KTM 950 SuperEnduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ana
Pyörä: SE+ muut

Re: KTM 950 SuperEnduro

Viesti Kirjoittaja Ana »

Voi olla vaikee rasti, mä oon tehny ite pois lukien iskarihommat. Niin on saanu sellasen kun on sattunu tulemaan. Toistaiseksi on pelannu hyvin :)
Ana.
juhap
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja juhap »

Ana kirjoitti:Voi olla vaikee rasti, mä oon tehny ite pois lukien iskarihommat. Niin on saanu sellasen kun on sattunu tulemaan. Toistaiseksi on pelannu hyvin :)
Ite tekemällä tuli ihan hyvä... tehtiin 990 adv ja SE huollot tossa ja kyllä 990 kävi pariisissa vaikkei menty ihan tehtaan ohjeilla... Timon venttiilinsäätö-ohjeilla mentiin ja molemmat koneet käy ja kukkuu edelleen :lol:
Ei ole mahdoton homma tehdä itse... samalla tulee pyörä tutuksi.
skuikka

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Se on kohtuu siedettävä purkaa venahuoltoa varten. Kaasarit siinä eniten työtä teettää irrottaa ja kiinnittää.
Korjaamomanuskan löydät kuraGmailista ja jos et sieltä, löytyy minulta ja varmaan monelta muultakin.
JAKEE

Viesti Kirjoittaja JAKEE »

Minkä hintaiset varaosat tähän on, kun valmistuskin lopetettu aikaa sitten?
juhap

JAKEE kirjoitti:Minkä hintaiset varaosat tähän on, kun valmistuskin lopetettu aikaa sitten?
Ai varaosien valmistus lopetettu? Mikä varaosa mielessä?
JAKEE

juhap kirjoitti:
JAKEE kirjoitti:Minkä hintaiset varaosat tähän on, kun valmistuskin lopetettu aikaa sitten?
Tarkotin pyörän valmistusta :D Ei oo vielä varaosille tarvetta, mutta kyseisen pyörän hankinta kiinnostaisi, joten sen takia mietityttää tuo varaosien saatavuus/hinta.
Tohtori_650
Pyörä: Ktm Adventure 950

Viesti Kirjoittaja Tohtori_650 »

Hyvin löytyy varaosia oranssilta tiskiltä. Varaosanumeroita vertailemalla huomaa että Ktm käyttää samoja osia hyvin monessa eri laitteessa. Motonet yllättää positiivisesti myöskin usein.

Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Tärinäjyrä
Pyörä: Cube 29er

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

Sitten kun maailmasta loppuu öljy, niin loppuu 950 LC8 koneen osat :roll: :mrgreen:
Tuppi nurin...
juhap

JAKEE kirjoitti:
juhap kirjoitti:
Tarkotin pyörän valmistusta :D Ei oo vielä varaosille tarvetta, mutta kyseisen pyörän hankinta kiinnostaisi, joten sen takia mietityttää tuo varaosien saatavuus/hinta.
Hanki pyörä ja revittelet ekan kilsan ja mietit varmasti enemmän mistä niitä takarenkaita saa 8)
JAKEE

Mitä nyt jonku verran kerenny foorumeita lueskella läpi niin LC8 on ilmeisesti melko pomminvarma kone..? Paljoko teillä rauhallisella seka-ajolla menee polttoainetta?
juhap

JAKEE kirjoitti:Mitä nyt jonku verran kerenny foorumeita lueskella läpi niin LC8 on ilmeisesti melko pomminvarma kone..? Paljoko teillä rauhallisella seka-ajolla menee polttoainetta?
Mulla on keskikulutus 7l/100km käy kyllä paksulla kun kamppeet haisee pakokaasulle... pitäs suuttimia katella.
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jos ei ole kattia käytössä niin vaatteet haisee aina pakokaasulle vaikka seokset olisi kohdallaan tai laihalla.
Kylätason kurapyöräilijä.
juhap

Koheltaja kirjoitti:Jos ei ole kattia käytössä niin vaatteet haisee aina pakokaasulle vaikka seokset olisi kohdallaan tai laihalla.
No seki voi olla, mutta kelien viiletessä kulkupuoli paranee aika hitosti, niin se vois olla toinen juttu... Ja jotkut puhuu 6l kulutuksestakin, mutta mulle se ja sama kunhan on suu virneessä
skuikka

Viesti Kirjoittaja skuikka »

Olen toki aika pahasti adaptoitunut käryihin mutta ei minun takkia eteisestä pakokaasunhajun perusteella löydä.
Täyskaasulla lambda 0.9, tasakaasu maantiellänopeuksissa 0.95-1
Menee ainakin Kutostietä mökille ajellessa kutosta ja vähän alle mutta kauheaa bensan tuhlausta se semmonen on.
10-15l/100km ja siitä ylöspäin saa rahalle vastinetta.
Niamola
Pyörä: 890 Adventure R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niamola »

Pelkillä ilmasuuttimillakin voi sitten hienosäädellä, joten ei tarvitse aina pääsuutinta, neulaa tai tyhjäkäyntisuutinta vaihdella. Ja silloin ei tarvitse kaasareita irroitella. Menee vain toisinpäin. Esimerkiksi isompi pääilmasuutin laihentaa. tosin enemmän ylempää pääsuutin aluetta kuin alempaa. Superissahan tuo tuppaa vetämään paksulle ylhäällä. Kannattaa kuitenkin säätää vain yhtä kerrallaan.

Nämä on helvatan hienot kaasarit kun niistä löytyy myös noi ilmasuuttimet. Harvoin niitä joka piirille on vaihdeltavissa.

1190 näillä kaasareilla menee 4.8l/100km väärin käytettynä.
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.

p.050nelkolnol8957
Vastaa Viestiin