Tänään tulee perheeseen uusi BMW F 650 GS Dakar!
Huomenissa voisin heittää muutamia kommentteja uutukaisen käytöksestä. Edessä tänään noin 230 km pikitietä aluksi hakureissulla.
Iltasella käydään heti opettamassa Beemeri soratien korkeakoulussa...
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kiitos Tomi!TomiKoo kirjoitti:Het alakuun onnittelut! Hyvä pyörä tulee olemaan, uskon sen!
Tomi
Nii-in. Oispa neljä...TomiKoo kirjoitti:Täytyy heti kommentoida, kun on ihan samat fiilikset ton perusmallin satulassa...
Pyörä ei todellakaan säikähdä kaksi päällä ajoa! Istuma-asento kyytiläiselle on jotain mitä ei ole vielä toisissa löytynyt. Käytiin viime viikonloppuna koeajamassa vaikka mitä pyöriä (Bandit 650 ja 1200, Triumph Tiger ja V-strom 650) eikä mikään kelvannut perheen päälle. Toisaalta oli itselläkin mahtava "tää on mun pyörä"-fiilis, kun hyppäsi koeajojen päätteeksi oman pyörän selkään...
Meidän taloudessa on itse asiassa herännyt kiinnostusta ajaa Iron Butti (SS1600K) muutaman viikon päästä. Katsotaan nyt miten innostus kestää! Markohan tämän jo suoritti Dakarilla tuolla jenkeissä, vai mitä?
Ja tuo kulutus, aivan älytöntä hei! Meillä juhannuksen reissu itäsuomeen, kakspäällä reipasta ylinopeutta motarilla jne. pyörä kulki lähes pyhällä hengellä; muistaakseni kulutus oli 3,95l...![]()
![]()
Ja todellakin, työmatkat menevät kerralla uusiksi. Eilenkin töihin tullessa tuli puoli tuntia lisää aikaa ja 60km muuttui 78 kilsaksi. Ja illalla matkaa kertyi reilu 100. Tänään sama homma, olis jo neljä...![]()
Niin ja kyllä pyörän mieluisuudesta puhuu mielestäni myös ajettujen kilometrien määrä, 10800 tuli aamulla täyteen. Ja nämä siis vapusta lähtien, reilu 10 vko...![]()
![]()
Tomi
Juu, Vaimon kanssa kaksi päällä pörrättiin tuo testi RautaperseTomiKoo kirjoitti:Meidän taloudessa on itse asiassa herännyt kiinnostusta ajaa Iron Butti (SS1600K) muutaman viikon päästä. Katsotaan nyt miten innostus kestää! Markohan tämän jo suoritti Dakarilla tuolla jenkeissä, vai mitä?
Tomi
Katu-uskottavuus menee jos liian usein peseeMarko Leiviskä kirjoitti:En tiiä johtuko se siitä että sitä ei ollu puunattu ja vahattu niinku muut pyörät vai siitä, ettei niitä tosiaan ole katukuvassa liiaksi...
Nimenomaa. Pääsis oikein kurassa suttaamaan.Marko Hemmilä kirjoitti:Jep, oli tosi mukava käydä ajelemassa muutaman viikon tauon jälkeen.
Pölyä oli kyllä tosi paljonToivottavasti ripsuttelis vähän vettä jotta saisi pyörään oikean värisen kuorrutuksen kun tuo hiekan väri ei oikein tahdo pysyä pinnassa
Itse asiassa tänä aamuna tuntui että parempaan suuntaan koko ajan. Kaippa se siitä tokenee kun sitä käyttää, seisaaltakin pystyi ajelemaan ongelmitta. Ylöspäin vaihdettaessa meinasi tulla välistä ongelmia ja muutaman kerran 1-2 vaihdettaessa ei päässyt kuin vapaalle...Marko Leiviskä kirjoitti:Mitä nilkka tuumi ajoreissun jälkeen? Saa se ainakin jumppaa siinä ku vaihteita pykältelee...
Marko kyllä asuu aika hyvällä paikalla... Itellä on muutama kilometri enemmän, mutta ensimmäinen ek on noin 200m:n päässäMarko Leiviskä kirjoitti:Joo pitää ottaa kamera kans mukaan pölyttymään. Onhan tuo kieltämättä kiva surauttaa soralle muutaman kilometrin päästä kotiovelta.