Suzuki drz 400
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
vanhakääpä
- Pyörä: suzuki
Re: Suzuki drz 400
Katso esim acebis`n sivuilta.
Ainakin kolme eri mallia; 2 eteen ja yksi taakse.
Ainakin kolme eri mallia; 2 eteen ja yksi taakse.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Mulla oli eka tankillinen 166 km ja 7.8 litraa
Nyt kun eilen tankkasin oli 127 km ja 7.2 litraa
Nyt kun eilen tankkasin oli 127 km ja 7.2 litraa
- hako
- Pyörä: Puolimaastomopoja
Clarken tankki meni paikalleen ilman kovempaa komentamista, flektille on paikka, hyvin kestänyt muksahduksia. Pidän paria litran pulloa mukana muuten, niin ei Euroopassa ainakaan lopu bensa kesken.
Mulla on ainakin hirveen herkässä kulutuksen erot. En oo koskaan tainnu ajaa tyhjäks tankkia, mutta varatankille menee aina jossain 150-160km tienoilla, olikohan varatankin koko 3 litraa..? Vakiotankki kyseessä.
Mutta jos vähänkään innostuu rellestään, ei tartte kummosempaakaan kaahausta harrasta niin saa meneen ihan hyvin löpöö. Joskus on pamauttanu varatankille jo 120km kohdalla. Nämä siis navigaattorin kilometrejä, ei nopeusmittarin.
Niin ja, joku kolmen litran varatankki olis varmaan paras, ei liian iso fyysisesti, mutta silti menee ihan hyvin löpöä...mulla on 1.5l mehukattipurtilo, pääsee edes johonkin...
Mutta jos vähänkään innostuu rellestään, ei tartte kummosempaakaan kaahausta harrasta niin saa meneen ihan hyvin löpöö. Joskus on pamauttanu varatankille jo 120km kohdalla. Nämä siis navigaattorin kilometrejä, ei nopeusmittarin.
Niin ja, joku kolmen litran varatankki olis varmaan paras, ei liian iso fyysisesti, mutta silti menee ihan hyvin löpöä...mulla on 1.5l mehukattipurtilo, pääsee edes johonkin...
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Noniin. Mistä uusi? Onko eri vuosimallien umpioissa eroa? Osaako kukaan suositella kivisuojaa?
Auts..Just ton takia tein talvella itselleni suojan. DRZ:aan on aika helppo tehdä itte suoja. Jotain verkkoa vaan ja muotoilee. Saa hyvin meneen tosta etulampun ja etumaskin välistä, sit pistää samaan pultinpaikkaan mihin menee itse etumaski kiinni. Saa suoraan siitä hyvän systeemin.
Hain pauhaussista semmosta verkkoa, ei maksanu paljoa..askartelin tökerön näkösen mutta toimivan suojan, tullut jo käyttöön(!):
Niin ja kun löydät uuden lampun, pistä mielelllään hintaa tänne..ihan mielenkiintosta tietää millasia summia tolla verkolla säästää.

Niin ja mutua, mut luulis että kaikissa on täsmälleen samat..eihän tässä mopossa ole oikeen mikään muuttunu mihkään koskaan.
Hain pauhaussista semmosta verkkoa, ei maksanu paljoa..askartelin tökerön näkösen mutta toimivan suojan, tullut jo käyttöön(!):
Niin ja kun löydät uuden lampun, pistä mielelllään hintaa tänne..ihan mielenkiintosta tietää millasia summia tolla verkolla säästää.

Niin ja mutua, mut luulis että kaikissa on täsmälleen samat..eihän tässä mopossa ole oikeen mikään muuttunu mihkään koskaan.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
Jotain 7 vuotta sitten kun omani hajoitin, niin kyselin orkkista, mutta pelkkää umpiota ei saanu vaan se ois tullut kiinnikerautoineen päivineen ja muistaakseni maksoi jotain 270e, niin jäipä ostamatta. Ostin sitten mätänetistä parilla kympillä hellan neliskanttisen H4 umpion johon piti hitsata kiinni peltiset kiinnikelevyt joilla sen saa käymään orkkistelineeseen, myös maskin sisältä joutui vuolemaan hieman matskua pois koska tuo umpio ei kapene alareunasta niinkuin orkkis.
Tarvittaessa voin laittaa kuvia kunhan kotiudun reissun päältä.
Tarvittaessa voin laittaa kuvia kunhan kotiudun reissun päältä.
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Mulla oli tuohon umpio,mutta en muista onko enää....on vähän rojut sekaisin remontin takia.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Se on varmaan mulla Lightspeed ...
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Jep,vaaleanpunainen susuki-laatikko olikin jo melkein tyhjä. 
Onpas harvassa nämä Pyörät. Häätynee laittaa uusi tilaukseen, kun tuntuu ettei sopevaa löydy millään. Nettimotossakaan ei ole kuin muutama edes välttävä peli myynnissä!
- enska
- Pyörä: ei oo nyt
Huomasin saman. Ruotsista tai Saksata sitten löytyy siistimpiä ja vähemmän ajettuja.
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Jeps, jos jollakin on myynnissä tai tiedossa joku suht vähillä tunneilla ja asiallisessa kunnossa oleva dertsi niin täällä olisi yksi ostaja. Tuntuu itseasiassa uudetkin olevan aika kiven takana ainakin Oulun seudulla.
Uutena näitä ei saa enää kuin jenkeistä tai australiasta, koska eivät täytä eu:n päästörajoja. Näin ollen niitä ei myöskään saa kilpiin täällä vaikka uittaisikin jenkeistä uuden.