pkilpo kirjoitti:Onko kukaan saanut korvattua vilkukatkaisinta bemarimalliseksi ? Tässähän on tavallinen MP vilkku. Se bemarimalli olis vaan niin paljon helpompi kun on siihen tottunut. Onkohan saatavilla muutossarjaa?
Lähetetty minun BTV-DL09 laitteesta Tapatalkilla
Ei taida olla kovin helposti toteutettavissa. Näissä LC mallin kahvoissa on niin paljon nappeja jo ennestään että määrän lisääminen kahdella on melko haastavaa. Hyvä ja hienohan se Bemarin kolmen napin vilkku on mutta lohdutuksena voin sanoa että kyllä siihen uuteen 1 napin vilkkuun ajan myötä tottuu
Tämän voin allekirjoittaa, kyllä siihen uuteen tottuu.
pkilpo kirjoitti:Onko kukaan saanut korvattua vilkukatkaisinta bemarimalliseksi ? Tässähän on tavallinen MP vilkku. Se bemarimalli olis vaan niin paljon helpompi kun on siihen tottunut. Onkohan saatavilla muutossarjaa?
Lähetetty minun BTV-DL09 laitteesta Tapatalkilla
Ei taida olla kovin helposti toteutettavissa. Näissä LC mallin kahvoissa on niin paljon nappeja jo ennestään että määrän lisääminen kahdella on melko haastavaa. Hyvä ja hienohan se Bemarin kolmen napin vilkku on mutta lohdutuksena voin sanoa että kyllä siihen uuteen 1 napin vilkkuun ajan myötä tottuu
Muuten ehkä kyllä, mutta asiaa hankaloittaa kun on samaan aikaan myös tuo -80 luvun K bemari jossa on tuo oikea vilkkutsydeemi
Onkoos arvon vesikessu kansa hankkinut alkuperäistä uskottavampia pohjapanssareita otsikon kulkineihin? Aluperäistä uskottavampi/vahvempi/suojaavampi on mahdottoman helppo taikinoida vaikka omin käsin mutta mites noi kaupalliset pohjapanssarit, onko tullut hankittua?
Minä hankin tollasen Wunderlich merkkisen , enkä ole varmaan koskaan ollut pettyneempi ostokseen , en edes silloin ,kun joku toimittaja lähetti johonkin edelliseen mopoon täysin väärän/eri tuotteen mitä olin tilannut.
Suosittelisin varomaan ja miettimään tarkoin tämän tuotteen hankkimista tai sitten Wunderlich lähetti mulle jonkun 2013 vuoden prototyypin , ku oli priima kama hyllystä loppu. Tuotteen mukana tulee kyllä varsin perusteelliset ohjeet , joita on kyllä helppo seurata , jopa ruuvien ja osien kiristysjärjestys momentteineen on kerrottu ja tätä tuli noudatettua mutta ei sittenkään tahtonut osua reijät kohdilleen ja vielä panssarin takaosa siis katalysaattoria suojaava panssarin "häntä" otti niin paljon kiinni katalysaattoriin , että tätä "häntää" piti ruuvipenkissä taivuttaa alaspäin yli 20mm että ylipäänsä oli jonkin näköset mahdollisuudet saada tämä panssari jollainlailla paikkaansa.
Panssarin takaosaan , tähän "häntään" rakensin hätäsesti itse tuen ja nyt se sentään toimii ja oikeesti suojaa kattia mutta rakennetta pitää vielä vahvistaa.
Idea tässä saksalaistekeleessä on jonkimmoinen mutta asennus on kyllä mahdottoman hankala. Kovien ja hyvin kuuluvien voimasanojen saattelemana sain kuitenkin Wunderlich tekeleestä selkävoiton. Bolt on asennus tämä EI ole. Laitan muutaman kuvan jälestäpäin , kunhan ensin löydän ne niin selviää , että mitä mä tässä marisen.
Liitteet
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
RiiMi kirjoitti:
Idea tässä saksalaistekeleessä on jonkimmoinen mutta asennus on kyllä mahdottoman hankala. Kovien ja hyvin kuuluvien voimasanojen saattelemana sain kuitenkin Wunderlich tekeleestä selkävoiton. Bolt on asennus tämä EI ole. Laitan muutaman kuvan jälestäpäin , kunhan ensin löydän ne niin selviää , että mitä mä tässä marisen.
Joo, ei onnistunut kaimapoika RiiMi:n liittää kahta saksalaista laatutuotetta kun oli levyn tekijällä ollu pora vasemmassa ja silmä oikeassa kädessä reikiä tehdessä. Mutta hyvähän siitä lopulta tuli, levy sinänsä on siistiä työtä. Ite tekis mieli kokeilla Altriderin panssaria, oliskos jollakulla kokemusta?
Good judgment is based on experience. Experience is based on bad judgment.
