Laukuissa ei ole varmaan tapahtunut semmoista kehitystä, etteikö tänään ostetut telineet sopisi vuoden 2017 Touratechin laukkuihin? Kuvassa laukuissa on merkinnät "ZEGA PRO/ZEGA PRO2/Mundo", jos siitä voi jotain päätellä.
Jos meinaat Holanilta jotain ostaa, maksa luottokortilla
niin sinulla joku ruuvi josta kääntää. Kamat suht OK mutta
se kaikki vääntö mitä niitten kanssa riittää, ulosmittaa täysin
sen hieman halvemman hinnan. Mun laukut tuli osina ja osa
osista tuli myöhemmin. Mihinkään posteihin ei vastattu kun
erehdyin maksaa kaiken pankkisiirrolla.
En ikinä osta sieltä mitään kuten aika moni muukin, zekkaa
mitä ADV palstalla kirjoitellaan.
Niitä menisi varmaan enemmänkin kaupaksi, jos vaan saataisiin isompi erä maahan. 790R:n kanssa oli sama tilanne ainakin 2019.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Varmasti menis enempi. Onko sitten maahantuojan arkuus vai valmistajan paukut ei riitä isompiin määriin. Onhan totuus ettei Itävaltaa hirveästi kiinnosta ku Suomen maahantuoja menee paikalle ja sanoo että me TARVITAAN 25kpl kotareita. Australiasta soitetaan että me otetaan niitä semmoinen 1000kpl erä näin alkuun...
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23>
Veikkaan kanssa, että R-mallia ei vaan saada tänne enempää isompien markkinoiden jyrätessä. KTM-kauppiaat on harvemmin olleet arkoja ottamaan pyöriä myyntiin.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Millaisia kokemuksia ihmisillä on 790 advesta matkustajan kanssa? Nyt kävi nimittäin niin kivasti/ikävästi että takapenkille olisi tulossa matkustaja mukaan. Ajatus olisi ajaa päällysteellä pitempiä reissuja kahdestaan ja yksin sitten rymytä pienempiä sorateitä. Vai kannattaako suosiolla katsella 1090 tai vielä isompaa pyörää?
anttina kirjoitti: ↑Ke Helmi 10, 2021 6:15 pm
Millaisia kokemuksia ihmisillä on 790 advesta matkustajan kanssa? Nyt kävi nimittäin niin kivasti/ikävästi että takapenkille olisi tulossa matkustaja mukaan. Ajatus olisi ajaa päällysteellä pitempiä reissuja kahdestaan ja yksin sitten rymytä pienempiä sorateitä. Vai kannattaako suosiolla katsella 1090 tai vielä isompaa pyörää?
Ei se huono ole, tosi hyvin tilaa olla kyytiläisenkin kanssa. Kulkupuoli riittää Suomeen.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23>
anttina kirjoitti: ↑Ke Helmi 10, 2021 6:15 pm
Millaisia kokemuksia ihmisillä on 790 advesta matkustajan kanssa? Nyt kävi nimittäin niin kivasti/ikävästi että takapenkille olisi tulossa matkustaja mukaan. Ajatus olisi ajaa päällysteellä pitempiä reissuja kahdestaan ja yksin sitten rymytä pienempiä sorateitä. Vai kannattaako suosiolla katsella 1090 tai vielä isompaa pyörää?
Ei se huono ole, tosi hyvin tilaa olla kyytiläisenkin kanssa. Kulkupuoli riittää Suomeen.
Oma kokemus on, että kyytiläisen kanssa riittäisi 30 konia. Yksinään saa hyvinkin olla nelinkertainen määrä, ainakin junttiasvaltilla.
Tulevalle kaudelle on pientä päivitystä vielä tehtävänä. Talven mittaan on tavaraa kerääntynyt nurkkiin, Power parts heavy duty vanteet jarrulevyillä ja ABS rinkuloilla, toinen vetopakka, välityksiä vähän lyhyemmäksi (47 taakse), rally jalkatapit, 640 kuraläppä.
