Yamaha WR250R
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Yamaha WR250R
Litium-akulla saisit paljon (monta kiloa) painoa pois korkealta. Eipä nekään maksa kun 150e.
-
- Viestit: 8367
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Yamaha WR250R
Yuasa 6Ah akku painaa noin 2kg joten ei siitä kovin montaa kiloa saa pois 450g painavalla litium akulla
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Yamaha WR250R
Mulla on keulahuolto tässä työn alla. Tarvitseeko tuota keulaputken alapäätä avata ja purkaa ollenkaan? Sen kasaamiseen tarvitsisi ilmeisesti erikoistyökalun (damper rod tool), jotta jalan alapäähän kiinnittyvän venttiilin saa oikeaan momenttiin (55nm). Kilsoja on 10tkm mittarissa ja aikaisemmista huolloista ei ole tietoa.
Ajattelin vaihtaa ainakin pölystefat, klipsit, öljystefat, kummatkin liukupalat sekä öljyt.
Ajattelin vaihtaa ainakin pölystefat, klipsit, öljystefat, kummatkin liukupalat sekä öljyt.
Re: Yamaha WR250R
Onko kenelläkään tietoa, että mistä takaiskariin saisi uusia sisuskaluja huoltoa varten? Räjäytyskuvissa eikä internetissä tunnu olevan mitään tietoa.. käykö tähän jonkun muun iskarin osat?
Re: Yamaha WR250R
Eiköhän KYB'in iskareita huoltavilta yrityksiltä saa ostettua ainakin joitakin vakio-osia. Itse hankin WRR:n iskariin GoRace:lta virityssarjan, johon kuului mm. avarampi mäntä ja siihen sovitettu simmipakka.
Re: Yamaha WR250R
Takaiskari on merkiltään Soqi eikä siihen suoraan saa varaosia, vaan Yamaha tarjoaa vaihtoehdoksi ainoastaan uutta kskaria. Sisälle käy kuitenkin ilmeisesti KYBin osat.
Iskari meni laitettavaksi Professor Suspensionille Konnevedelle. Huolto, simmaus ja madallus.
Iskari meni laitettavaksi Professor Suspensionille Konnevedelle. Huolto, simmaus ja madallus.