Dominator kysymyksiä

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Rässi66
Pyörä: Honda CR250R

Re: Dominator kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Tullekohan sullaki kohta puolaan toimintasavun mentävä reikä? :roll:
THA
Pyörä: Yamaha ja TM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

En usko... mä vaan oon vähän yliherkkä omien mopojen kans, heti kun on jotain outoo niin aivot menee ihan jumiin ja neuvottomaks. Otin illalla pari olutta ja aamulla herätessä oli taas hytky pois ja olo normalisoitunu ja vika oli missä ekaks arvelinkin: Ilmanputsari niin tukossa kun se ikinä olla voi!

Onneksi oli jo K&N odottamassa enkä suoraan sanoen ymmärrä miksi kukaan käyttäis noista vakio-paperisia-kertakäyttösuodattimia. 500km se kesti ja siitäkin itse asiassa viimeiset reilu 200km se jo ryppyili eli alle 300km on käyttöikä ja 20-25e/suodatin riippuen mistä sattuu saamaan. Tokihan mulla nyt tulee isompi osa imuilmaa takaa kuin vakiona, mutta tohon reissuun olin tukkinu kaikki yhteydet takapyöränkoteloon, eli voi yleistää domeihin ok. Vai onkohan ne höntällä ajatellu että näillä ajetaan vaan sateella???

Tarvii viel tilata toinen K&N jotta on vaihtoputsari toisen kuivumisen ajaks. Ikinä en oo ite moista ennen käyttäny nnin vähän arveluttaa se näiväsen pieni määrä öljyä mitä noihin kuulus laittaa, meneekö taas kymppi sadalle bensaa jos vaikka tuplais määrän? Kestäsköhän toi No-Toilia, kukaan koittanu?
- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

THA kirjoitti:
Mut sanokaas ny, kulutus 9,2l/100km, nyki tasakaasuajossa koko ajan pahemmin, öljyä kuluu hiljakseen muttei paha, tuprauttelee kuulemma isommin avatessa, ei muuten. Onko kansi kohta pahasti halki, kaasari hajoomassa vai CDI? Tehot tuntus olevan tallessa, eikä kiihdyttäessä nyi... Mikä tahansa olis mahdollinen, mut mikä olis todennäkösin? Ei viittis jäädä tien päälle...
Pikkusen kuulostaa rikkaalla käyvän, pitäs tuollakin 6 litran pintaan satanen päästä. Tuo tasakaasulla nykiminen voi johtua myös rikkaudesta. Olitkos mitä kaikkee muutellu tuosta kaasarista, luistin porausta olin ainakin lukevinani. Nouseeko luisti nyt liian helposti liian ylös ja aiheuttaa rikkaalla käymistä, sama ilmiö kuin liian löysällä luistin jousella. Ootko avartanu ilman otto aukkoa?

Edit. Kerkisitkin jo löytää vian, mut ajatus tais mennä oikein.
THA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Jeps, pitäis vaan saada pidettyä hermot kurissa mut kun tulee tos pahimmat aina ensiks mieleen ja tän kans se on sit samantien pääkoppa oravanpyörässä ;( Ehkä (???) tän herkistymisen omaa mopoo kohtaan voi ymmärtä jos lukee ton projektin/kaikki aika ja vaiva tän eteen on muuttanu paljon sitä kuinka pahaa tekee tämmöset. Naksun kans oli sama juttu, vikasietotilaa ei ollu yhtään ;)

Ei kukaan oo tota No Toilia K&N:ssä kokeillu? Kauheesti polttelee kokeilla mut kun ei huvita ainoota Suomesta saatavaa eli sitä nuhasta huoltokittiä hommata niin tilasin 4,5l kannun öljyä ja täytettävän pumppupullon ja ne on vasta matkalla niin ei saa pakitettua virhevalintaa sit viikkoon...
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Rässi66

THA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Eipä oo toistaseks Suomeen saanu, ei lie omaa kokemusta? Niin ja ei sen väliä kun on vaan foam-filsunNo-Toilia käytettävissä ja sit tarkotin / ainoo mitä Suomeen saa.
Viimeksi muokannut THA, Ma Kesä 13, 2011 6:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Rässi66

