Husqvarna FE Endurot
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Re: Husqvarna FE Endurot
Ilmeni Hussessa ihme vika. Kun laittaa vilkun katkaisijasta päälle joko vasemmalle tai oikealle, alkavat kaikki vilkut vilkuttaa yhtä aikaa. Katkaisijassa vika ei ole vaan jossain muualla. Mistäköhän vikaa alkaisi hakemaan?
EDIT:
Vilkun merkkilampulla saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa...
EDIT:
Vilkun merkkilampulla saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa...
Joko vilkun rele,tai sitten sulla on irti tai kärähtänyt vilkkujen suuntamerkki lamppu.
Mun pitäisi vissiin vaihtaa mittariin batteri.. Kyllä se tunnit ja kokonaiskilsat pitää mut trippi nollaantuu kun pyörän sammuttaa...
Mun pitäisi vissiin vaihtaa mittariin batteri.. Kyllä se tunnit ja kokonaiskilsat pitää mut trippi nollaantuu kun pyörän sammuttaa...
--------------------------------------------------------------
KTM 1090 Adventure R 17
KTM 1090 Adventure R 17
-
Tase
Vilkkujen merkkilamppu oli pimeänä. Se kun ei ole näkyvillä vaan maskin takana johdonpäässä niin sitä ei huomannut.Jani_rr kirjoitti:Joko vilkun rele,tai sitten sulla on irti tai kärähtänyt vilkkujen suuntamerkki lamppu.
Ensimmäinen versio keveästä retkipyörästä alkaa hahmottumaan. Tilasin KTM Roadbook telineen ja hieman muuttelin sitä ja samalla tuli myös 690 lisäplexi jonka lisään pakettiin. Nyt on enää plexin kiinnitys mietinnässä ja pääsee kokeilemaan käytännössä. Tässahän nyt kääntyy torni ja maski mukana mutta taas toisaalta on kevyt ja yksinkertainen rakenne.
Iso tankki tähän tulee myyntiin vasta kesäkuussa joten sitä joutuu hieman odottelemaan vielä.
Tämä tornin kuva on eri kun on 690 sopiva. En vain löytänyt kuvaa EXC mallista joka menee heittämällä myös Huskyyn.

Iso tankki tähän tulee myyntiin vasta kesäkuussa joten sitä joutuu hieman odottelemaan vielä.
Tämä tornin kuva on eri kun on 690 sopiva. En vain löytänyt kuvaa EXC mallista joka menee heittämällä myös Huskyyn.

Viimeksi muokannut ATC, Ma Huhti 25, 2016 11:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Weteraani kurapyöräilijä
Tuossa yllä on väärä roadbooktelineen kuva, en vain oikeaa löytänyt. Enisei alla on kuvia "Pirkka Rallysta" ja tuo tuntuu hyvältä nyt kun plexi on löytänyt korkeutensa ja asennusetäisyytensä.
Liki plug and play kun ktm teline menee heittämällä ja vain etumaskille porasin kaksi uutta reikää että sen sain pystympään ja Koheltajan ihmeteipillä laitoin telineeseen pienen alumiinilevyn johon sain plexin yläkiinnityksen, alakiinnitys on etumaskissa. Hyvä helppo ja kohtuu hintainen kun kulut jäi alle 200€ Lisäksi iso tankki kunhan niitä kesäkuussa tulee myyntiin, alkuperäisellä 11.5 litraisellakin pääsee kyllä melkoisen lenkin heittämään.

