KTM 690 Enduro (/R)
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Jani M
- Pyörä: 690R -24 250 EXC-F -25 Gilera RC125 -90
Re: KTM 690 Enduro (/R)
Olisko se luistoneston poiskytkentänappi mennyt rikki? Noissa taisi olla jonkun verran viallisia aikoinaan ainakin 2019 mallin kanssa.
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17, 250 EXC-F -20
Ex: KTM 690 Enduro R -14, 690 Enduro R -19
Jaaaaa-a...
Pitää tutkia asiaa ja käydä kyselemässä tyhmiä huollon tiskillä jos ei ala rokkaamaan.
TC toimi kyllä vielä viimetteen surauttelun aikana, nyt on mykkä.
Pitää tutkia asiaa ja käydä kyselemässä tyhmiä huollon tiskillä jos ei ala rokkaamaan.
TC toimi kyllä vielä viimetteen surauttelun aikana, nyt on mykkä.
No on se ny perrrkele!
- Ariel
- Pyörä: RE Himalayan
Kannesta lähtevästä letkusta, anturi adapteri letkussa.Onhan siellä termostaatti sylinterin kupeessa.
Mistä kohtaa mittaat veden lämpöjä
Siis semmonen putkenpätkä jossa on anturi suoraan vedessä. Ymmärtääkseni vesi kiertää moottorissa alhaalta ylös?
jv
- Ariel
Onks sun pyörän dongle pistoke punainen vai semmonen läpikuultava vaalea? Kun tietääkseni 2020 mallit on Euro 52020 malliseen mopediin laitettu talvella mm. fuel dongle ja lambda otettu samalla pois / plugi tilalle.
ja niitten systeemit on melkolailla lukittu. Niis on se punanen.
”But I’m known to be wrong”
jv
Mulla pistoke läpikuultava.
Mun mielestä vasta 2021 ovat Euro5 versioita.
No on se ny perrrkele!
- _JPA_
- Pyörä: 2019 KTM 690 Enduro R
Sitä vaan fundeerasin, että jos ei ole jatkuvaa virtausta anturin kohdalla termostaatin ollessa kiinni, niin voi lukemat heitellä.
- Ariel
Totta, mun moka, 2021 punanen stöbä ja Euro 5.Mulla pistoke läpikuultava.
jv
Moro,Ariel kirjoitti: ↑Ke Kesä 22, 2022 7:52 am Vihdoinkin pääsin ajamaan pyörällä. Muutamia havaintoja:
- Vahvasti vaikuttaa että nyt on pyörien Unicorn, ensivaikutelma todella positiivinen, ehkä se keveyden tuoma näppäryys syynä.
- Kun koeajoin vakio 690, mielestäni oli tuulessa kovin levoton, nyt kun omassa on Rade fairing ja matala etulokkari, ei mitään
levottomuutta tuulessa. Tästä olen kuullut muitakin kommentteja; korkea etu lokkari ottaa tuuleen....
mikä etulokari sulla on siinä?
TiuSo
- Ariel
En ole KTM systeemiä purkanut letkun katkaisua enempää,
mutta termostaateissa on poikkeuksetta snadi reikä jotta vesi
aina kiertää. Ja jos ajan n. 100km/h niin motti tuottaa lämpöä
et uskoisin termostaatin olevan auki ja vesi kiertää.
jv
- Ariel
Tämä: https://www.nomad-adv.com/store/p235/No ... V_701.htmlgeeXLV kirjoitti: ↑Ke Kesä 22, 2022 3:40 pmMoro,Ariel kirjoitti: ↑Ke Kesä 22, 2022 7:52 am Vihdoinkin pääsin ajamaan pyörällä. Muutamia havaintoja:
- Vahvasti vaikuttaa että nyt on pyörien Unicorn, ensivaikutelma todella positiivinen, ehkä se keveyden tuoma näppäryys syynä.
- Kun koeajoin vakio 690, mielestäni oli tuulessa kovin levoton, nyt kun omassa on Rade fairing ja matala etulokkari, ei mitään
levottomuutta tuulessa. Tästä olen kuullut muitakin kommentteja; korkea etu lokkari ottaa tuuleen....
mikä etulokari sulla on siinä?
Jostain syystä ne ei mainitse sitä 690 kohdassa, mutta kysyin ja sanoivat et sopii ja niin tekee. Tää on itse helpoo väsätä jos on
semmonen 990 lokkari ja vähän alsa-lattaa. Se itse lokkari taitaa olla aika arvokas.
Minulta saa vinkkejä miten 990 lokkari, tai mikä se nyt on, sovitetaan 690 helposti.
jv
- Ariel
Sen verran vielä et ennen kuin ostatte etulokkarin, kantsii
varmaan tuulisena päivänä ajaa siivu, sit ruuvaa orkkis
lokkarin irti ja vertaa. Sen verran kallis ja mun mielipiteet
on vaan mun. En osaa sanoa paljonko se fairing kit vaikuttaa.
varmaan tuulisena päivänä ajaa siivu, sit ruuvaa orkkis
lokkarin irti ja vertaa. Sen verran kallis ja mun mielipiteet
on vaan mun. En osaa sanoa paljonko se fairing kit vaikuttaa.
jv
Joo minä mietin asiaa lähinnä siltä kantilta että olen kyllästynyt silmään lentävään hiekkaan. Sellainen keli kun ei pääse pitämään viisiriä kiinni (sateella/juuri sateen jälkeen) niin murua tulee silmiin.. Tylsää olla punasilmäinen monta päivää.
Mulla on Nomadin torni, en ole vielä kokeillut tilkitä sitä mitenkään, siinä jää aika isot ”aukot” sivuille.
TiuSo
Mulla on Nomadin torni, en ole vielä kokeillut tilkitä sitä mitenkään, siinä jää aika isot ”aukot” sivuille.

TiuSo
TiuSo
Laita hyvä mies lasit sinne kypärään niin kaikki ongelmat ratkeaa. Tuplalinssillä niin ei huurrustu. Voit silti käyttää visiiriä pitemmillä matkoilla.
- MIL
- Pyörä: KTM 350 exc 2020 ex KTM Military
Tykkään kanssa ajella visiiri auki, varsinkin lämpimillä keleillä. Ostin parin kympin hyvät vähän tummennetut työmaa suojalasit ja ne on toiminut hyvin, ei mene roskat silmään, tuulettuu hyvin, ei huurru, istuu hyvin kypärän alle kun sangan päät ei ole jäykät, on vähän auringon suojaa ja visiiri mahtuu tarvittaessa kiinni. Kunnon pölypilveltä ne ei tietysti suojaa.