kawasaki KLX250S

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

pkemppai
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:20 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja pkemppai »

Paljonko istuinkorkeus laski senteissä? Mittasin oman pyöräni luiden mitat - 12 cm ( + - 0,00001 mm ). Minkä mittaiset laitoit? Mun pyörässä etupäätä on edellinen omistaja jo laskenut noin 2,5 cm, joten perääkin sopii varmaan vähän tiputtaa. Lyhensitkö sivutukea?
Jaakkovaakko
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2014 11:31 pm
Pyörä: Polku-pyörillä

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja Jaakkovaakko »

pkemppai kirjoitti:Paljonko istuinkorkeus laski senteissä? Mittasin oman pyöräni luiden mitat - 12 cm ( + - 0,00001 mm ). Minkä mittaiset laitoit? Mun pyörässä etupäätä on edellinen omistaja jo laskenut noin 2,5 cm, joten perääkin sopii varmaan vähän tiputtaa. Lyhensitkö sivutukea?
Piti lukea tuo oma linkkuihin liittynyt tarina, kun en enää muista mitään...

Ne linkut laitatin korjaamossa, enkä ole itse nähnyt yhtä aikaa uusia ja vanhoja pöydällä, enkä tietysti niitä tullut mitanneeksikaan (mitta, mitä tarvit on silmästä silmään, keskeltä keskelle, muulla ei ole merkitystä). Eli niiden uusien mittaa en tiedä. Lust Racing - englantilainen firma mistä linkut tilasin - tekee niitä muistaakseni kolmella eri mitalla, ja itse mietin valintaa noiden 40 mm pudottavien ja olikohan se seuraava vaihtoehto 25 mm pudottava, siis noihin 40 mm pudottaviin päädyin.

Niinkuin tuolla kirjoitin, kiristin jousien esijännityksellä noin 15 milliä takaisin. Tuo mitta otettiin niin, että ensin mitattiin pyörän asento vanhoilla linkuilla, kun seisoin tapeilla pitämättä kiinni mistään, siis kaikki paino tappien kohdalla, ja samalla tavalla sitten mitattiin uusien linkkujen kanssa, ja esijännitys kiristettiin niin, että perä jäi 25 mm alemmas kuin vanhoilla linkuilla. Keulaa laskin 15 mm läpi, eli halusin keulakulman vähän alkuperäistä loivemmaksi ja jättöä hiukan lisää. Takapää muuttuu pidemmillä linkuilla myös pehmeämmäksi, eli jo päälle istuminen tipauttaa sitä alkuperäistä enemmän. Itse yllän nykyversiosta kantapäillä maahan molemmilta puolilta yhtä aikaa, jopa reilusti, eli tällaiselle ikämiehelle aika paljon tukevamman tuntuista on tuolla pienemmillä poluilla meno. Tai siis olisi, jos joutuisi laittamaan jalat maahan, minähän vanhana trialistina ajelen koko ajan tapeilta...

Maajalkaa en lyhentänyt, se toimii tuolla asennolla juuri ja juuri, täytyy vähän katsoa mihin ja miten jättää; suunnitelmissa on ollut tehdä siihen sellainen kierteellä oleva liitos, jota voisi sitten säätää. Ja saattaa suunnitelmiin jäädäkin...

Tuosta pyörän asennosta kirjoitin jo tuolla aiemminkin. Oman kokemukseni ja tottumuksieni mukaan pyörän keulakulma on jyrkkä ja jättö pieni vakionakin, saati jos keulaa on laskettu läpi eikä perälle ole tehty mitään (ostin omani käytettynä, ja siinä oli myös tehty juuri noin). Sellaisena pyörä kääntyy mutkiin kuin ihmisen mieli, mutta on varsin rauhaton pehmeällä pinnalla ajaessa. Nykymallilla olen siltä osin omaani kovasti tyytyväinen, kun perää on laskettu hieman enemmän kuin keulaa; minusta se edelleen kääntyy riittävän hyvin, esimerkiksi pikku poluilla juuria ja kiviä kierrellessä, ja nyt se kulkee vakaammin kuulalaakerilla ja pehmeässä. Näin siis minun tottumuksillani, mutta minun maastomoottoripyöräilyn oppivaihe oli 60-luvun nykyvehkeisiin verrattuna lähes chopperikulmaiset rossipyörät... tosin nykyvehkeissä kulman ja jätön suhde on myös muuttunut, eli jättöä on jopa enemmän kuin silloin, vaikka kulma on nykyisin jyrkempi.