Näillä nyt alkuun. Samsungin activetab on kiinni mutta ei itsäni miellyttävällä tavalla, haluan saada sen pystyyn jotta kartan seuraaminen ja tiekirjan selamminen on luontevampaa.
Nestekytkin on käynyt mielessä, Maguralla on valmis sarja. Onko tästä kokemuksia?
WP PRO alusta himottaisi myös, mutta hinta ei. Samoin Aurora Rally kit.
Amaz kirjoitti: ↑Ma Helmi 15, 2021 10:03 am
Tulevalle kaudelle on pientä päivitystä vielä tehtävänä. Talven mittaan on tavaraa kerääntynyt nurkkiin, Power parts heavy duty vanteet jarrulevyillä ja ABS rinkuloilla, toinen vetopakka, välityksiä vähän lyhyemmäksi (47 taakse), rally jalkatapit, 640 kuraläppä.
Näillä nyt alkuun. Samsungin activetab on kiinni mutta ei itsäni miellyttävällä tavalla, haluan saada sen pystyyn jotta kartan seuraaminen ja tiekirjan selamminen on luontevampaa.
Nestekytkin on käynyt mielessä, Maguralla on valmis sarja. Onko tästä kokemuksia?
WP PRO alusta himottaisi myös, mutta hinta ei. Samoin Aurora Rally kit.
Itsekin oon miettyny tuota active Tabin pystyyn asentamista. Kunhan joskus pyörä saapuu, täytyy sitä suunnitella.
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23>
anttina kirjoitti: ↑Ke Helmi 10, 2021 6:15 pm
Millaisia kokemuksia ihmisillä on 790 advesta matkustajan kanssa? Nyt kävi nimittäin niin kivasti/ikävästi että takapenkille olisi tulossa matkustaja mukaan. Ajatus olisi ajaa päällysteellä pitempiä reissuja kahdestaan ja yksin sitten rymytä pienempiä sorateitä. Vai kannattaako suosiolla katsella 1090 tai vielä isompaa pyörää?
Kyllä molemmat omistaneena sanoisin että 2 päällä esim 1090 on paljon parempi reissukaveri ja ei yksin ajaessakaan häviä kun painossa. Molemmissa tehot riittää kyllä kortin polttamiseen vaikkei kummassakaan sitä liikaa ole
Ajokausi sieltä jo hiljalleen pilkistää.
Tosin pyörää on purettu vaan lisää. Jousitus lähti pajalle, jos siihen keulaan keksittäisi jotain tuotekehitystä.
Ajatuksena saada molemmat putket samanlaisiksi. Comp säätimet alas ja reboundit korkkiin.
Taakse riittää simmitys ja männän vaihto.
Mika TA-91 kirjoitti: ↑Ti Maalis 02, 2021 12:59 pm
Amaz kirjoitti: ↑Ti Maalis 02, 2021 12:09 pm
Ajatuksena saada molemmat putket samanlaisiksi. Comp säätimet alas ja reboundit korkkiin.
Ymmärtämättömän tyhmä kysymys, miksi? Siis ymmärrän jousituksen parantelun, mutta miksi tuo muutos?
Juuri tämän parantelun johdosta. Säädettävyys näissä Xplor iskareissa on melko huono ja säätöalue on kapea.
Lisäksi Comp putki ei käytännössä tee juuri mitään, rebound hoitaa suurimman osan menovaimennuksesta.
Hankalan siitä tekee se että näissä 790 alajaloissa ei ole isoa reikää kuten enskoissa, näissä on M10 pultti jonka taakse pitäisi comp säädin sovittaa.
Eihän tästä avoimesta järjestelmästä koskaan saada niin herkkää kuin closed cartridge olisi, toisaalta hintakin jää kauaksi siitä.
Jos vaan hommassa onnistutaan.