Anakee Wild vaikuttaa hyvältä renkaalta isoon gessuun. Nappulat on isot mutta tuntuu säilyvän teräväreunaisina ja kestävyys selvästi parempi kuin karoo3. Lisäksi asfaltilla toimii hienosti, eivät vollota vaan ääni on matalataajuinen joka itseä ei haittaa. Nyt näin 5000km jälkeen Venäjän ja Balttian reissujen jälkeen voin suositella näitä. 50/50 käytössä. Laittaisin uudestaan mutta on kaksi käyttämätöntä settiä toisia renkaita odottamassa ja näillä ajaa vielä 2-3 tuhatta (takarengas). Täysillä paukkauksilla ajelin työkaluja oli mukana ( kavereita varten [FACE WITH TEARS OF JOY][WINKING FACE])
pkilpo kirjoitti:Anakee Wild vaikuttaa hyvältä renkaalta isoon gessuun. Nappulat on isot mutta tuntuu säilyvän teräväreunaisina ja kestävyys selvästi parempi kuin karoo3. Lisäksi asfaltilla toimii hienosti, eivät vollota vaan ääni on matalataajuinen joka itseä ei haittaa. Nyt näin 5000km jälkeen Venäjän ja Balttian reissujen jälkeen voin suositella näitä. 50/50 käytössä. Laittaisin uudestaan mutta on kaksi käyttämätöntä settiä toisia renkaita odottamassa ja näillä ajaa vielä 2-3 tuhatta (takarengas). Täysillä paukkauksilla ajelin työkaluja oli mukana ( kavereita varten [FACE WITH TEARS OF JOY][WINKING FACE])
Sent from my iPad using Tapatalk
Mikähän mahtaa mun mopossa olla pielessä , kun on Anakee wild renkailla tosi rauhaton asfaltilla ,jossa on esim tiekarhun tms. uria. Jos asfaltti on hyväkuntoinen niin silloin menee ihan ok . Soralla tää Anakee wild vaikuttais paremmalta ,ku tkc-80 saattaa johtua hieman pienemmästä nappulan koosta.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
pkilpo kirjoitti:Anakee Wild vaikuttaa hyvältä renkaalta isoon gessuun. Nappulat on isot mutta tuntuu säilyvän teräväreunaisina ja kestävyys selvästi parempi kuin karoo3. Lisäksi asfaltilla toimii hienosti, eivät vollota vaan ääni on matalataajuinen joka itseä ei haittaa. Nyt näin 5000km jälkeen Venäjän ja Balttian reissujen jälkeen voin suositella näitä. 50/50 käytössä. Laittaisin uudestaan mutta on kaksi käyttämätöntä settiä toisia renkaita odottamassa ja näillä ajaa vielä 2-3 tuhatta (takarengas). Täysillä paukkauksilla ajelin työkaluja oli mukana ( kavereita varten [FACE WITH TEARS OF JOY][WINKING FACE])
Sent from my iPad using Tapatalk
Mikähän mahtaa mun mopossa olla pielessä , kun on Anakee wild renkailla tosi rauhaton asfaltilla ,jossa on esim tiekarhun tms. uria. Jos asfaltti on hyväkuntoinen niin silloin menee ihan ok . Soralla tää Anakee wild vaikuttais paremmalta ,ku tkc-80 saattaa johtua hieman pienemmästä nappulan koosta.
Kyllä se vähän hakee joo, ehkä paineita säätämällä vois korjaantua. Olen pitänyt 2,5 > Bar . Soralla alempi toimi paremmin.
Toihan on toki helppo itekki tarkistaa et onko rako ruvennut kasvaan vai onkos bemari jo pyytänyt kaikki tarkistukseen?
Huollon yhteydessä tarkistetaan. Mulla on perjantaina huolto. 1v/10000km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Huollossa tarkastettiin ja mulla oli välys. Sinne saa mennä 0,1mm mutta ei 0,2mm tulkkia. Lisäksi etuiskari vuotaa ja infonappi jumittaa. Maahantuoja ei ole vielä vastannut mutta uskoisin että takuuhommia tulee. Palaavat asiaan kun saavat vastauksen.
"I own a R1200 GS Adventure 2007. At first I was so happy to have this bike, but now I don’t know if I did the correct purchase. After all the posts, pictures and stories I feel like I’m totally by myself. Most of the partners here talk about the water cooled models, but there is also a problem in older models, mine is oil-cooled and has 61,000 kms. I never expected this from BMW, sadness is what I feel. Hope the dealer can find the best solution for me, even though my bike doesn’t fits the recalled models."
----------------------------------------------------------------------------------
Riittävän syvällä suossa kaikki enskat ovat samanvärisiä.
----------------------------------------------------------------------------------
pkilpo kirjoitti:Eipä tässä vielä tartte tätä vehjettä kun takuuta vielä pari vuotta ja huollossa pitää käyttää,
mutta gs-911:lle on tullut vissiin kilpailija?
Samoja toimintoja näyttäs olevan eikä tartte läppäriä.
Onko kellään kokemuksia/tietoa tästä?
Useasti kilpailu on hyvää. Tosin poikkeuksellisen hyvä on myös se gs911. Muistaakseni olen tuon yo. laitteen nähnyt jo aikaisemminkin jossain myynnissä. Pikaisella katsomalla ei taida olla ihan niin paljon toiminnallisuutta, kuin on gs911:ssä. En tiedä. Mp-valmistajat vuolisivat kultaa, jos laittaisivat pyörään wifin ja siitä tuutista ulos kaiken luettavan pyörän elektroniikasta. Ei tarvitsis sitten noita eri kilpukoita matkaan. Sen datan voisi sitten välittää myös emoyhtiölle ja huoltoon ennaltaehkäisevää ylläpitoa varten.