Jos noiden asioiden kanssa haluaa hakea mieleistään, ei ole muuta tietä kuin kokeilu. Eikä tuo pikkukawiainen kisavehkeeksi muutu millään toimenpiteillä, mutta omaa mukavuutta voi hakea, jos jaksaa touhuta.

Linkut paikalleen laittanut korjaamomies sanoi Lust Racingin linkkujen käyneen paikalleen aivan ongelmitta, eli laatutavaralta vaikuttivat, eivätkä ne minun mielestäni olleet edes kalliit.

Jaakkovaakko, pappamotoristi Mikkelin Anttolasta
pkemppai
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:20 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja pkemppai »

Kiitoksia!

Probleema alkaa vähitellen selvitä. Kokeilemaan pääsee kunhan lumet laskevat ensin puoli metriä. Ja jos kysyttävää vielä tulee, niin kysyn.

pkemppai

www.openroads.fi
jarno78
Viestit: 1666
Liittynyt: Ke Syys 08, 2010 6:21 pm
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Paikkakunta: Kellokoski

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

tämmönen pikku kawa vaihtuu ehkä ton kle tilalle, ajot oli viime kesänäkin hyvin paljon monttua ja polkua, satunnainen reissu tuli tehtyä ei muuta ihmeellistä ja onhan tämä pystyvämpi kuin kle vaikka ei sekään huono mopo oo
Yksinäinen Susi
Avatar
ATC
Viestit: 2305
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja ATC »

Jaakkovaakko kirjoitti:
pkemppai kirjoitti:Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Tuota voisi kyllä kokeilla, kun ei homma näytä olevan aivan hirveästi hinnan kiroissakaan. Onkohan kenelläkään tällä palstalla vierailevista kokemusta moisesta?
...kokonaista pari sivua taaksepäin asiasta kirjotin...

jv
Muutamaan otteeseen on tullut luettua tämä ketju läpi ja nytkin taas selasin kun tuli talliin KLX 250S mutta niin vaan livahti ohi tuo Jaakon juttu. Sori siitä sekä turhasta toistosta. Jenkkifoorumeita lueskelin ja näyttää olevan paria eri pituutta vakiona näissä, miksi se ei selvinnyt. Joissakin on 117 ja joissaki 119,5mm.
130 pituisella koiranluulla perä putoaa 2,5 tuumaa eli senteissä sen 3,75 joka voisi olla sopiva kun samalla pitää hieman jousta kiriä kulmamuutoksen takia ja osa tuosta madalluksesta sen myötä menetetään. Pitänee tehdä uudet koiranluut tuon mukaan ja Jaakon linjoilla olen tuo keulan muutoksen suhteen eli se saa jäädä hieman korkeammaksi niin rauhoittaa menoa hiekalla ja kuulalaakerilla.
Weteraani kurapyöräilijä
Jaakkovaakko
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2014 11:31 pm
Pyörä: Polku-pyörillä

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja Jaakkovaakko »

Näitten kirjoitusten myötä enemmän pallottelin nupissa tuota kawan jousitusta, ja syntyneitä parin kesän kokemuksia.

