Suomen Posti tietää että paketti on tulossa, muttei ole vielä Suomessa.
Outback Motortek -suojasetti asennettu ja keula huollettu sekä etujouset vaihdettu. Sägien mittailu kun on apukäsipari saatavilla.
Reilu kymppitonni edellisestä keulaöljyvaihdosta. Aika paljon oli harmaata öljyn seassa, öljyn ominaisväri kuitenkin vielä erottui. Ei ilmeisesti ole aiemmin purettu etuiskareita ja pesty. Tällä kokemuksella ihan paikallaan tehdä ainakin joskus pelkän öljynvaihdon sijaan.
Simmasin liukuholkeista välystä pienemmäksi 0,05 mm simmilevyllä holkin ja alaputken väliin. Välys pieneni 0,25 millistä 0,15 milliin. Vasemmassa yläputkessa oli kahdessa kohtaa pinnoite pois samalla kohdalla pituussuunnassa. Oikeassa yläputkessa yhdessä kohtaa leveämmälti vastaava. Mutten anna sen vaikuttaa ajonopeuteen. Jäykemmillä jousilla toimintakohta muuttuu eri paikkaan. Tämän on huomannut myös käytännössä, pyörä kulkee eri asennossa, selkeästi keula ylempänä.