jammu TT-R 600
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
tt-r
Hommasin tossa reilu viikkositte kans TT-R600 ja taytyy sanoa että vakuuttaa.. Jos ei lasketa et het otti nivelsiteisiin kipeetä kun potkas takasi mut nyt on crossikengät ja taas mennää risukossa että rytisee..
On siinä vaan mahtava alusta, sen verran vertailukohtaa et mulla oli 01 cr250 ja ei mun mielestä paljoa kalpene.. yllättävän köykäsen olonen het kun mopedia käsittelis... jotain pientä tuninkia esim: korotetut sarvet näyttäs olevan..
Jos joku tietää et mistä sais ohje/korjaus oppaita?? vois kertoa??
manuaali
Jees.. Kiitosta vaan
onneks oli ees yks englannin murteella.. re:n mutta tarpeeks lähelle.. onpahan jotain faktoja...
Onko kukaan muuten miettinyt kyseiseen pyörään isompaa tankkia, löytyykö omaa taikka kävisköhä pienillä muutoksilla jonkun muun?? toimintasäde surkean lyhyt, pitää varmaan laittaa varatankki reppuun
Onko kukaan muuten miettinyt kyseiseen pyörään isompaa tankkia, löytyykö omaa taikka kävisköhä pienillä muutoksilla jonkun muun?? toimintasäde surkean lyhyt, pitää varmaan laittaa varatankki reppuun
Saksasta saa tilattua acerbiksen tankin, minullakin oli mutta myin juuri viime viikolla pois (kun olen ko. pyörää muutenkin myymässä). Olikos se nyt touratechillä missä oli halvin? en toki ole varma toimitussisällöstä, itse ostin kedolta mistä muuten saat varaosia nopeasti ja yleensä edullisesti. Jos ajelet maastossa niin välityksiä kannattaa lyhentää, tällöin pitää myös käytännössä ketjuja jatkaa eli ostaa uudet ja pidemmät. (kantapään kautta opittua eli varastossa on isompi takaratas joka ei käy paikoilleen kun ketjut ei riitä ja umpilenkkiä ei viitsi katkaista!)
Varatankki repussa on per**eestä, kokemusta on sekä jampun että nyt kotarin sarvista.
RE:n opas käy pääsääntöisesti, etu teleskooppi on erillainen kuten myös takaiskari, sähköt, huoltovälit, jne. tuossa jo annetussa linkissähän kyllä löytyy erillaisia huolto ym. ohjeita myös.
Erinomainen ja erityisesti ajettavuudeltaan helppo pyörä, voin suositella sillä vähäisellä eli vuoden kokemuksella mitä minulla on!
Varatankki repussa on per**eestä, kokemusta on sekä jampun että nyt kotarin sarvista.
RE:n opas käy pääsääntöisesti, etu teleskooppi on erillainen kuten myös takaiskari, sähköt, huoltovälit, jne. tuossa jo annetussa linkissähän kyllä löytyy erillaisia huolto ym. ohjeita myös.
Erinomainen ja erityisesti ajettavuudeltaan helppo pyörä, voin suositella sillä vähäisellä eli vuoden kokemuksella mitä minulla on!
antti
Aivan varmasti pysyy, siitä kuinka kaukana takana tulee en sano muuta kuin että riippuu kuskista
Itsellä on nyt SXC 625 ja TTR 600 joten vertailu on helppoa, tuntuu että tyhjäkäynnin tuntumassa TTR vetää jopa paremmin, siitä ylöspäin ero on melko selkeä ja varsinkin isoilla kierroksilla ero on isohko luonnollisesti KTM:n hyväksi. Kuitenkin tehon annostelu on huomattavasti helpompaa TTR:llä ja uskoisinkin että nyt kun kotari on ollut minulla vasta 1000 km niin pehmeässä hiekkamaastossa tai huonokuntoisella hiekkatiellä joissa ei voi ajaa täysiä jampullakaan niin uskoisin olevani selvästi nopeampi sillä. Tosi tekijä toki varsinkin reiteillä joilla voi käyttää voimaa hyväkseen jättää tietysti jampun kotarilla kuin seisomaan. Yleisesti ottaen edelleen yamaha on erittäin helppo ajettava aloittelijankin käsissä ja alusta on todella hyvä
Tuossa kun asensin sigman mittarin pyörään niin se tallentaa huippunopeuden mitä on käytetty lenkillä, kyllä siihen kivasti 130-140 saa tallentumaan hieman pidemmillä suorilla. Pyörässä on vakio välitykset, sebring tehari (alusta loppuun saakka) taitaa olla ainoa viriosa! 2-t laitteisiin verrattuna ( ktm 250) joskus kun vertailin käytöstä niin mielenkiintoista oli se, että käytännössä 250 joutui käyttämään kakkosesta ylöspäin kaikkia vaihteita ajossa jossa jampulla pärjäsi pelkällä kolmosella ja lopulta siitä loppui välitykset ja jamppu karkasi isomman huippunopeuden turvin, toki vaihteilla 250 ampuu mutkista ihan toisella lailla mutta ajon pitää olla aktiivista ja yritteliästä!
