuntaan soitella.
Johtoja tinailtu alkuperäisiin ja säätöruuvi löytyy.
Huvittavaa sinänsä miten oli valehdellut tai ollut yhtä tietämätön edelliselle omistajalle myynyt.
Eikä tuo liike siitä mitään tiennyt mistä minä vaihdoin sen.
No rahallahan niitä saa uusia jos haluaa
Taidanpa kuitenkin Turbotec suuntaan soitella.
Re: XT 660 R/X rakentelu
Tänään soittelin Kuopion liikkeeseen penkityksestä ja eipä siellä onnistu.
Soitto sen jälkeen JKL Turbotec ja rupesi palvelu pelaamaan.
Jäi tunne että asiakasta halutaan palvella eikä pelkästään rahastaa.
Sinne joskus mutta sitä ennen pitää keksiä jostain katurengas 130/80r17 tai vanteeelle mahtuva edes.
Jos jollain täälläpäin joku loppuun ajettu niin kelpaisi.
Soitto sen jälkeen JKL Turbotec ja rupesi palvelu pelaamaan.
Jäi tunne että asiakasta halutaan palvella eikä pelkästään rahastaa.
Sinne joskus mutta sitä ennen pitää keksiä jostain katurengas 130/80r17 tai vanteeelle mahtuva edes.
Jos jollain täälläpäin joku loppuun ajettu niin kelpaisi.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: XT 660 R/X rakentelu
Tai sitten ajat nappulan loppuun ja sillä penkille.
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: XT 660 R/X rakentelu
Pientä puuhastelua taas,vaihdoin välitykset eteen -1 ja taakse +2 ja ainakin pikku testilenkin perusteella sopii paremmin sorateille eikä tuntunut pahalta 80kmh asvaltillakaan.
Nopeusmittarivirhe kyllä on jo ihan reilu korjataan sitä jos häiritsee tai katsoo gepsiä.
Mutta kylläpä muuttui pyörä paremmaksi ajella kun pudotin paineita renkaista.
Edessä Unicross ja 1.65 bar
Takana Mitas C-02 ja 1.55 bar
TT-type ja tietysti sisärenkaat
Ei vetele edes asvaltilla ruotavaurioissa
Onko noilla paineilla vaaraa vanteiden vaurioitumiseen metsäpoluilla tai renkaan huonoon kulumiseen asvaltilla jos välillä tulee 20-40km siirtymiä suraudettua.
Niin ja yksin siis ajellessa eikä paljon muutakaan lastia kyydissä.
Nopeusmittarivirhe kyllä on jo ihan reilu korjataan sitä jos häiritsee tai katsoo gepsiä.
Mutta kylläpä muuttui pyörä paremmaksi ajella kun pudotin paineita renkaista.
Edessä Unicross ja 1.65 bar
Takana Mitas C-02 ja 1.55 bar
TT-type ja tietysti sisärenkaat
Ei vetele edes asvaltilla ruotavaurioissa
Onko noilla paineilla vaaraa vanteiden vaurioitumiseen metsäpoluilla tai renkaan huonoon kulumiseen asvaltilla jos välillä tulee 20-40km siirtymiä suraudettua.
Niin ja yksin siis ajellessa eikä paljon muutakaan lastia kyydissä.
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: Ke Tammi 31, 2007 1:29 pm
- Pyörä: 890 Adventure R
- Paikkakunta: SASTAMALA
- Viesti:
Re: XT 660 R/X rakentelu
Rohkea penkitteliä jos sileellä liki kankailla olevalla nappularenkaalla renkaalla vetelee. Itse en suostuisi. Kyllä niitä katukuviollisia löytyy ja esim. k60 yms. käy jo hyvin.Koheltaja kirjoitti:Tai sitten ajat nappulan loppuun ja sillä penkille.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: XT 660 R/X rakentelu
Kiitos oikaisusta, pitää penko katukumi alle ennen penkitystä.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: La Syys 08, 2018 8:38 pm
- Pyörä: Yamaha xt660x
Re: XT 660 R/X rakentelu
Mites normiketjujen pituus riittää ???mikaka kirjoitti:Pientä puuhastelua taas,vaihdoin välitykset eteen -1 ja taakse +2 ja ainakin pikku testilenkin perusteella sopii paremmin sorateille eikä tuntunut pahalta 80kmh asvaltillakaan.
Nopeusmittarivirhe kyllä on jo ihan reilu korjataan sitä jos häiritsee tai katsoo gepsiä.
Mutta kylläpä muuttui pyörä paremmaksi ajella kun pudotin paineita renkaista.
Edessä Unicross ja 1.65 bar
Takana Mitas C-02 ja 1.55 bar
TT-type ja tietysti sisärenkaat
Ei vetele edes asvaltilla ruotavaurioissa
Onko noilla paineilla vaaraa vanteiden vaurioitumiseen metsäpoluilla tai renkaan huonoon kulumiseen asvaltilla jos välillä tulee 20-40km siirtymiä suraudettua.
Niin ja yksin siis ajellessa eikä paljon muutakaan lastia kyydissä.
Re: XT 660 R/X rakentelu
Hello. Pitkällisen pohdinnan jälkeen ostin xtx660 -04, ja pyöräkorttia aloin juuri ajamaan.
Kertokaas kokeneemmat ny mitä tossa 61000 ajetussa pitää ottaa huomioon, lähinnä toi jakoketju ja sen kiristäjä askarruttaa.
Onko jollekin jääny ylimääriseks takajalkatappeja?
Kertokaas kokeneemmat ny mitä tossa 61000 ajetussa pitää ottaa huomioon, lähinnä toi jakoketju ja sen kiristäjä askarruttaa.
Onko jollekin jääny ylimääriseks takajalkatappeja?
Re: XT 660 R/X rakentelu
Viel kiinnostaa toi seoksen säätö. kannattaako sitä alkaa rämpläilemään?