Kawasaki KLX 250 S 2009

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

peeär
Pyörä: Kawa klx250S

Kawasaki KLX 250 S 2009

Viesti Kirjoittaja peeär »

Oliskos tästä mielestänne nurkkien nuoojaksi ?

http://www.kawasaki.com/Products/produc ... spx?id=282

Kevyt on ja palat kohdallaan - tehoa vaan vähälaisesti

Muuten mallikas

Peeär
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
TeroV
Pyörä: VaraTero

Re: Kawasaki KLX 250 S 2009

Viesti Kirjoittaja TeroV »

Eihän tuo nyt erikoisen kevyt ole, painoa lähes saman verran kuin esim. Husqvarnan TE 610 IE:ssä ja tehoa huimat 22hv. Ehkä tuo aloittelevalle kaverille on ihan ok laite hetken aikaa.
blastmaster
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blastmaster »

Selasin uutta Bike-lehtee/kataloogia Prismassa ja tuo oli siinä ja hinta n. 5900 euroa. Aika halpa kun vertaa Jammu wr250r joka kai vastaava ja hintaa joku lähemmäs 9000?

nimim
koeajoa odotellessa..
jaket
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

jos hinta pitää paikkansa(kilpiin), niin hyvältä vaikuttaa.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
mururoa

Viesti Kirjoittaja mururoa »

Onhan noita jo liikkeissä käpisteltävänä & tilattavana... En kyllä keksi miksi tuo hinta ei pitäisi paikkaansa, jos vertaa kikotinta vaikkapa saman lafkan niinikään 250-kuutioiseen pikku-Ninjaan... Molemmat ruiskupelejä, Ninjassa 1 sylinteri enemmän, noin 8 heppaa enemmän, enemmän katteita ja suositushintaa n. 500€ vähemmän.

Edit: Siis niin, tuossa filkanpätkässäkin esiintyvä jenkkiversio näkyy olevan kaasarilla, muualla maailmassa 2009-mallivuoden pelit ovat ruiskulla.
Stobe
Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500

Viesti Kirjoittaja Stobe »

Tuo pikku-KLX näytti luonnossa fiksun oloiselta laitteelta, turhan matalatehoinen vaan, että tarvitsisi vakavasti harkita. Varmasti hyvä peli maastoon, poluille retkeily/harrastekäyttöön ja talvipyöräksi, jos ei ole tarvetta pitkille maantietaipaleille tai verenmaku suussa kisaamiseen. Saisivat tehdä 450 KLX:stä tuommoisen pykälää matalemman(istuinkorkeus) ja tievarustellumman "katuenduro"-version...
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Jami
Pyörä: KTM

Viesti Kirjoittaja Jami »

Löysin tämän vanhan topicin. Minun ajeluihin voisi olla sopiva tämä KLX 250 S. Onko tässä muutamassa vuodessa tullut kokemusta teille tai tutulle KLX 250 S:stä?
jurbo
Pyörä: GSX 1400

Viesti Kirjoittaja jurbo »

Jami kirjoitti:Löysin tämän vanhan topicin. Minun ajeluihin voisi olla sopiva tämä KLX 250 S. Onko tässä muutamassa vuodessa tullut kokemusta teille tai tutulle KLX 250 S:stä?
Itsekin olen hankkimassa pitkästä aikaa jotain kurahärveliä mökille kevyeen harrastukseen.

Paperilla ko härveli vaikuttaa kiinnostavalta ruiskuineen ja kohtuu hintaan.. olisiko jollain kirjoittaa kokemuksista?
Tiedättekö etelän suunnalla mitään liikettä missä ko vehje olisi kaupan, käytettynä tai uutena?

Tässä suomeksi vuoden 2009 mallista tietoa ja kuvia:
http://www.kawasaki.fi/product.asp?Id=340E7122FF9

Hieman arveluttaa tuo matalampi istuinkorkeus kun itse olen lähes 190cm. Saakohan tuohon laitettua esim kx-mallista korkeampaa penkkiä tai jotain.
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Toi vois olla ihan pätevä kampe ja miksi pitäs olla iso kun pienelläkin pärjää :mrgreen: kunhan luotto tiedot saa takas niin sit hommataan ainakin uuempi peli alle, koosta en tiä
Yksinäinen Susi
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Minä olen vakavasti harkinnut tuota myös,kunhan tervehdyn ja kyllästyn tuohon Motohispaniaan,ominaisuudet riittäisivät minulle ihan täysin talviajoon ja makkaranpaistoenduroon.Istumakorkeus on vähn liikaa meikäläiselle persejalkaiselle,mutta ehkä sitä saa hieman laskettua satulasta tai jousituksesta
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Jami

Mulla tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa vm. -09.
gixxerman

Palataanpa aiheeseen sit :P
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
jarno78
Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125

Viesti Kirjoittaja jarno78 »

Minä kun oon tämmönen vasta rinna kiiski niin olen kattellut jo pitempää enskaa kohtuu hintaan ja kiinnostus on herännyt tuota riejua mopoa kohtaan ja eipä oo helpottanut asiaa noi kylmä tyypit liikkeessä :lol: kunnon osat jo valmiina ja kulkua riittää ja tuommosta kawaa olen kattellut tuus motorissa ja yllättävän matala oli, jopa uus yammun piikki enska oli korkeempi :shock: ja kylmä tyypeillä mulle käteen sopivampi toi yammu ja rieju 8)
mut olenkin erilainen mies :roll:
Yksinäinen Susi
gixxerman

Jami kirjoitti:Mulla tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa vm. -09.
Mitkä ovat käytännön kokemukset tuosta,joset nyt myynninedistämistä kovin paljon... :lol:
Jami

gixxerman kirjoitti:Mitkä ovat käytännön kokemukset tuosta,joset nyt myynninedistämistä kovin paljon... :lol:
Porukkasorasurauttelussa sillä pärjää ihan hyvin. Teho ei ole kummoinen, 22 hp. Nopeilla tieosuuksilla saa mennä mitä mopo kulkee. Poluilla pärjää joukon mukana. Tankin tilavuus 7,7 L, jolla ajaa n. 150 km. Jousitus toimii kohtuudella ei ole ollut valittamista, kun paremmasta on vuosia aikaa. Melkoisen hyvä peli on ja halpa :P
Vastaa Viestiin