Ei tuo tarakkamallikaan hassumpi oisZeppo kirjoitti:Just gas tanks
Cycle buy
Tai vaihtoehtoisesti bladdereitä Liquid containment
Kolmas vaihtoehto on Nomad tankit:
klik1
klik2
klik3
Husqvarna TE450 ie
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Husqvarna TE450 ie
Muistatko mistä sillon tilasit? Parista paikasta katellu ja postikulujen kans 300€ pintaan. Siihen vielä tullit päälle, nii alkaa oleen hussen tankin hintanen :/willevil kirjoitti:Ei ollu paha. Muistelin että kaikkineen kuluineen reilu 200€, mutta varma en ole.
Edit, linkki ongelmia
https://www.imsproducts.com/cart/ViewCart.cfm
ATV galaxystä Ebayn kautta tilasin. Kaivelen vaikka vielä hintoja jos vanhat mailit löytyy. Vähän noissa näkyy hinnat nousseen.
Ei näkyny olevan tuolla, kun vanhempiin 2005-2007.willevil kirjoitti:ATV galaxystä Ebayn kautta tilasin. Kaivelen vaikka vielä hintoja jos vanhat mailit löytyy. Vähän noissa näkyy hinnat nousseen.
On siellä vieläki. TE 510 kohalla ainaki. IMS 112417 numerolla. Muistaakseni mustana oli tuurissaan että löyty mutta löyty kuitenki. 283$ oli mulla posteineen historian mukaan. Aika lailla 200€ parin vuoden takaisen kurssin mukaan. Muistaakseni jouduin tullin maksamaan. Eli ei mikään super halpa mutta kohtuu hinta ihan hyvästä tuotteesta.
Nelipuokkiin ei näyttäny olevan, ku vanhempiin. Pitää varmaan just tanks.com:sta tilailla.
Niin siis tarkoitin että se on nelipuokkiin juuri tuo sama tankki tuolla ylempänä mainitsemallani viissataakympin numerolla.
Ei ku jaa, niinpä näyttääkin olevan sama osanumero
Ilmeisesti ei tarvi muuta tehä, kun syylärien ilmanohjaimia vähän pilkkoo, niin menee paikalleen? Ite aattelin tuon kirkkaan tilata, niin näkee helpommin paljonko sitä ainetta on jäljellä..
Saako näistä uudemmista husseista tunteja selville muutakuin sillä ibeat piuhalla? Vanhemmalla herralla ollut metsätie ajossa, niin varmaan reilusti alle 100h ajettu. Mittarissa oli 1950km, kun ostin. Ois kuitenki mukava tietää tunnit..
Eikö mittaristo näytä?
Eipä näy, kun kilometrit vaanwillevil kirjoitti:Eikö mittaristo näytä?
- Hsippe
- Pyörä: Sherco SE250, Suzuki DL1000, Hva TE250
-09:stä eteenpäin on "pikkumittari" jossa on vain napilla nollatava tuntinäyttö. Eli tietääkseni kokonais tuntimäärää ei saa selville varmasti ilman kaapelia...
Vanhemmissa joissa iso mittaristo ei tuntinäyttöä voi nollata.
No jo. Mulla oli sitte varmaan 08 malli. En ole edes huomannut että noissa on mittarin malli muuttunu.
Meinaatko sitä lap timeria nollattava tuntinäyttönä? Mulla on trip, kokonais kilometrit, kierrosluku, kello ja lap timerHsippe kirjoitti:-09:stä eteenpäin on "pikkumittari" jossa on vain napilla nollatava tuntinäyttö. Eli tietääkseni kokonais tuntimäärää ei saa selville varmasti ilman kaapelia...
- Zeppo
- Pyörä: Husqvarna TE510 -09
Sama mulla ja -09Fastline kirjoitti:Meinaatko sitä lap timeria nollattava tuntinäyttönä? Mulla on trip, kokonais kilometrit, kierrosluku, kello ja lap timerHsippe kirjoitti:-09:stä eteenpäin on "pikkumittari" jossa on vain napilla nollatava tuntinäyttö. Eli tietääkseni kokonais tuntimäärää ei saa selville varmasti ilman kaapelia...