Varsinkin viimekesän. Miulla nyt, ko turvavarusteeksi oon kehittäny version airpaksista, vaaka heilahtaa 85 kiloon ihan itekseen, ilman ajo- tai muutakaan varustusta (luvattoman paljon tälläselle pikku-ukolle; kun triali oli tallissa ja käytössä, pysy 70:ssä...). Ja eikös tuo koiranluitten geometria pyri menemään niin, että samalla kun mataloituu, jousitus löystyy. No sellanen seuraus on kuitenkin miun kawiaisessa ja miun painolla, että tuollasissa notkelmissa, missä keskipako painaa jousitusta alas jonkin aikaa, ottaa ketju siihen kumirissaan, mikä on rungossa kiinni, joskus aika raskaastikin. Ennen madallusta ei sitä tapahtunut, eikä se sitä rissan kiinnitystä oo ainakaan vielä mihinkään vääntänyt. En oo just hyppyreitä tuolla ajellut, mutta tuntus ettei se oo niinkään nopean liikkeen ongelma; vaimennus estää läpilyöntejä niissä, mutta tuollasissa notkoissa käyp aika allaalla. Varsinaista pohjaan lyöntiä en oo huomannut tai tuntenut koskaan, enkä jaksanut mittailla niin, että ois laittanut ilman jousta iskarin paikalleen, ja testaillut. Mikä ois voinu olla terveellistä tehä, jotta varmistus tuo mitotus, ettei ota rengas johonkin raskaasti kiinni. Ketjua ei kannattane ihan ääritiukalle laittaa, voipi tuossa tilanteessa rikkoa jottain; ketjut tai vetoakselin laakerin pahimmillaan ajankanssa.

Jos joku tuon jaksaa selvittää, kiitollinen oon sen tiedon levittämisestä. Siis, mitä tapahtuu ketjulinjalle ja renkaan ja lokarin/rungon/ilmanputsarin kopan välille, kun pidemmillä koiranluilla iskari pohjaa. Kun tilasin nuo koiranluut Lust Racingilta, sähöpostissa heiltä tiedustelin, että onko liikevara varmistettu, ja sain vastauksen, että he varmistavat kaikista myymistään, ennenkun laskevat markkinoille. Siitä huolimatta...

Ja jos kuskin elopaino ylittää vielä miunkin lukemat, ite harkitsisin vakaasti niitä noin 25 milliä puottavia noitten 40 mm puottavien sijasta, ja jättäsin sitte keulan ihan ylös...

Jaakkovaakko, muistin palautuessa pätkittäin...

PS. 2,5 tuumaa ja 3,75 senttiä; onkohan nyt euron ja dollarin kurssi kohallaan?
Avatar
ATC
Viestit: 2305
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja ATC »

No ei mee taalat tasan :D mutta näillä kilometreillä saatikka vuosilla tuo sallittaneen. Liikaa putoaa siis 130 pitkillä joten otetaan hieman lyhkäisemmät. Minulla on painoa hieman päälle 90 mutta hellulla taitaa jäädä max 60, en ole uskaltanut kysyä :D joten laitetaan alusta hellun mukaan ja minä köröttelen sitten omineen Kawalla nätisti.
Weteraani kurapyöräilijä
pkemppai
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:20 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja pkemppai »

No, minä en nyt noista taaloista niinkään, mutta Lust Racingin sivuilta löysin seuraavat mitat koiranluille. Kawasaki KLX 250 S / SF ( Suomi Finland? ): ride change 0,6 tuumaa = 15 mm, 1,2 tuumaa = 30 mm, 1,57 tuumaa = 40 mm. Pyörän vuosimalli on all years. Kysyin tässä taannoin sähköpostilla Lust Racingilta eri mittaisten luiden mittaa kiinnitysreiästä kiinnitysreikään, mutta eivätpä nuo sen vertaa osanneet englantia, että olisivat pystyneet vastaamaan.

Elopainoani en tässä nyt viitsi kertoa, mutta sanotaan niin, että jos alle satakiloiset punnitaan neuvolassa ja yli satakiloiset sikalassa, niin en kyllä aivan varma ole, kummalle osastolle menisin. Ehkä ne nuo 30-milliset voisivat toimia mulla. Ajotyylini ei ole mitenkään agressiivinen, pikemminkin semmoinen, että rollaattorimummotkin pyrkivät ohittelemaan.

