Vaihtaa, vaiko eikö vaihtaa... ST>690enduro
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vaihtaa, vaiko eikö vaihtaa... ST>690enduro
Ei onneksi oo tuota ongelmaa enää. Mää päätin syksyllä noista kahesta ja ostin Variksen. Melkein samaa sukua, pienillä painotus eroilla vaan.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Minulla oli helppo tehdä päätös. Menin ensin Bemu-kauppaan, myyjä sanoi päivää ja meni omiin touhuihinsa. Kattelin X:ää hetken ja lähdin pois. Seuraavana päivänä menin kottaraiskauppaan, sielläkin myyjä sanoi päivää mutta sen lisäksi kysyi että mitä saisi olla.DR Markku kirjoitti:No onhan se, mutta kiva on myös tuo X bemari, siinä on sitä raakaa voimaa alakierroksilla jota sitten taas on kotarissa ylempänä. Kiitokset vaan Taselle ja Markulle koeajosta. Noitten välillä jos pitäisi päättää niin olisi kyllä vaikeaa.
Onni onnettomuudessa, Ämpee sai itselleen vaihdettua hyvän pyörän.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Kuullostaa tutulta paitsi B-liikkeessä ei sanottu edes päivää, vaikka parikin kertaa kävin aikoinani isoa gessua ihmettelemässä.Tase kirjoitti: Minulla oli helppo tehdä päätös. Menin ensin Bemu-kauppaan, myyjä sanoi päivää ja meni omiin touhuihinsa. Kattelin X:ää hetken ja lähdin pois. Seuraavana päivänä menin kottaraiskauppaan, sielläkin myyjä sanoi päivää mutta sen lisäksi kysyi että mitä saisi olla.
Kura lentää...
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Mielenkiintoista että ko. liikkeen pomo kertoo eilisessä Forum24-lehdessä matkaenduroiden myynnin kasvavan. Hän selvästikin tunnistaa markkinatilanteen mutta ei ostavia asiakkaita.tertsu kirjoitti:Kuullostaa tutulta paitsi B-liikkeessä ei sanottu edes päivää, vaikka parikin kertaa kävin aikoinani isoa gessua ihmettelemässä.Tase kirjoitti: Minulla oli helppo tehdä päätös. Menin ensin Bemu-kauppaan, myyjä sanoi päivää ja meni omiin touhuihinsa. Kattelin X:ää hetken ja lähdin pois. Seuraavana päivänä menin kottaraiskauppaan, sielläkin myyjä sanoi päivää mutta sen lisäksi kysyi että mitä saisi olla.
Vaan on se kottarainen niin hyvä, tyytyväisempää omistajaa kuin minä ei taida olla edes olemassa. (Pääsinpä sanomaan
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Minä en taas viitsinyt mennä kauppaan ollenkaan viime kaupantekijäisissä.
Lähetin Germaanian Güntherin B-liikkeeseen sähköposteja, ja pari faksiakin, sekä yhden verkkopankin tilisiirron, joidenka lopputuloksena pyysin niitä lähettämään X:n rekalla autotallini eteen. Sieltä se sitten tuli viikon päästä, helppoa
(Oulun B-kauppiaskin tosin oli hyvinkin aktiivinen sähköpostin kanssa, mutta ei saatu hintaa kohdalleen.)
Mutta niin alkuperäiseen kysymykseen, sitä on mahdoton kyllä sanoa kenellekään minkälainen pyörä se pitäisi olla. Minä olen vaihtanut pyörää kerran vuoteen, aina on mielestäni päästy parempaan suuntaan, omia mielihalujani. Nytkin jos pitäisi valita, niin vaikea olisi, saattaisinpa kyllä valita edelleen X:n, niin hyvänä pidän sitä omiin ajomieltymyksiin. 690 on oikein hyvä myös, ja moni muu. Osta joku joka tuntuu itsellesi parhaalta nyt, ja jos ei se sitten miellytäkään ens kesän jälkeen/aikana, niin ostat jonkun toisen. Ja jos ostat (vähän) käytettyjä, niin ei tartte olla se ensimmäisen isoimman arvonpudotuksen maksajana aina.
(Tai no, alkuperäinen kysyjä kai oli ostanut jo sen uuden 690:sen, joten se siitä, mukavia kilometrejä
Lähetin Germaanian Güntherin B-liikkeeseen sähköposteja, ja pari faksiakin, sekä yhden verkkopankin tilisiirron, joidenka lopputuloksena pyysin niitä lähettämään X:n rekalla autotallini eteen. Sieltä se sitten tuli viikon päästä, helppoa
(Oulun B-kauppiaskin tosin oli hyvinkin aktiivinen sähköpostin kanssa, mutta ei saatu hintaa kohdalleen.)
Mutta niin alkuperäiseen kysymykseen, sitä on mahdoton kyllä sanoa kenellekään minkälainen pyörä se pitäisi olla. Minä olen vaihtanut pyörää kerran vuoteen, aina on mielestäni päästy parempaan suuntaan, omia mielihalujani. Nytkin jos pitäisi valita, niin vaikea olisi, saattaisinpa kyllä valita edelleen X:n, niin hyvänä pidän sitä omiin ajomieltymyksiin. 690 on oikein hyvä myös, ja moni muu. Osta joku joka tuntuu itsellesi parhaalta nyt, ja jos ei se sitten miellytäkään ens kesän jälkeen/aikana, niin ostat jonkun toisen. Ja jos ostat (vähän) käytettyjä, niin ei tartte olla se ensimmäisen isoimman arvonpudotuksen maksajana aina.
(Tai no, alkuperäinen kysyjä kai oli ostanut jo sen uuden 690:sen, joten se siitä, mukavia kilometrejä
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
MarkkuHoo kirjoitti:Ja jos ostat (vähän) käytettyjä, niin ei tartte olla se ensimmäisen isoimman arvonpudotuksen maksajana aina.
Nytkin tässä polvisuojia puen, saattaa olla että "illaksi kotiin" vai miten se Finnair mainosti
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Taitaa myyjillä päivät vaihdella niinkuin meillä kaikilla->Minulla sattui ilmeisesti se myyjien parempi päivä.Kohtuulisen "rauhassa" olen tavallisesti saanut mp-liikeissä olla, mutta paikallisessa "B-liikkessä" oli positiivista asennetta syksyllä -06.Pyörää tultiin heti esitteleen ja pahoiteltiin että koeajo pyörä oli ajossa, mutta kerrottiin sen kyllä tulevan puolen tunnin sisään ja samalla sanottiin, että voit ottaa peliin koeajoon yön yli seuraavaan päivään.....tertsu kirjoitti:Kuullostaa tutulta paitsi B-liikkeessä ei sanottu edes päivää, vaikka parikin kertaa kävin aikoinani isoa gessua ihmettelemässä.Tase kirjoitti: Minulla oli helppo tehdä päätös. Menin ensin Bemu-kauppaan, myyjä sanoi päivää ja meni omiin touhuihinsa. Kattelin X:ää hetken ja lähdin pois. Seuraavana päivänä menin kottaraiskauppaan, sielläkin myyjä sanoi päivää mutta sen lisäksi kysyi että mitä saisi olla.
Seuraavana keväänä sitä sitten oltiinkin GSA:n onnelinen omistaja.....