Mulla näemmä puuttuu ilmanputsarikotelosta noita kiristysruuveja. Onkohan ne ihan standardikamaa, mistä moisia kannattaa tilata?
Minä tilasin Bike worldin kautta OEM kiristysruuvin. Ei ollut montaa euroa. Se muoviprikka kannattaa tilata kans, pitää ruuvin paikoillaan kun koppa irti.
Jenkkien foorumilla mainostettiin öljysilmiä. Nähtävästi XR:n rungossa nuo pari tulpattua kohtaa on öljysilmille. Mikä lie ollut ideana ettei niihin ole törkätty silmiä alunperin?
pmw kirjoitti: ↑To Helmi 27, 2025 6:39 pm
Jenkkien foorumilla mainostettiin öljysilmiä. Nähtävästi XR:n rungossa nuo pari tulpattua kohtaa on öljysilmille. Mikä lie ollut ideana ettei niihin ole törkätty silmiä alunperin?
Heti laitoin tilaukseen, kiitos vinkistä! Vertasin mittatikkuun, kun öljy alemman silmän kohdalla niin on noin puolivälissä tikkua. Kätevää, ei tartte enää sitten tikusta tarkistella niin taajaan:)
geeXLV kirjoitti: ↑Ma Maalis 03, 2025 1:57 pm
..paljastan tietämättömyyteni: miksi nitää pitää olla kaksi??
Kyllähän kahen kans pärjää, toisin kuin esim. uudessa Kove 450 Rallyssa jossa ei ole yhtään silmää, eikä edes tikkua Tosin minä tilasin vain alemman silmän kun ylempi on pahasti johto- ja vaijerihässäkän takana.
geeXLV kirjoitti: ↑Ma Maalis 03, 2025 1:57 pm
..paljastan tietämättömyyteni: miksi nitää pitää olla kaksi??
Joo kyllähän kahdella silmällä näkee paremmin kuin yhdellä
..ja antaahan se enemmän aikaa reagoida öljyn lisäykseen jos ylempi silmä tyhjä mutta alempi vielä "täynnä".
Mutta täytyy kans kattella monta ny lopulta laittaa kun safaritankki eessä..
Onko kellekkää jääny ylimääräistä safaritankkia, tai jotain isompaa ton alkuperäsen tilalle.
Tolla omalla tankilla täytyy turhan usein pysähdellä tankkaan.
verhooja kirjoitti: ↑Ti Maalis 04, 2025 9:59 pm
Onko kellekkää jääny ylimääräistä safaritankkia, tai jotain isompaa ton alkuperäsen tilalle.
Tolla omalla tankilla täytyy turhan usein pysähdellä tankkaan.
Aika tasan nyt vuosi siitä kun hankin omani, ja ei muuta moitittavaa kuin Acerbiksen vasen bensaha vähän vuotaa paitsi RES-asennosa ei vuoda ..
Internetin perusteellaa vastavaa ongelmaa tuntuis olevan muillakin . Pitäis purkaa hana ja tutkia.
Mulla on ollut noita Clarken tankkeja. Reilu 16 litraa tilavuus. Aluksi ostin punasen tankin, varmaan moni tykkää että on saman värinen kuin mopo.
Näyttää siis tältä:
Itse en tykännyt, vaan halusin läpinäkyvän. Nykyään onkin sellainen käytössä. Mutta itse Clarkeen olen ollut tyytyväinen. Sopii täydellisesti mopoon, ei tartte mitään muokkailuja tehdä. Eli sopii vakio muovien ja penkin kanssa ihan tuosta vaan. Alkuperänen bensahanakin sopii paikalleen. Eli todellinen bolt-on. Voin suositella.
Kun mitään varsinaista hyödyllistä rassaamista ei enää keksi niin pitää alkaa tuunaamaan . Gorillateippi käy moneen paikkaan ja muotoutuu lämmöllä hyvin.
Tällainen kilvetön tuli hankittua varaosapyöräksi. Tarkoitus on pitää osat itsellä varalla, mutta jostain voisin luopua. Kysy jos tarvetta on jollekin osalle! Esim. kaasaria en tarvi, Keihinin FCR joka on kuuleman mukaan just vasta pesty ja huollettu.