Olen nyt viikon aikana ajellut n 600 km 50/60 suhteessa omalla se:lla ja uudella adve r:llä nelinumeroisia teitä tai pienempiä.Molemmat kevyesti kuormattuna tai ilman kuormaa, vaikka pyörät eivät ole vertailu kelpoisia niin muutamia huomioita:
Advessa vakiopleksi vaihdettiin korkeampaan, saisi olla vielä hiukan korkeampi minun kokoiselle (191cm).
Yllättävän kettererä asfaltilla.Hiekalla kohtuu tasapainoinen ja abs kyllä vakiorengastuksella selkee plussa hiekalla.
Vakiorengastus pitää ihmeen hyvin soralla ollakseen lähes kuvioton.Omassa se:ssa mitaksen e-07 alla ja ihan mukavasti samassa reissussa ollaan pärjätty.Tai no asvaltille tullessa adve katoaa horisonttiin aika nopiaan.

Se:ssä tehty modaukset (summer door,suuttimet ,neulat,vaimentajat sas ja rajoittimet poistettu) ja se mikä pistää silmään advessa on erilainen alavääntö. Johtunee sas:sta ja muista saaste määräyksistä, kuten oli se:lläkin vakiona.Eikä tämääkään mikään vika ole, vaan tottumis kysymys.Alle 3500 rpm meno on hiukan kakovaa maantienopeuksissa.Toisaalta 4500 jälkeen lystiä piisaa punarajalle asti ja etutöppönen kevenee aika helposti.
Erilaiset ohjelmat plussaa, mutta käytännössä itse tulee ajettua sportilla tai offroadilla.
Kaiken kaikkiaan todella hieno peli.Mikä parasta moinen löytyy lähipiiristä niin saa kurvailla tarpeen vaatiessa.