Husqvarna 701 enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
jhe
- Viestit: 251
- Liittynyt: Ma Heinä 22, 2013 8:52 pm
- Pyörä: 701 E -18
- Paikkakunta: Helsinki/Joensuu
Re: Husqvarna 701 enduro
Jees. Tuo 50302031300 tosiaan käy 2018 701:een. Kuten kävi vuotta vanhempaankin. Itselläni sellainen käytössä
Etsin myös lyhyttä etujarrukahvaa mutta se ei ollutkaan helppo homma. Laitoin sitten aiemmin kavennuksen kohdalta katkenneen vakiokahvan, jonka päähän rakensin pinnapainosta puolipallon muotoisen stopparin. Hyvin toimii!
Etsin myös lyhyttä etujarrukahvaa mutta se ei ollutkaan helppo homma. Laitoin sitten aiemmin kavennuksen kohdalta katkenneen vakiokahvan, jonka päähän rakensin pinnapainosta puolipallon muotoisen stopparin. Hyvin toimii!
Re: Husqvarna 701 enduro
Oisko kellään Service Manualia 2021 vuosimalliin? Oon onnistunut hukkaaman omani.
t. Jyki
Re: Husqvarna 701 enduro
Jos ei muualta löydy niin PDF:nä voi ostaa https://print.ktm.com palvelusta 27,95€:llä kun etsii pyörän malli + vuosimalli + REPARATURANLEITUNG / REPAIR MANUAL.
Re: Husqvarna 701 enduro
Tuliko tuota ohjekirjaa ollenkaan 701:n -21 malliin pyörän mukana? 2021 690:n ei tullut eikä myöskään -21 890:n.
an13:n linkki on hyvä, sieltä tilasin 890:n suomalaisen manualin, tuli postissa parissa viikossa.
HiekkaHeikki
Re: Husqvarna 701 enduro
Onko kellään 701 omistajalla levinny automaattinen puolipuristin?
Itellä just -18 mallinen, mistäköhän tunnistaa onko jo päivitetyillä osilla varustettu?
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/ ... 9-0001.pdf
Itellä just -18 mallinen, mistäköhän tunnistaa onko jo päivitetyillä osilla varustettu?
https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/ ... 9-0001.pdf
-
EJS
- Viestit: 86
- Liittynyt: Ke Touko 01, 2019 6:15 am
- Pyörä: Husse 701 enduro -16
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Husqvarna 701 enduro
Tää 701 sopii tosi hyvin suomalaisille hiekkateille on tosi makee ajaa, renkaat Anakee wildit.
Re: Husqvarna 701 enduro
Onko 701 ja KTM 690 takaosassa mitä eroa? Osa laukkurautojen valmistajista myy eri mallia 690 kotariin kuin 701 husseen. Onko kukaan tilannut tältä sivustolta?
https://gmoto.fi/husqvarna-701-sivuteli ... 84770.html
https://gmoto.fi/husqvarna-701-sivuteli ... 84770.html
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Husqvarna 701 enduro
Tankki on eri ja takakahvojen kiinnityspisteet siinä on ilmeisesti eri mitoilla, kun niihin tulevat tavaratelineet ja laukkuraudat on oma mallinsa kumpaankin.Viila kirjoitti:Onko 701 ja KTM 690 takaosassa mitä eroa? Osa laukkurautojen valmistajista myy eri mallia 690 kotariin kuin 701 husseen. Onko kukaan tilannut tältä sivustolta?
https://gmoto.fi/husqvarna-701-sivuteli ... 84770.html
Lähetetty minun SM-G525F laitteesta Tapatalkilla
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Re: Husqvarna 701 enduro
Näin on.
Hussesta Kotariin vaihtaessani Perun Moton tarakka piti tilata uusi. Vanasche laukkuraudat sai muokattua rälläkän ja migin avulla.
HiekkaHeikki
Re: Husqvarna 701 enduro
Heittikö mitat miten paljon? Saattaisi olla tiedossa Hussen raudat ja ne olisi menossa gas gas:iin. Gasgasissa sama tankki kuin 690 ktm
Re: Husqvarna 701 enduro
https://nettimoto.com/ktm/690/3017508
Tuossa on ne 701:sen muokatut laukkuraudat Kotarissa, (Vanasche Mini, poistunut myynnistä).
Jos en aivan väärin muista niin yläkiinnikkeet kävi suoraan. Alas tulevan kiinnikkeen joutui rälläköimään irti, vähän lyhentämään ja taivuttamaan.
Helppo homma jos olisi uskallettu hitsata rautojen kiinni ollessa. Nyt merkattiin tussilla oikea asento ja hitsattiin irrallaan.
Oliko turhaa varovaisuutta?
HiekkaHeikki
Re: Husqvarna 701 enduro
Ketjut ja rattaat alkaa olla vaihtokunnossa, ajattelin luopua noista aavikkoväleistä.
Oletteko kuinka paljon tihentäneet välityksiä?
Oletteko kuinka paljon tihentäneet välityksiä?
t. Jyki
-
Jani M
- Viestit: 2305
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Husqvarna 701 enduro
15-48 on hyvä, eli 2 piikkiä isompi takararatas. Kolmosesta tulee hyvä ajovaihde sorateille niin, että on mutkissakin vääntöalueella. Enduropoluille kakkosesta tulee hyvä perusvaihde ja ykkönen ainoastaa tiukempiin paikkohin. Kutonen on silti aivan riittävän pitkä motarivauhteihin.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Re: Husqvarna 701 enduro
Kiitos, tuo kuulostaa järkevältä. Tulee vedettyä paljon pitkää matkaa ja siirtymiä.Jani M kirjoitti: ↑To Heinä 11, 2024 9:07 am 15-48 on hyvä, eli 2 piikkiä isompi takararatas. Kolmosesta tulee hyvä ajovaihde sorateille niin, että on mutkissakin vääntöalueella. Enduropoluille kakkosesta tulee hyvä perusvaihde ja ykkönen ainoastaa tiukempiin paikkohin. Kutonen on silti aivan riittävän pitkä motarivauhteihin.
t. Jyki