RD03:ssa täytyy olla polttoainetankissa pahasti vikaa. Samoin jarruissa.
Tankki vuotaa pensan jonnekin. Jarrujen osat kuluvat.
Vaikka tankkaan jokaisen reissun aluksi. Pitäähän sitä joskus himmailla.
Matkaenduroa eli AT vaiko ST?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Matkaenduroa eli AT vaiko ST?
treriksrøysare
- Lörsson
- Pyörä: GSX1100S
Kiitti kaikille kommenteista. Asia alkaa hissukseen valkenemaan ja vaihtoehdot rajautumaan itselle.
Huonoa tilanteessa on se, että harrasteauton tarvitsema ostoslista olikin ajateltua pidempi (=tyyriimpi) ja sen vuoksi mopon hankinta siirtyy väkisin keväälle - PA. Toisaalta tilanteessa on hyvää se, että em. linkeissä + niissä mitä itse löysin on pyörätarjontaa runsaasti. Ja hintataso varsin sopiva. Niinkin hyvä, että R1100GS on AT:n ohella vaihtoehtona vaikkakaan ne nyt eivät suoranaisesti taida olla ihan vertailukelpoisia pyöriä keskenään. Enivei, jos hommaan rupeaa niin ei ole iso asia heilauttaa itseään Eurooppaan ja tulla ajamalla pois. Tai ainakin jotain tämänsuuntaista se vois olla, luulen ma.
Huonoa tilanteessa on se, että harrasteauton tarvitsema ostoslista olikin ajateltua pidempi (=tyyriimpi) ja sen vuoksi mopon hankinta siirtyy väkisin keväälle - PA. Toisaalta tilanteessa on hyvää se, että em. linkeissä + niissä mitä itse löysin on pyörätarjontaa runsaasti. Ja hintataso varsin sopiva. Niinkin hyvä, että R1100GS on AT:n ohella vaihtoehtona vaikkakaan ne nyt eivät suoranaisesti taida olla ihan vertailukelpoisia pyöriä keskenään. Enivei, jos hommaan rupeaa niin ei ole iso asia heilauttaa itseään Eurooppaan ja tulla ajamalla pois. Tai ainakin jotain tämänsuuntaista se vois olla, luulen ma.
- api
- Pyörä: Honda Africa Twin 750
- Viesti:
Palataan vielä vetoakseliin. Onko sen rasvauksessa järkeä? Rasva kerää kaiken hiekan ja boorit kuluvat vielä entistä enemmän. Vai miten on? Mihin hintaan olette saaneet tuota Hondan alkuperäistä ketjurataspakettia?
Raisu MM -78/ Vespa ET4 125/ Aprilia Pegaso 650/ Honda Africa Twin 750
Mä olen laittanut akselille aina paksua vaseliinia, eikä ole kulumaa näkynyt. Ei sinne enään hiekkaa mahdu.api kirjoitti:Palataan vielä vetoakseliin. Onko sen rasvauksessa järkeä? Rasva kerää kaiken hiekan ja boorit kuluvat vielä entistä enemmän. Vai miten on? Mihin hintaan olette saaneet tuota Hondan alkuperäistä ketjurataspakettia?
Mä tilaan ketjut ja rattaat tuolta: http://www.motorradteile-hamburg.de/
Viikossa kotiovella ja voit valita muunkin kuin vakiovälit. Esim. XRV 750 Africa Twin RD07 *Bj.93-03* D.I.D G&B 525 VM2, X-Ring+ JT-rattaat n. 140€ koti ovella. Tosin, eihän noi alkuperäset ole.
Happi
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Vähän ruukaan silipasta vaseliinia akselille ratasta asentaessa. Tiedä sitten johtuuko siitä vai johtuuko mistään, mutta akselilla ei ole silmin havaittavaa kulumaa. Uusi rataskin istuu jämptisti. Sen lukkolevyn vaihdan aina uuteen, kun sen nurkat pyöristyvät. Muutaman olen laittanut. Mopolla on ajettu vasta n. 150 tkm.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
- Lörsson
- Pyörä: GSX1100S
Vähän apdeittia:
ST:tä pääsin menneellä viikolla koeistumaan ja kuulemaan käyntiä. Hyvin positiivinen yllätys kaikinpuolin. Varsinkin pyörän koko oli tällaisellekin rohjaleelle riittävä. Harmi vaan, että kyseinen yksilö on huomattavan ylihintainen.
Yhtä AT:tä tulee mentyä katsomaan pian työmatkan yhteydessä mutta myös DR 800 alkoi kiinnostaa. Varmaan joku alitajunnassa majaileva pervogeeni - mp-sellainen - jyllää. Thump-thump-thump-thump...
ST:tä pääsin menneellä viikolla koeistumaan ja kuulemaan käyntiä. Hyvin positiivinen yllätys kaikinpuolin. Varsinkin pyörän koko oli tällaisellekin rohjaleelle riittävä. Harmi vaan, että kyseinen yksilö on huomattavan ylihintainen.
Yhtä AT:tä tulee mentyä katsomaan pian työmatkan yhteydessä mutta myös DR 800 alkoi kiinnostaa. Varmaan joku alitajunnassa majaileva pervogeeni - mp-sellainen - jyllää. Thump-thump-thump-thump...