Kawasaki KLX 250 S 2009
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kawasaki KLX 250 S 2009
Oliskos tästä mielestänne nurkkien nuoojaksi ?
http://www.kawasaki.com/Products/produc ... spx?id=282
Kevyt on ja palat kohdallaan - tehoa vaan vähälaisesti
Muuten mallikas
Peeär
http://www.kawasaki.com/Products/produc ... spx?id=282
Kevyt on ja palat kohdallaan - tehoa vaan vähälaisesti
Muuten mallikas
Peeär
Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Matkan päälle lähtemähän, muuhun maahan kulkemahan
Kahdella pyörällä etenemähän
Re: Kawasaki KLX 250 S 2009
Eihän tuo nyt erikoisen kevyt ole, painoa lähes saman verran kuin esim. Husqvarnan TE 610 IE:ssä ja tehoa huimat 22hv. Ehkä tuo aloittelevalle kaverille on ihan ok laite hetken aikaa.
-
blastmaster
- Viesti:
Selasin uutta Bike-lehtee/kataloogia Prismassa ja tuo oli siinä ja hinta n. 5900 euroa. Aika halpa kun vertaa Jammu wr250r joka kai vastaava ja hintaa joku lähemmäs 9000?
nimim
koeajoa odotellessa..
nimim
koeajoa odotellessa..
jos hinta pitää paikkansa(kilpiin), niin hyvältä vaikuttaa.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher
Onhan noita jo liikkeissä käpisteltävänä & tilattavana... En kyllä keksi miksi tuo hinta ei pitäisi paikkaansa, jos vertaa kikotinta vaikkapa saman lafkan niinikään 250-kuutioiseen pikku-Ninjaan... Molemmat ruiskupelejä, Ninjassa 1 sylinteri enemmän, noin 8 heppaa enemmän, enemmän katteita ja suositushintaa n. 500€ vähemmän.
Edit: Siis niin, tuossa filkanpätkässäkin esiintyvä jenkkiversio näkyy olevan kaasarilla, muualla maailmassa 2009-mallivuoden pelit ovat ruiskulla.
Edit: Siis niin, tuossa filkanpätkässäkin esiintyvä jenkkiversio näkyy olevan kaasarilla, muualla maailmassa 2009-mallivuoden pelit ovat ruiskulla.
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Tuo pikku-KLX näytti luonnossa fiksun oloiselta laitteelta, turhan matalatehoinen vaan, että tarvitsisi vakavasti harkita. Varmasti hyvä peli maastoon, poluille retkeily/harrastekäyttöön ja talvipyöräksi, jos ei ole tarvetta pitkille maantietaipaleille tai verenmaku suussa kisaamiseen. Saisivat tehdä 450 KLX:stä tuommoisen pykälää matalemman(istuinkorkeus) ja tievarustellumman "katuenduro"-version...
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
Löysin tämän vanhan topicin. Minun ajeluihin voisi olla sopiva tämä KLX 250 S. Onko tässä muutamassa vuodessa tullut kokemusta teille tai tutulle KLX 250 S:stä?
Itsekin olen hankkimassa pitkästä aikaa jotain kurahärveliä mökille kevyeen harrastukseen.Jami kirjoitti:Löysin tämän vanhan topicin. Minun ajeluihin voisi olla sopiva tämä KLX 250 S. Onko tässä muutamassa vuodessa tullut kokemusta teille tai tutulle KLX 250 S:stä?
Paperilla ko härveli vaikuttaa kiinnostavalta ruiskuineen ja kohtuu hintaan.. olisiko jollain kirjoittaa kokemuksista?
Tiedättekö etelän suunnalla mitään liikettä missä ko vehje olisi kaupan, käytettynä tai uutena?
Tässä suomeksi vuoden 2009 mallista tietoa ja kuvia:
http://www.kawasaki.fi/product.asp?Id=340E7122FF9
Hieman arveluttaa tuo matalampi istuinkorkeus kun itse olen lähes 190cm. Saakohan tuohon laitettua esim kx-mallista korkeampaa penkkiä tai jotain.
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Toi vois olla ihan pätevä kampe ja miksi pitäs olla iso kun pienelläkin pärjää
kunhan luotto tiedot saa takas niin sit hommataan ainakin uuempi peli alle, koosta en tiä
Yksinäinen Susi
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Minä olen vakavasti harkinnut tuota myös,kunhan tervehdyn ja kyllästyn tuohon Motohispaniaan,ominaisuudet riittäisivät minulle ihan täysin talviajoon ja makkaranpaistoenduroon.Istumakorkeus on vähn liikaa meikäläiselle persejalkaiselle,mutta ehkä sitä saa hieman laskettua satulasta tai jousituksesta
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Mulla tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa vm. -09.
- gixxerman
Palataanpa aiheeseen sit 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
jarno78
- Pyörä: kawasaakeli kle ja Suzuki DR 125
Minä kun oon tämmönen vasta rinna kiiski niin olen kattellut jo pitempää enskaa kohtuu hintaan ja kiinnostus on herännyt tuota riejua mopoa kohtaan ja eipä oo helpottanut asiaa noi kylmä tyypit liikkeessä
kunnon osat jo valmiina ja kulkua riittää ja tuommosta kawaa olen kattellut tuus motorissa ja yllättävän matala oli, jopa uus yammun piikki enska oli korkeempi
ja kylmä tyypeillä mulle käteen sopivampi toi yammu ja rieju
mut olenkin erilainen mies
mut olenkin erilainen mies
Yksinäinen Susi
- gixxerman
Mitkä ovat käytännön kokemukset tuosta,joset nyt myynninedistämistä kovin paljon...Jami kirjoitti:Mulla tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa vm. -09.
Porukkasorasurauttelussa sillä pärjää ihan hyvin. Teho ei ole kummoinen, 22 hp. Nopeilla tieosuuksilla saa mennä mitä mopo kulkee. Poluilla pärjää joukon mukana. Tankin tilavuus 7,7 L, jolla ajaa n. 150 km. Jousitus toimii kohtuudella ei ole ollut valittamista, kun paremmasta on vuosia aikaa. Melkoisen hyvä peli on ja halpagixxerman kirjoitti:Mitkä ovat käytännön kokemukset tuosta,joset nyt myynninedistämistä kovin paljon...