Lähinnä kookletus, ei kokemus.... :mrgreen:
Jami
Pyörä: KTM

Viesti Kirjoittaja Jami »

Harrasteautossani on pestävä K&N:än ilmanputsari. Pirkkalasta olen ostanut sprayöljyä ilmanputsariin. Tässä linkki myyjään; http://www.southwesttrade.fi/index.php? ... 5&mag_nr=7
THA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

No mä taidan tyytyä nöyrästi vartoon gallonaani K&N:ää, enkä arpoon turhia.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Tumpe
Pyörä: Tiger 800 '12

Viesti Kirjoittaja Tumpe »

Nyt tarvis kiireesti tietoa,että saisi pyörän juhannusreissulle kuntooon.. Tietääkö kukaan Domin äänenvaimentajan tiivisteholkin kokoa? Tai hyviä ideoita millä saisi liitoksen pitämään tiiviisti ilman sitä?
THA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Clasu tai biltsu myi semmosta kuumankestävää/pakoputki-eristenauhaa. Jos sulla on kammiopömpelit paikoillaanniin kyllä se pikkasen aina takasin lykkii, jos suora torvi niin si kuumota edes kintulle.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Tumpe kirjoitti:Nyt tarvis kiireesti tietoa,että saisi pyörän juhannusreissulle kuntooon.. Tietääkö kukaan Domin äänenvaimentajan tiivisteholkin kokoa? Tai hyviä ideoita millä saisi liitoksen pitämään tiiviisti ilman sitä?
Pituus: 25 mm
Ulkomitta: 34.6 mm
Sisämitta: 28.7 mm

Stormilla on lähes vastaavia myynnissä. Näyttäis olevan Oulussakin.

http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet ... eholkki-3/
Pate05
Pyörä: Felt

Viesti Kirjoittaja Pate05 »

Dominaattori kaipaisi harvempaa välitystä ja pyörään ei löydy taakse kuin 47 piikkinen joka tällä hetkellä kiinni enkä haluaisi eturatasta pienentää. Kun täällä on kirjoitettu että Yamaha YZ 250 rattaat menisivät reikiä suurentamalla niin menisikö myös saman merkin WR mallin rattaat ? Olisi meinaan vaihtoehtoja välityksiin. Jos nyt olen oikein tulkinnut Stormin katalookia niin luulisin että menee mutta haluaisin varmistuksen koskien pultinreikien sijoittelua Yammun rattaassa vs. Hondan rattaassa.
YZ ratas
WR ratas
Hondan ratas
THA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja THA »

Mulla (firmalla) on tommonen 51-piikkinen ihan Hondan ratas heti hyllyssäkin.
40, 41, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 on saatavana, lihavoidut 1-2vkk, muut n. 3vkk. Että ei se nyt saatavuudesta ainakaan kiinni jää ne omaan käteen sopivat välit ;D
En muista mikä naksussa on vakio, mut sanosin että senkin ratas kävis.
- tieto vähentää tuskaa
- TM 100jE "rin-tin-tin"
bikerer
Pyörä: R1200GS -04
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bikerer »

Ompas vakuutuksissa isot erot vuosimallien välillä. Mulla on -91 ja siinä on IF:ssä melkein 400 € vuodessa ympärivuotinen, kun taas -88 malliseen näyttäis olevan reilun 200 €. -98 malliseen 470€ :shock: Joskus katoin 2005 malliseen 640 Adventureen ja siihen taisi olla alle 200 €. 2004 Adventureen taasen 330 €. Jotenkin mulla ollut käsitys, että teho/painosuhde pitäsi vaikuttaa, mutta eipä näy pahemmin vaikuttavan, kun Honda CBR 600 sopivalla vuosimallilla on halvempi.

Mikä mahtaa lopulta hintaan vaikuttaa?

Katelin nuo hinnat IF:n laskurilla omilla alennuksillani pelkälle liikennevakuutukselle ilman bonuksia. Jos jollain on jossain toisessa yhtiössä suurinpiirtein samanikäiseen paljon halvempi ympärivuotinen liikennevakuutus, niin pitää varmaan itekin vaihtaa.
Vastaa Viestiin