Sentin, ehkä parikin, voisi madaltaa myös satulaa.

Ongelmaksi jää vielä sivutuki. Nykyasussaankin se jättää pyörän turhan pystyyn. Ja kun kiipeää satulaan, se keikauttaa ikävästi toiselle puolelle.

KLR 650:ssä oli sama vika. Ajelin semmoisella Islannissa takavuosina. Thingvellirissä joukko italiaanoja kävi ilmeisesti ottamassa selfieitä pyörän vieressä ja nojasivat Kawan nurin. Eivätkä toki jääneet syyllistämään itseään.

Kuviakin löytyy tuolta:

www.openroads.fi
Jaakkovaakko
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2014 11:31 pm
Pyörä: Polku-pyörillä

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja Jaakkovaakko »

Tuo SF on se sileerenkainen eli supermoto-malli samasta pyörästä. Siinä on pienempi etupyörä. Kun toinen Oulun mies oli löytänyt jenkkisivuilta alkuperäisille koiranluille kaks eri mittaa, luulin olevan kysymys mallierosta supermoto- ja enduromallien välillä (eli sf ja s), mutta tiedä en. Sitäkään.

Mie vaikka oon tällänen pikku-ukko, on jalkoja siunaantunut muuhun lyhyyteen verrattuna reilusti. Siks en menis satulaa mataloittamaan yhtään. Pikkuteitä ja polkuja kun vanha mies ajelee, useimmin istuu penkissä. Kun tiessä on isompia monttuja, olis kuitenkin varattava massaa jonkin verran jaloilla; muuten patit pamauttaa persauksiin ja edelleen selkäruotoon, ja toisaalta on sellanen jauhosäkki-olo kuskilla. Kun jonkin verran on jaloilla painoa, tulee enempi sellanen olo, että vie itse sitä pyörää, eikä ole jauhosäkkinä kyydissä. Siks olis polvikulma oltava maastoajossa mahollisimman loiva. Polvet suussa ei paljon painoa varailla jaloille... ajoasennon puolesta kawiaisen satulaa mieluummin nostasin ko laskisin, tai siis jalkatappien ja satulan väliä en missään nimessä ainakaan pienentäis. Kattelin vähän jopa alemmas tulevia tappeja, mutta en oo jaksanu tehä senkään etteen mittää.

Kyytiin on - varsinkin pidemmillä koiranluilla, kun jousitus on vielä pehmeempi - mentävä joko niin, että ensin laittaa seisontatuen pois allaalta, ja nostaa sitten vasta oikean jalan yli penkistä, tai jos seisontatuki on allaalla, menee niin reippaasti heti sinne päälle, että saa oikean jalan ottamaan vastaan. Takuuvarmasti menee tuki allaalla ja ukko päällä pyörä oikeelle nurin, vaikka olis lyhennettykin sitä jalkaa. Pitempijoustosilla enskoilla tahtoo olla kaikilla noin. Tosi ammattimies lähtee niin, että seisoo vieressä vasemmalla puolella, käyttää siinä lämpimäksi, laittaa ykkösen silmään, vasemman jalan vasemmalle tapille, lähtee liikkeelle vasemmalla tapilla seisten ja vasta liikkeelle lähdettyään nostaa oikean jalan rauhallisella ja tyylikkäällä liikkeellä satulan yli, hieman liioitellusti vielä ojentaen; kyllä katsovat naaraat silmät kiiluen sitä...

Oikeesti varsinkin kustomikuskeissa näkkee ns. sorsa-tyyliä: jalat läpsyttää maasta vauhtia ensimmäiset parikymmentä metriä, ja pysähtyessä laahaavat maata vastaavasti parikymmentä metriä ennen toppaamista... eihän me ees leikkienskoilla siihen syyllistytä, eihän?