Eipä silti, kun juuri on sijoittanut uuteen KTM:ään, niin pakkohan se on sanoa että kyllä se kuitenkin on aika kova rassi verrattuna jamppuun, kunhan vain oppii ajamaan jotta voi hyödyntää sitä potentiaalia!
Itsellä on nyt SXC 625 ja TTR 600 joten vertailu on helppoa, tuntuu että tyhjäkäynnin tuntumassa TTR vetää jopa paremmin, siitä ylöspäin ero on melko selkeä ja varsinkin isoilla kierroksilla ero on isohko luonnollisesti KTM:n hyväksi. Kuitenkin tehon annostelu on huomattavasti helpompaa TTR:llä ja uskoisinkin että nyt kun kotari on ollut minulla vasta 1000 km niin pehmeässä hiekkamaastossa tai huonokuntoisella hiekkatiellä joissa ei voi ajaa täysiä jampullakaan niin uskoisin olevani selvästi nopeampi sillä. Tosi tekijä toki varsinkin reiteillä joilla voi käyttää voimaa hyväkseen jättää tietysti jampun kotarilla kuin seisomaan. Yleisesti ottaen edelleen yamaha on erittäin helppo ajettava aloittelijankin käsissä ja alusta on todella hyvä
Eipä silti, kun juuri on sijoittanut uuteen KTM:ään, niin pakkohan se on sanoa että kyllä se kuitenkin on aika kova rassi verrattuna jamppuun, kunhan vain oppii ajamaan jotta voi hyödyntää sitä potentiaalia!
antti
http://www.tcdo99.de/tt600r/
löytyy sen tekniikka osion alta ohjeita kytkinhommiin (Kupplung wechseln), kermaanien gielellä toki. Kannattaa tutustua, kuvia näkösällä jos ei teksti aukea, kannattaa kokeilla babelfishiä käännöskoneena, auttaa ainakin vähän!
löytyy sen tekniikka osion alta ohjeita kytkinhommiin (Kupplung wechseln), kermaanien gielellä toki. Kannattaa tutustua, kuvia näkösällä jos ei teksti aukea, kannattaa kokeilla babelfishiä käännöskoneena, auttaa ainakin vähän!
antti
Kaiken kaikkiaan kiinnostava pyörä. Suht kevyt hyvällä alustalla ja ilmeisen luotettava. Tehoja ei älyttömästi,mutta harrastelijalle varmasti riittävästi ainakin maastoajoon. Tuollainen pyörä on jäänyt huomaamatta, täytyy pistää harkintaan josko hankkisi kakkospyöräksi AT:n rinnalle kautta pidentämään.
Voi olla, ettei tuolle ajatukselle saa kotiyhteisön hyväksyntää.
Voi olla, ettei tuolle ajatukselle saa kotiyhteisön hyväksyntää.
404 HTTP Error File not found
jo ottaa pattiin
Nysse tapahtu. Maailman varmin ja yksinkertaisinkone otti ja leipo.
Alko naksuttaa niin sammutin, sitte alko jo tuntua poljinta painaessa rohinaa.
En tiedä mitä meni voiko tommosista mennä mäntä noin vaan ei nakuttanu ennemmin yhtään..??
Pyörä kaks viikkoo ollu mulla ostin liikkeestä EIKÖS KULUTTAJANSUOJALAIN
pitäs taata takuu tommoselle??? pliis tarttis jeesiä...
