Mihinkäs tasoon bensapaineet piti säätää, kun letku köytetty peiliin kiinni, kahvan korkeudelle vai peilin, kun ei nyt jaksa selailla sivuja? tahi löydä...
SM:n tankin ymppäämisessä superiin on myös tällainen etu, tankin sivussa killuva muovihärpäke suojaa oikeasti tankin kulman. Pariin otteeseen on tullut ko. asia todettua. Viimeisin on alle viikon vanha tapaus jossa lievän lowsiideröinnin jäljiltä huonolla tuurilla superin omaa tankkia olisi jo saattanut joutua liimailemaan kulmastaan tiiviimmäksi. SM:n tankilla kuitenkin kulmat jää muovin alle. Kuvissa pehmeästä sivumuovista on jo kaivettu siihen uponneet pikkukivet ja hiekanjyvät pois vahattu, kiilloiteltu ja tarroitus kirurgisen huolellisesti korjattu. Ja vot, taas uutta vastaava peli alla. Pienet optiset häiriöt häviää havinaan kun ottaa parikymmentä taka-askelta.
Hart tapes niminen firma tekee tarroja mallin mukaan saa vaikka valokuvasta mallin ja jos itse lähettää vielä mittoja niin homma varmasti onnistuu...ja hinta ollut edullinen mitä itse teettänyt tarroja.
juhap kirjoitti:alkaa tuosta ajovalo/maskikuoveista tarrat repsottamaan... onko joku teetelly tarroja tai jottai muuta ideaa?
ei tuo oo hyvä tollei
vastaan itelle...
jospa haen ohutta pe-levyä ja leikkelen siitä sopivan "tuulilasin"
Multa löytyis superin tarrasarja josta puuttuu tankin muovien tarrat. Vois joutaa pois, vaikka kyllä mä joskus vielä se:n hommaan...
Laita yv jos kiinnostaa.
Mulla ei ole kaikkia teippejä paikoillaan kuten tuota maskin teippiä. Hommasin vielä tuollaisen kalliin mustan muoviläpäreen maskin päälle, jonka voi säätää kolmeen korkeuteen.
Nostaahan tuo ilmavirtausta hitusvinkulan verran ylöspäin. Tuon saa tuosta keskiasennosta säädettyä 5cm ylemmäs tai alaspäin alkuperäisen pleksin korkeudelle. PC-levystä saa helposti tehtyä vastaavan itsekin.
Onkos kukaan ajellut 17-piikkisellä eturattaalla?
Aattelin vaan kysäistä, laahaako ketju mihinkään erityisen haitallisesti?
Nimittäin kävin kaupasta semmoisen ja laitoin vahingossa paikoilleenkin. Starttaan kohta vähän pidemmälle Euroopan reissulle ja siellähän nyt periaatteessa on vaan hyväksi mahdollisimman pitkät välitykset.
16-piikkinen on yleensä ollut (+vakio takaratas) ja tuntunut riittävän Saksan baanoillekin.
Ja vielä yksi kysymys: oliko 15-piikkinen tuossa alun perin, en enää muista..
Onkos kellään kokemuksia mitä ja miten kannattaa modata, että supermoton etuvanteen saa toimimaan enskan etujarrun kanssa?
Takavanne levyineen ja hammasrattaineen näyttää olevan täysin swäppikelpoinen, mutta etupään levyt ja kiinnitykset ovat eri kokoiset. Motossa kaksi 320mm levyä about 80mm halkaisijaisella pulttikiinnityksellä. Enskassa yksi 300mm levy ~143mm kiinnityksellä eli enskan levyä ei onnistu laittaa 17" vanteeseen. Löytyykö mistään passelia 300mm jarrulevyä vai pitääkö väkertää satulansiirtopala?
Onko millainen operaatio saada tuota vannekokoa rekisteriotteeseen? Satulansiirtopalalla tuskin onnistuu.
Tuskin noita vanteita monesti tarvii, mutta olisi mukava käydä joskus radalla kiusaamassa katumopoja.