Jaakkovaakko

EDIT: Vielä muistu mieleen, että aika laiskasti miekin sain Lust Racingiltä vastauksia sähöpostiin sillon ko kauppoja tehtiin; jottain messukiireitä valitteli vastaillut mies...
EDIT2: Yks konsti siihen kyytiin kiipeemisseen on mennä oikeelta puolelta, silloin ei ajauvu vaikeukseen sen maajalan oikeelle työntämän pyörän kanssa. Mutta sellanen meno, että laittaa jalan tapille, ja pyörä on edelleen sivutuen varassa, ja nostaa sitten toisen jalan satulan yli, ei kyllä onnistu tämän tyyppisellä pyörällä kummaltakaan puolelta, tukijalka on oltava maassa, ei tapilla.
Avatar
ATC
Viestit: 2305
Liittynyt: To Huhti 20, 2006 12:53 am
Pyörä: HP2E
Paikkakunta: Oulunseutu

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja ATC »

Wanha vietti päivän tallissa Kawasaakelia roplaten ja nyt on peli valmis kesän koitoksiin. Alkuperäiset koiranluut oli stanssatun tekstin mukaan 119,5 pitkät joten tein latasta 135 pitkät tilalle. Noilla laskeutui varmaan liki 6 senttiä ja on todella matala. Tangon kiinnitykseen piti laittaa bilteman korotuspalat että sai laskettua keulaa tarpeeksi oikea balanssin saamiseksi. Myös takarengas piti vaihtaa matalaprofiiliseen ja lisäksi muotoilla perän muoviosat kuumapuhaltimen sekä holkkien avulla uudelleen. Jospa tuolla nyt Mamma pärjää opettelut ja kesän retket jos sen kortin sattuu saamaan taskuunsa. Minun ajeluun muuttaa pyörän nopeasti takaisin korkeaksi, noin 15 min ja se on taas normaali joten taidan pidemmille ajoille muuttaa aina takaisin alkuperäisen setupin. Uudet rattaat sekä ketjut ja vielä uudet renkaatkin on asennettu ja kun kaikki litkutkin on vaihdettu niin odotellaan maltilla että maa on paljas ja pääsee tositoimiin.
Weteraani kurapyöräilijä
pkemppai
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Maalis 14, 2008 2:20 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja pkemppai »

No niin, koiranluut on vaihdettu, ja ensimmäiset koelenkitkin heitetty.

Perä laski 40 mm, noin ainakin Lust Racingin sivuilla vakuutettiin. Kun en ollut aivan varma, onko tuo 40 mm lasku sopiva, tilasin myös 30 mm laskevat. Ensiksi mainituilla päätin kokeilla, ja kun satulaakin madallettiin 20 mm, niin nytpä persejalkaisenkin jalkapohjat ylettyvät maahan kummaltakin puolelta pyörää. Kovin olen tyytyväinen!

Etupäähän ei koskettu, eli se on pari senttiä yläasentoa matalampi. Pitänee joskus kesän aikana nostaa sitä kokeeksi.

Sivutukea lyhennettiin pätkä ja hitsattiin päähän vähän alkuperäistä isompi läpyskä. Ei uppoa enää märkäänkään maahan.

Mutta nyt minulla on tallissa joutilaina ne 30 mm laskevat luut. Lust Racingiltä tilattuna niiden hinta on euroissa 62,78 plus siihen postitusmaksu, jonka suuruutta en nyt tähän hätään muista. Voisin luopua setistä viidellä kympillä plus postimaksulla. Mutta vain hyvään kotiin!!

Ohessa muutama kuva.
Liitteet
IMG_7990.JPG
IMG_7988.JPG
IMG_7985.JPG
IMG_7986.JPG
Avatar
peeär
Viestit: 223
Liittynyt: To Kesä 01, 2006 7:18 am
Pyörä: Kawa klx250S
Paikkakunta: Hollola

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja peeär »

Minkälaisia renkaita tuohon mahtuu alle? Kun alkuperästä kokoa 80/100-21 ja 100/100-18 on vaikea saada tai tarjonta on niukan puoleista. Netin sivustot tarjoaa monen kokosta mutta mitä uskaltaa hankkia?
Eteen haluaisin unicross-tyyppisen karken renkaan ja taakse sirac tyyppisen hieman siistimmän renkaan?

