Happi kirjoitti:Jos tommosen ostaa, niin ilmanputsarille tarvii tehdä jotain. Itse en saanut putsarikoteloa tiiviiksi, nyt suodatin on "suoraan" kiinni ruiskussa.
Jarrupolkimen tein yläkautta meneväksi, kun alkuperäinen ei pysynyt suorana, näin maavarakin parani vähän.
Ohjausakselissa on turha reikä, jonka kautta paska menee suoraan ohjauslaakerille. Ensiapuna riittää korkki ohjausakselin yläpäähän.
Linkun ja takahaarukan laakerit ruostuu helposti. Tehtaalla on säästetty rasvaa.
Happi
Juu nuo rasvaushommat, ilmanputsarijuttu ja swingin vedenkeräys on luettu tästä ketjusta...
No käydäähä kattoo lauantaina tota hyvinkäällä että mille näyttää.
Happi kirjoitti:Jos tommosen ostaa, niin ilmanputsarille tarvii tehdä jotain. Itse en saanut putsarikoteloa tiiviiksi, nyt suodatin on "suoraan" kiinni ruiskussa.
Jarrupolkimen tein yläkautta meneväksi, kun alkuperäinen ei pysynyt suorana, näin maavarakin parani vähän.
Ohjausakselissa on turha reikä, jonka kautta paska menee suoraan ohjauslaakerille. Ensiapuna riittää korkki ohjausakselin yläpäähän.
Linkun ja takahaarukan laakerit ruostuu helposti. Tehtaalla on säästetty rasvaa.
Happi
Juu nuo rasvaushommat, ilmanputsarijuttu ja swingin vedenkeräys on luettu tästä ketjusta...
No käydäähä kattoo lauantaina tota hyvinkäällä että mille näyttää.
No vielä tuli mieleen, että mistähä esim. ketjurullia/liukuja saa? onko ne kotarin vai bemarin osia? vai jonkun muun?
Mopohan on kaikinpuolin kuulemma mieleinen jne. mutta mistä siihen sitten kulutusosia saa esim. 2v päästä
Happi kirjoitti:Jos tommosen ostaa, niin ilmanputsarille tarvii tehdä jotain. Itse en saanut putsarikoteloa tiiviiksi, nyt suodatin on "suoraan" kiinni ruiskussa.
Jarrupolkimen tein yläkautta meneväksi, kun alkuperäinen ei pysynyt suorana, näin maavarakin parani vähän.
Ohjausakselissa on turha reikä, jonka kautta paska menee suoraan ohjauslaakerille. Ensiapuna riittää korkki ohjausakselin yläpäähän.
Linkun ja takahaarukan laakerit ruostuu helposti. Tehtaalla on säästetty rasvaa.
Happi
Juu nuo rasvaushommat, ilmanputsarijuttu ja swingin vedenkeräys on luettu tästä ketjusta...
No käydäähä kattoo lauantaina tota hyvinkäällä että mille näyttää.
Happi kirjoitti:Jos tommosen ostaa, niin ilmanputsarille tarvii tehdä jotain. Itse en saanut putsarikoteloa tiiviiksi, nyt suodatin on "suoraan" kiinni ruiskussa.
Jarrupolkimen tein yläkautta meneväksi, kun alkuperäinen ei pysynyt suorana, näin maavarakin parani vähän.
Ohjausakselissa on turha reikä, jonka kautta paska menee suoraan ohjauslaakerille. Ensiapuna riittää korkki ohjausakselin yläpäähän.
Linkun ja takahaarukan laakerit ruostuu helposti. Tehtaalla on säästetty rasvaa.
Happi
Juu nuo rasvaushommat, ilmanputsarijuttu ja swingin vedenkeräys on luettu tästä ketjusta...
No käydäähä kattoo lauantaina tota hyvinkäällä että mille näyttää.
Myöhäistä, sorry...
Lähtikö kauaskin vai löytyiskö mulle Hyvinkäälle sorakavereita kesäksi?
Happi kirjoitti:Jos tommosen ostaa, niin ilmanputsarille tarvii tehdä jotain. Itse en saanut putsarikoteloa tiiviiksi, nyt suodatin on "suoraan" kiinni ruiskussa.
Jarrupolkimen tein yläkautta meneväksi, kun alkuperäinen ei pysynyt suorana, näin maavarakin parani vähän.
