KTM 15 000 km merkkihuolto teetetty. Hinta 280 euroa, eikä siinä ihan kaikki.
Huollon jälkeen ajoretki aika syvällä lapin viidakossa kivisellä polulla pieni pohjakosketus, auts. Eipä ollut pohjapanssariaakaan. Käytännössä tai teoriassa, ihan kummin vain: ajossa se ei voi irrota. Soitto huoltoliikeeseen - löytyi! Varovaista ajoa loppupäivä ja huoltoon takasin ja panssari alle. Samalla kurkkasin hiukan muutenkin pyörää sillä silmällä. Pultteja puuttui muutamia huollon jälkeen, joten niidenkin kohtaloa paraneltiin. Pyörä taas kunnossa. Ajattelin vaihtaa takarenkaan ennen lomareissua ja samalla katsoin takajarrupaloja. Palat löytyi miltein ilman pintaa

Huollon jälkeen noin 500 km maantieajoa.
Siis, huolto ihan ok, mutta sen laadussa hiukan parantamisen varaa. Olisiko nätisti foorumin sääntöjen puitteissa.
Itse pyörästä hiukan,
KTM 950 adventurella olen ajellut n. 5000 km. Edellinen peli oli GS 1100. Kuluttaa litran enempi, mutta sen verran on kyllä ärhäkkääpikin. Tankilla ajelee noin 260 km ennen kuin tankin varoitusvalo ilmoittaa toimivuudesta. GS oli helpompi lähteä valoista, mutta eiköhän KTM senkin opi. Nyt sammuu silloin tällöin. Tuuli nirvana on ihan hirvittävää 100 km/h vaudissa. Nyt paikalla korkeampi, mutta orginaali pleksi vaikuttaa mukavammalta. AdvRiver-foorumilta löytyy useita konfiguraatiota. Olen yrittänyt löytää sopivaa. MRA:lla on toimivia, mutta se ei tuota KTM pyöriin. Mutta itse pyörä on tosi "magee". Sorateillä menee melkein itsestään. Rouvakin viihtyy takapenkillä, voisko siitäkin päätellä jotain.