Tänks
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Dille
Viestit: 1
Liittynyt: Su Huhti 28, 2019 2:16 pm
Pyörä: KLR

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja Dille »

Hei!

Sattuisiko kenelläkään olemaan kyseistä pyörää ylimääräisenä tallissa?
Jaakkovaakko
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Maalis 31, 2014 11:31 pm
Pyörä: Polku-pyörillä

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja Jaakkovaakko »

Tulipas näillekin sivuille poiketuks pitkästä aikaa. Ja muistista arviolta kaivettu salasanakin sattu oikein...

Olin samalla porukalla elokuun puolivälissä reissussa, millä porukalla pari vuotta sitten ajeltiin Taivalkoskella. Taas toimin jälkiraportin laatijana. Laitan linkit tännekin, jos jotakuta kiinnostaa lukea. Laitan tähän merkkiketjuun, vaikka matkakertomuksesta onkin kysymys; tässä kertomuksessa on kulttuuri roolissa, ei nopea eteneminen metsässä, sopinee paremmin sofistikoituneille kawamiehille... Kertomusta puski kolmen eri kansion verran, kaikkiaan päälle 150 kuvaa ja kuivahkoa tekstiä sivutolkulla. Omalla vastuulla...

Osa 1: https://flic.kr/s/aHsmGgFjLq
Osa 2: https://flic.kr/s/aHsmGm4Pgj
Osa 3: https://flic.kr/s/aHsmGyRQwq

Miulla kuvat nyt Flickrin palvelussa. Linkit vie albumiin. Siinä on otsikkokuvan yläpuolella komentorivillä oikeessa laijassa sellanen pikkuruutu, missä on nuoli sisässä. Sitä likkaamalla albumin kuvat alkavat pyöriä non-stoppina. Toinen konsti on klikata otsikkokuvan alapuolelta mitä hyvänsä kuvaa, jolloin se kuva aukeaa isoksi ja sitten pääsee nuolilla kuvan sivuista eteen tai taakse kuva kerrallaan ensimmäiseen tai viimeiseen asti. Jos joku oikeesti haluaa lukea, eikä saa pienestä präntistä selvää, on avatun kuvan oikeessa ylänurkassa kahteen suuntaa osottava nuoli; siitä suurenee kuva. Ja näppiksen yläriviltä funktio 11 näppäimestä häviää viiminenkin komentorivi ylälaidasta, ja kuva tullee koko ruudun kokoseks. Samoilla komennoilla takasin. Ainakin PC:ssä.

Jaakkovaakko

PS. Juuan abs:llä juteltiin tuoreen klx250s miehen kanssa; mukavia ajeluita, jos satut tätä lukemaan!
rikugien
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 22, 2019 9:13 am
Pyörä: Triumph Tiger 800 XRx
Paikkakunta: Joensuu

Re: kawasaki KLX250S

Viesti Kirjoittaja rikugien »

Moi Jaakkovaakko!
Minä se olin Juuan ABC:llä. Nyt kun ajokelit lähestyy, kävin täällä lukemassa juttuja.
Mukavan reissustoorin olit kirjoittanut. Minun kaveri omistaa nykyisin tuon koulun, missä on kuvattu Kivenpyörittäjän kylää. Olen käynytkin siellä. Sisältä paikka on samassa kunnossa kuin kuvausten aikana. Myös paljon rekvisiittaa on jäljellä.
Tuossa on minun matkakertomus vanhalla Suzukilla. Kirjoitusasu on mitä on, koska kirjoitin tuon kännykällä Uumajan baarissa muutama olut kaverina. Halusin kirjoittaa tuon heti reissun lopussa, ettei mitään vaan unohtuisi. BMW kerholehti julkaisi tuon kuvien kanssa vähän yli vuosi sitten.
Hyviä kilometrejä!
http://www.moottoripyora.org/keskustelu ... 981-Suzuki
Triumph Tiger 800 XRx
Vastaa Viestiin