Liki plug and play kun ktm teline menee heittämällä ja vain etumaskille porasin kaksi uutta reikää että sen sain pystympään ja Koheltajan ihmeteipillä laitoin telineeseen pienen alumiinilevyn johon sain plexin yläkiinnityksen, alakiinnitys on etumaskissa. Hyvä helppo ja kohtuu hintainen kun kulut jäi alle 200€ Lisäksi iso tankki kunhan niitä kesäkuussa tulee myyntiin, alkuperäisellä 11.5 litraisellakin pääsee kyllä melkoisen lenkin heittämään.
Weteraani kurapyöräilijä
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Hitto että näyttää hyvältä, vielä kun saa ison tankin niin siinä on ihan oikea seikkailupyörä missä on ominaisuudet kohdallaan 
Kylätason kurapyöräilijä.
Kiitos vaan Veli Kohellus, samaa mieltä on helppo olla. Tuon alkuperäisen lampun ja plexin väliin menee päivävalo näppärästi. Alustan tänään väkersin talven matalasta kesäkuosiin ja kunhan ehdin niin poistan edestä rengaslukon. On turha kapistus minun rengaspaineilla ja samalla loppuu tuo infernaalinen lepatus eturenkaasta. Koheltaja oli hyvin saanut kuriin painoilla exc:stä mutta minun käytössä on kätevämpää poistaa vaan lukko. Taakse jätän varulta jos sattuu että iskee nuoruuskohtaus päällensä 
Weteraani kurapyöräilijä
Mistäs olet tuon taittuvan peilin hankkinut? Kätevän näköinen laitos.
Stormilta saa kappaleittain ja otin vaan yhden kun tässä on toisen peilin kiinnikkeessä se kartanvaihto.
Tämä vaikuttaa lujalta, oli ennen käytössä niitä halpoja ebayn taittuvia ja ne ei kestä risun osumaa. No Ram tietysti paras mutta katsellaan miten tämä edullinen kestää kun vaikuttaa hyvältä.
Tämä vaikuttaa lujalta, oli ennen käytössä niitä halpoja ebayn taittuvia ja ne ei kestä risun osumaa. No Ram tietysti paras mutta katsellaan miten tämä edullinen kestää kun vaikuttaa hyvältä.
Weteraani kurapyöräilijä
-
Tase
Minä käytän rymypyörässä Bilteman pyöreitä peiliä. Niistä näkee "ihan kohtuudella" ja hinta on rapiat 5 euroa. Vaikka menisi joka reissulla kaksi sellaista, on se kumminkin vähemmän kuin polttoainekulut. Ei ole muuten yhtään vielä mennyt, joten aika lujiakin ne ovat. Tai sitten minä ajelen ihmisiksi. 
Oskon kotiutin tänään Stormilta ja harmittelin edellisen myyntiä kun jo lopetin näillä pikkupyörillä ajamisen
Nooh onpas pikkuisen puuhaan tankkia ootellessa kun hommailee halvalla myymiään varusteita takaisin ja roplaa paikoilleen
Nooh onpas pikkuisen puuhaan tankkia ootellessa kun hommailee halvalla myymiään varusteita takaisin ja roplaa paikoilleen
Weteraani kurapyöräilijä
Kulutusta olen pähkäillyt ja eilen sain sekalaisessa ajossa mitattua 90km/4,07l. Miten olen saanut jostain päähäni että tässä olisi 11,5l tankki, Huomasin ohjekirjasta että se mukaan olisikin vain 9l, liekö joku mitannut, minä sen jssain kohtaa mittailen kyllä.
Joka tapauksessa uskaltaa nyt luottaa että sen 200km selviää tankillisella siiheksi kun niitä 20l kannuja on saatavilla.
Alusta saisi olla pehmeämpi makkaranpaistoenskaan mutta toisaalta se nyt sietää hyvin kovempaakin menoa sekä ottaa hyvin vastaan pikku yllärit joita aina väliin tulee eteen.
Osko on paikallaan ja huomaa heti että ketju pysyy puhtaana, mikä on hyvä juttu. Pikku pussukkaa taakse olen hakenut ja kun nuo kaikki entiset on liian isoja ja hankaloittavat entisestää kyytiin pääsyä niin päädyin tähän. Tästä kun jättää tuon päällylaukun pois niin jalka nousee hyvin pyörän yli ja kun jättää nuo alaremmit pois ja laittaa pikalukoilla kylkimuoveihin pussukan läpi niin pysyy kiinni napakasti ja on nopea poistaa huolloin ajaksi. Ajatus on että nuo olisi aina paikallaan joten noin pienet ei haittaa käyttöä ollenkaan ja mukana on aina perussetti tarvikkeita.
Manolo ja Kari on noita Espanjan safareilla pitäneet pyörissään järkyttävän painavissa työkalu ja varaosa kuormassa ja kun Karin laukkua tarkastelin niin oli virheetömässä kunnossa rääkin jäljiltä joten kaippa ne on hintansa arvoiset.

Joka tapauksessa uskaltaa nyt luottaa että sen 200km selviää tankillisella siiheksi kun niitä 20l kannuja on saatavilla.
Alusta saisi olla pehmeämpi makkaranpaistoenskaan mutta toisaalta se nyt sietää hyvin kovempaakin menoa sekä ottaa hyvin vastaan pikku yllärit joita aina väliin tulee eteen.
Osko on paikallaan ja huomaa heti että ketju pysyy puhtaana, mikä on hyvä juttu. Pikku pussukkaa taakse olen hakenut ja kun nuo kaikki entiset on liian isoja ja hankaloittavat entisestää kyytiin pääsyä niin päädyin tähän. Tästä kun jättää tuon päällylaukun pois niin jalka nousee hyvin pyörän yli ja kun jättää nuo alaremmit pois ja laittaa pikalukoilla kylkimuoveihin pussukan läpi niin pysyy kiinni napakasti ja on nopea poistaa huolloin ajaksi. Ajatus on että nuo olisi aina paikallaan joten noin pienet ei haittaa käyttöä ollenkaan ja mukana on aina perussetti tarvikkeita.
Manolo ja Kari on noita Espanjan safareilla pitäneet pyörissään järkyttävän painavissa työkalu ja varaosa kuormassa ja kun Karin laukkua tarkastelin niin oli virheetömässä kunnossa rääkin jäljiltä joten kaippa ne on hintansa arvoiset.

Weteraani kurapyöräilijä
Lisää kuvasaastetta ja varmaan enää sitä isoa tankkia huutaa tämä projekti ja täts it.
Navitornissa on nyt helposti virtaa ja maata jos sattuu että kuitenkin haluan lisätä jotain, tain superseal liittimiin hypyt niin on nätti lisätä virtoja ja maita.

Navitornissa on nyt helposti virtaa ja maata jos sattuu että kuitenkin haluan lisätä jotain, tain superseal liittimiin hypyt niin on nätti lisätä virtoja ja maita.
Weteraani kurapyöräilijä
Sorry kun olen saastuttanut tätä ketjua projektilla. Ei muistanut Wanha ukko että perustin sille ihan omankin osion... http://www.matkaendurot.net/phpBB3/view ... =8&t=36423
Weteraani kurapyöräilijä
-
Tase
Ei ole Wanha mitään saastuttanut. Ihan hyvää tietoa vaan jaat.