No nyt riittää toimintasäde pitkän matkan ajoonkin. CB500 X:n kone ja melkein 40 litran tankit, joilla pääsee 1000 km.
https://www.bike.fi/seikkailupyorien-uu ... illisella/
Rieju Aventura 500
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Rieju Aventura 500
Tämähän näyttäis oikealta järkipyörältä. Tuolla toimintasätellä uskaltaa käväistä oudommillakin poluilla...
Re: Rieju Aventura 500
Vähän liiankin järkikone, mut hondastahan se on kiinni. En ole tota 500 konetta koeajanut, mutta jos se kiertäisi vähän ylemmäs, irtoaisi siitä helposti 65-70hp, samassa suhteessa kuin uudessa transalpissa (750cc/92hp). Olis paree jos sattuu lapsettamaan.
Joka tapauksessa ilahduttava tulokas ja koeajo kiinnostais.
Joka tapauksessa ilahduttava tulokas ja koeajo kiinnostais.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
-
- Viestit: 203
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 4:14 pm
- Pyörä: X-ADV, LC4-MIL M-M Kanguro
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Rieju Aventura 500
Jos olisi entiset ajat, niin tuollahan menisi viikon Venäjän reissu kolmella tankkauksella, eikä tarvis pakosta ottaa sitä 80 oktaanista. Tai yhdellä jos rajat ylittää mennessä täydellä ja palatessa tyhjällä tankilla

-
- Viestit: 62
- Liittynyt: Ti Joulu 17, 2013 11:16 pm
- Pyörä: Norden Expedition
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Rieju Aventura 500
Hyvin se markkinatalous pyrkii tuottamaan sitä mikä myy.
Rieju merkkisenä tämän kiinnostavuus on euroopassa varmasti parempi kuin alkuperäisellä Chongqing Hengjian HJ500-8 mallinimellä.
Moottori taitaa olla Hondan imitaatio, vai käyttääköhän Honda nykyään myös Loncinin moottoreita?
Sinänsä nykyään on helpompi hypätä myös vähän oudomman merkin kelkkaan kunhan heittää Moskon Recklesin/GiantLoopin tarakalle ja ottaa naville virrat niin siinähän.
Mutta jos ryhdytään harrastamaan ihan urakalla niin aftermarket osien saanti sattaa rajoittaa varustelua tai vaatii enemmän omatoimisuutta.
Varaosien ja kulutusosien saatavuus on myös yksi aspekti, mutta ehkä niiden tarve on kovin vähäinen.
Rieju merkkisenä tämän kiinnostavuus on euroopassa varmasti parempi kuin alkuperäisellä Chongqing Hengjian HJ500-8 mallinimellä.
Moottori taitaa olla Hondan imitaatio, vai käyttääköhän Honda nykyään myös Loncinin moottoreita?
Sinänsä nykyään on helpompi hypätä myös vähän oudomman merkin kelkkaan kunhan heittää Moskon Recklesin/GiantLoopin tarakalle ja ottaa naville virrat niin siinähän.
Mutta jos ryhdytään harrastamaan ihan urakalla niin aftermarket osien saanti sattaa rajoittaa varustelua tai vaatii enemmän omatoimisuutta.
Varaosien ja kulutusosien saatavuus on myös yksi aspekti, mutta ehkä niiden tarve on kovin vähäinen.