Husqvarna 701 enduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

jhe
Viestit: 251
Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
Pyörä: 701 E -18
Paikkakunta: Helsinki/Joensuu

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja jhe »

Jees. Tuo 50302031300 tosiaan käy 2018 701:een. Kuten kävi vuotta vanhempaankin. Itselläni sellainen käytössä
Etsin myös lyhyttä etujarrukahvaa mutta se ei ollutkaan helppo homma. Laitoin sitten aiemmin kavennuksen kohdalta katkenneen vakiokahvan, jonka päähän rakensin pinnapainosta puolipallon muotoisen stopparin. Hyvin toimii!
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Oisko kellään Service Manualia 2021 vuosimalliin? Oon onnistunut hukkaaman omani.
t. Jyki
an13
Viestit: 1112
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:17 pm
Pyörä: 690

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja an13 »

Jos ei muualta löydy niin PDF:nä voi ostaa https://print.ktm.com palvelusta 27,95€:llä kun etsii pyörän malli + vuosimalli + REPARATURANLEITUNG / REPAIR MANUAL.
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja PAH »

BadAss kirjoitti: Ma Huhti 15, 2024 4:27 pm Oisko kellään Service Manualia 2021 vuosimalliin? Oon onnistunut hukkaaman omani.
Tuliko tuota ohjekirjaa ollenkaan 701:n -21 malliin pyörän mukana? 2021 690:n ei tullut eikä myöskään -21 890:n.

an13:n linkki on hyvä, sieltä tilasin 890:n suomalaisen manualin, tuli postissa parissa viikossa.
HiekkaHeikki
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Service manual löytyi.
t. Jyki
Nordsjö
Viestit: 34
Liittynyt: To Elo 23, 2018 5:23 pm
Pyörä: Gs 1200, TT600s, 701e

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Nordsjö »

Onko kellään 701 omistajalla levinny automaattinen puolipuristin?
Itellä just -18 mallinen, mistäköhän tunnistaa onko jo päivitetyillä osilla varustettu?

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/ ... 9-0001.pdf
EJS
Viestit: 86
Liittynyt: Ke Touko 01, 2019 6:15 am
Pyörä: Husse 701 enduro -16
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja EJS »

Tää 701 sopii tosi hyvin suomalaisille hiekkateille on tosi makee ajaa, renkaat Anakee wildit.
Viila
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2022 11:55 pm
Pyörä: GS 800

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Viila »

Onko 701 ja KTM 690 takaosassa mitä eroa? Osa laukkurautojen valmistajista myy eri mallia 690 kotariin kuin 701 husseen. Onko kukaan tilannut tältä sivustolta?
https://gmoto.fi/husqvarna-701-sivuteli ... 84770.html
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Jani M »

Viila kirjoitti:Onko 701 ja KTM 690 takaosassa mitä eroa? Osa laukkurautojen valmistajista myy eri mallia 690 kotariin kuin 701 husseen. Onko kukaan tilannut tältä sivustolta?
https://gmoto.fi/husqvarna-701-sivuteli ... 84770.html
Tankki on eri ja takakahvojen kiinnityspisteet siinä on ilmeisesti eri mitoilla, kun niihin tulevat tavaratelineet ja laukkuraudat on oma mallinsa kumpaankin.

Lähetetty minun SM-G525F laitteesta Tapatalkilla

Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja PAH »

Jani M kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 5:00 pmTankki on eri ja takakahvojen kiinnityspisteet siinä on ilmeisesti eri mitoilla, kun niihin tulevat tavaratelineet ja laukkuraudat on oma mallinsa kumpaankin.
Näin on.
Hussesta Kotariin vaihtaessani Perun Moton tarakka piti tilata uusi. Vanasche laukkuraudat sai muokattua rälläkän ja migin avulla.
HiekkaHeikki
Viila
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2022 11:55 pm
Pyörä: GS 800

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Viila »

PAH kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 7:01 pm
Jani M kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 5:00 pmTankki on eri ja takakahvojen kiinnityspisteet siinä on ilmeisesti eri mitoilla, kun niihin tulevat tavaratelineet ja laukkuraudat on oma mallinsa kumpaankin.
Näin on.
Hussesta Kotariin vaihtaessani Perun Moton tarakka piti tilata uusi. Vanasche laukkuraudat sai muokattua rälläkän ja migin avulla.

Heittikö mitat miten paljon? Saattaisi olla tiedossa Hussen raudat ja ne olisi menossa gas gas:iin. Gasgasissa sama tankki kuin 690 ktm
Avatar
PAH
Viestit: 972
Liittynyt: Ma Elo 22, 2005 5:46 pm
Pyörä: 890 R
Paikkakunta: Joensuu

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja PAH »

Viila kirjoitti: La Kesä 01, 2024 3:43 pm Heittikö mitat miten paljon? Saattaisi olla tiedossa Hussen raudat ja ne olisi menossa gas gas:iin. Gasgasissa sama tankki kuin 690 ktm
https://nettimoto.com/ktm/690/3017508

Tuossa on ne 701:sen muokatut laukkuraudat Kotarissa, (Vanasche Mini, poistunut myynnistä).
Jos en aivan väärin muista niin yläkiinnikkeet kävi suoraan. Alas tulevan kiinnikkeen joutui rälläköimään irti, vähän lyhentämään ja taivuttamaan.
Helppo homma jos olisi uskallettu hitsata rautojen kiinni ollessa. Nyt merkattiin tussilla oikea asento ja hitsattiin irrallaan.
Oliko turhaa varovaisuutta?
HiekkaHeikki
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Ketjut ja rattaat alkaa olla vaihtokunnossa, ajattelin luopua noista aavikkoväleistä.

Oletteko kuinka paljon tihentäneet välityksiä?
t. Jyki
Jani M
Viestit: 2305
Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Paikkakunta: Tampere

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja Jani M »

15-48 on hyvä, eli 2 piikkiä isompi takararatas. Kolmosesta tulee hyvä ajovaihde sorateille niin, että on mutkissakin vääntöalueella. Enduropoluille kakkosesta tulee hyvä perusvaihde ja ykkönen ainoastaa tiukempiin paikkohin. Kutonen on silti aivan riittävän pitkä motarivauhteihin.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
BadAss
Viestit: 473
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 8:58 pm
Pyörä: F900GS & Stark
Paikkakunta: Waasa

Re: Husqvarna 701 enduro

Viesti Kirjoittaja BadAss »

Jani M kirjoitti: To Heinä 11, 2024 9:07 am 15-48 on hyvä, eli 2 piikkiä isompi takararatas. Kolmosesta tulee hyvä ajovaihde sorateille niin, että on mutkissakin vääntöalueella. Enduropoluille kakkosesta tulee hyvä perusvaihde ja ykkönen ainoastaa tiukempiin paikkohin. Kutonen on silti aivan riittävän pitkä motarivauhteihin.
Kiitos, tuo kuulostaa järkevältä. Tulee vedettyä paljon pitkää matkaa ja siirtymiä.
t. Jyki
Vastaa Viestiin