Ohjausakselissa on turha reikä, jonka kautta paska menee suoraan ohjauslaakerille. Ensiapuna riittää korkki ohjausakselin yläpäähän.
Linkun ja takahaarukan laakerit ruostuu helposti. Tehtaalla on säästetty rasvaa.
Happi
Juu nuo rasvaushommat, ilmanputsarijuttu ja swingin vedenkeräys on luettu tästä ketjusta...
No käydäähä kattoo lauantaina tota hyvinkäällä että mille näyttää.
Myöhäistä, sorry...
Eipä se mittää... kahtomassa käytiin ja ostamisesta ei tullu mittää... hyvä että joku sai ostettua
Onko kuinka moni onnistuneesti saanut ECU:unsa uuden ohjelman? Viitaten tähän takaisinkutsuun: https://www.trafi.fi/takaisinkutsukampanjat
Onkohan tätä sammumisvikaa ollut kaikissa Terroissa vai ainoastaan noissa viidessä kappaleessa, jotka mainittu Trafin takaisinkutsussa? Täälläkin tuntuisi kuitenkin useammalla ollut ilmeisesti laihan seoksen aiheuttamaa nykimistä pyörissään?
Nyt tuli kirje takaisinkutsusta, vaikka pyöräni ei sopinut Trafin takaisinkutsuilmoitukseen. Tietysti nyt, kun kesärengaskausi alkaa. ECU pitää lähettää Italiaan Magneti Marellille uudelleenohjelmointiin??? Toimitusaika 7-14vrk, jotenkin en usko tohon.
Selvitin asiaa kun harkitsin tällaisen pyörän hankkimista. Ainakin Oulun Motormannilta sanoivat että se ei olisi kuin kytkeä koneeseen kiinni ja uusi softa sisään. Eli kysyisin asiasta paikalliselta KTM diileriltä.
No, Oulussa varmaan onnistuu ja niin sen tietysti pitäisikin. Kirjeessä kuitenkin sanottiin, että uudelleen ohjelmointi tehdään Italiassa ja yhteys pitää ottaa Husqvarna jälleenmyyjään, ei Kotari.
Ihan Husqvarnan terrasta mä puhuin, Oulussa vaan on samassa pihassa kummatkin merkit edustettuna.
Oma tietoni pohjautuu n. kuukauden takaiseen puhelinsoittoon Husqvarnaa Oulussa myyvään/huoltavaan liikkeeseen. Vaikken tällaista pyörää lopunviimein hankkinutkaan, niin ajattelin kuitenkin tuoda oman kokemukseni asian tiimoilta esille, jos siitä jollekulle sattuisi apua olemaan.
Eli siis soitin ihan paikalliseen Husqvarnan merkkihuoltoon ja kysyin takaisinkutsusta, koska pyörää ostaessa yhtenä vaihtoehtona monista muista oli nimenomaan tällainen terra. Sieltä sanottiin että pyörä ei ole kuin tuoda heille ja he laittavat töpselin nokasta uuden ohjelman ECUun ja että aikaa ei mene kuin joitain kymmeniä minuutteja. Jos kuitenkin Trafin kirjeessa sanotaan että ECU lähtee Italiaan niin silloin tässä on vahva ristiriita, joten:
A) Oulun liikkeessä ei tiedetty mistä puhuttiin ja ECU pitää todellisuudessa lähettää Italiaan ohjelmoitavaksi
B) Trafin kirjeessä virheellistä informaatiota, jolloin ohjelmointi onnistuu yhtä vaivattomasti kuin muihinkin nykypyöriin
Meilla Suomessa ei enaan ole olemassa ajantasalla olevia laitteita joilla paivittaa tuota softaa CDI-boxiin. Eika kylla enaan missaan muuallakaan maailmalla. Taman takia lahtee laiteen tekijalle paivitykseen. Meilta MP-Racingista laitoin ekat boxit menemaan maahantuojan ohjeiden ja tarvikkeiden mukaan Italiaan. Tuli todella takaisin meille paivitettyna vajaassa kahdessa viikoassa. Ja kylla valitettavasti tama asia pitaa hoitaa Husqvarna diilerilla kuntoon. Harmillista etta tama rumba osuu tahan kesan alkuun kun tama oli jo tiedossa viime syksyna.