Siis TT-R:rästä kyse
Alko naksuttaa niin sammutin, sitte alko jo tuntua poljinta painaessa rohinaa.
En tiedä mitä meni voiko tommosista mennä mäntä noin vaan ei nakuttanu ennemmin yhtään..??
Pyörä kaks viikkoo ollu mulla ostin liikkeestä EIKÖS KULUTTAJANSUOJALAIN
pitäs taata takuu tommoselle??? pliis tarttis jeesiä...
Siis TT-R:rästä kyse
-
Pyöräkaista
Ei kun liikeeseen vaan vaatimaan oikeuksiaan, ja muista pitää niistä kiinni. Tulevat varmasti tarjoamaan jotain kompromissia mutta älä tyydy! Mikäli pyörässä on mitään vikaa, savuttaa, pitää ääniä tai hajoaa pikapuoliin niin liike korjaa täysin omaan laskuunsa!
Mielestäni ko. pykälä on todella raaka pyörän myyjiä kohtaan, ajatelkaapa itsenne myymässä käytettyä vanhaa enduroa, uskaltaisitko antaa takuun vaikka uskoisit sen olevan kunnossa? Tästä johtuen käytetyt pyörät eivät ole kovin kovaa valuuttaa vaihdettaessa liikkeessä! Eli samalla tavalla sympatiat jobbarille mutta rahat pois, sen takia he keskimäärin ottavat niin hyvät katteet myydessään pyöriä jotta se kuitenkin kannattaa!
Kumma kone jos ei yhtään naputtele/kilise, kyllähän nuo ilmakoneet aina ovat mekaanisesti äänekkäitä vaikka kyllä LC-4 tuntuu voittavan nestejäähdytyksestä huolimatta mennen tullen jampun mekaaniset äänet!
Koneessa on sitten kovapinnoitettu sylinteri joten älä tyydy mihinkään kompromissi korjauksiin, jos sylinterin pinta on vaurioitunut niin voi vain putkittaa tai muuten joutuu pinnoittamaan uudestaan. Putkituksessa taitaa menettää nicasil (tai vastaava) pinnoituksen!
Mielestäni ko. pykälä on todella raaka pyörän myyjiä kohtaan, ajatelkaapa itsenne myymässä käytettyä vanhaa enduroa, uskaltaisitko antaa takuun vaikka uskoisit sen olevan kunnossa? Tästä johtuen käytetyt pyörät eivät ole kovin kovaa valuuttaa vaihdettaessa liikkeessä! Eli samalla tavalla sympatiat jobbarille mutta rahat pois, sen takia he keskimäärin ottavat niin hyvät katteet myydessään pyöriä jotta se kuitenkin kannattaa!
Kumma kone jos ei yhtään naputtele/kilise, kyllähän nuo ilmakoneet aina ovat mekaanisesti äänekkäitä vaikka kyllä LC-4 tuntuu voittavan nestejäähdytyksestä huolimatta mennen tullen jampun mekaaniset äänet!
Koneessa on sitten kovapinnoitettu sylinteri joten älä tyydy mihinkään kompromissi korjauksiin, jos sylinterin pinta on vaurioitunut niin voi vain putkittaa tai muuten joutuu pinnoittamaan uudestaan. Putkituksessa taitaa menettää nicasil (tai vastaava) pinnoituksen!
antti
kilinkolin
Päivitystä edellisiin. eli koneesta oli irronnut kytkimestä joku ruuvi/pultti joka oli rikkonut sen alumiini lautasen jossa levyt ovat. eli ei mikään katastrofi ja liike kai korvaa kokolailla kaiken paitsi kytkin levyt jotka olin jo perk.. ehtiny tilaamaan samaiseen liikkeeseen.
Ens viikolla pääsee taas papattelemaan
Ens viikolla pääsee taas papattelemaan
kytkin
TT-R papattaa jälleen
jesus muute että osaa olla äree tää uus kytkin
ei taho etune pysyä maassa ollenkaan
Liike korvas muuten ihan hienosti ite maksoin vain ne kytkytinlevyt ja välilevyt... jotka tosin ite olin jo aikasemmin tilannu.
jesus muute että osaa olla äree tää uus kytkin
Liike korvas muuten ihan hienosti ite maksoin vain ne kytkytinlevyt ja välilevyt... jotka tosin ite olin jo aikasemmin tilannu.