mietin tuota pyörää ja koeajolle pääsen vasta joulun jälkeen ehkä.
kertokaapa kokemuksia tuosta vekottimesta. kiitos!
KTM 250 EXC-F kokemuksia otetaan vastaan!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Olen vajaa 20 tuntia ajanut omallani. Mielestäni erittäin mukava pyörä ajaa, hyvä moottori ja onnistunut jousitus mun ajooni. En ole katunut ostostani. Venttiilit tarkistin justiinsa, ei ole vielä tarvinnut säätää, ei tietysti ole vielä ajettukaan juuri mitään. Toinen etuiskari piti käyttää takuukorjauksessa 18 tunnin kohdalla, irti auenneet sisäkalut laitettiin kiinni.
Kun sain pyörän oli kaasuttimen neula liian alhaalla (obetp-neula, 2 ura) eikä sillä pystynyt kunnolla ajamaan. Nosto 5:nteen uraan korjasi tilanteen.
KTM talkista löydät paljon lisää juttua ko. pyörästä (kuten muistakin malleista).
Kun sain pyörän oli kaasuttimen neula liian alhaalla (obetp-neula, 2 ura) eikä sillä pystynyt kunnolla ajamaan. Nosto 5:nteen uraan korjasi tilanteen.
KTM talkista löydät paljon lisää juttua ko. pyörästä (kuten muistakin malleista).
Tuossa mun kommentit.
viewtopic.php?t=4247
Näin TT350 ja Husaberg omistajana olin todella yllättynyt 250 4t ominaisuuksista 2007 mallista ja se on keveä peli.
FinMoto
Hyvää Joulua
viewtopic.php?t=4247
Näin TT350 ja Husaberg omistajana olin todella yllättynyt 250 4t ominaisuuksista 2007 mallista ja se on keveä peli.
FinMoto
Hyvää Joulua
Tässä muutama mielipide oman koeajon tiimoilta. Todella kevyt ja herkkä ajettava, varmasti parhaimmillaan perinteisessä
suomienska maastossa,kivikossa ja upotuksessa. Keskikierrosten vääntö ja teho olivat yllättävän hyvä, ylhäällä oli myös hyvin ruutia sen kokoiseksi laitteeksi. Alakierroksilla ruuti oli taasen melko märkää ja stumppasi melko helposti. Tosin eihän 250 4-t:een vääntö voi olla kovin järeää.
Jos mopolla pitää kovaa ajaa ajotyyli on samanlaista huudattamista kuin
piikillä. Eli voi 525:sen jälkeen tuntua polkupyörältä! Mutta kelloa vasten
ajettaessa varmasti nopea.
Koeajo pyörässä oli akra ja suuttimet sen mukaan.
En ostanut.
suomienska maastossa,kivikossa ja upotuksessa. Keskikierrosten vääntö ja teho olivat yllättävän hyvä, ylhäällä oli myös hyvin ruutia sen kokoiseksi laitteeksi. Alakierroksilla ruuti oli taasen melko märkää ja stumppasi melko helposti. Tosin eihän 250 4-t:een vääntö voi olla kovin järeää.
Jos mopolla pitää kovaa ajaa ajotyyli on samanlaista huudattamista kuin
piikillä. Eli voi 525:sen jälkeen tuntua polkupyörältä! Mutta kelloa vasten
ajettaessa varmasti nopea.
Koeajo pyörässä oli akra ja suuttimet sen mukaan.
En ostanut.