lepjon kirjoitti:Onko kuka rakentanu minkälaista työkaluputkea näihin pyöriin.rally raidillahan on valmista putkea näihin ja ihan järkevään paikkaan tulee.mut onko kuka väsännyt ite mistä.
Mulla on DIY versio Rally Raidin työkalukotelosta. Se kotelo on 640 Adventuren työkalukotelo ja itte tein alumiinistä kiinikkeen sille. Pitääpä ottaa kuvakin...
Eli tämmönen.
Lerssi kirjoitti:
Onko siinä samanlaiset kumitötsät kuin alkuperäisessä. Mulla irtosi jo uutena keskimmäiset vaimenninkumit ja penkin lasikuiturunko murtui.
Takuuseen tuli uus penkki. Huolimattomasti survomalla ne kumit irtoaa penkkiä asentaessa
Samanlainen runko kun alkuperäisessä ja kaikki kuusi kumitötsää on paikallaan. Lasikuitua tuo runko, joten kyllä tuon saa korjattuakin. Onneksi on tuo alkuperäinenkin penkkikin vielä tallella.
lepjon kirjoitti:Onko kuka rakentanu minkälaista työkaluputkea näihin pyöriin.rally raidillahan on valmista putkea näihin ja ihan järkevään paikkaan tulee.mut onko kuka väsännyt ite mistä.
Mulla on DIY versio Rally Raidin työkalukotelosta. Se kotelo on 640 Adventuren työkalukotelo ja itte tein alumiinistä kiinikkeen sille. Pitääpä ottaa kuvakin...
Eli tämmönen.
Minkä hintanen mahtas olla tuo 640 työkaluputki saakohan niitä mistä.tuommonen vastaavan kokoinen joku putkilo kun löytyis niin vois ite soveltaa loput.
Kyllä tänään taas tunsi itsensä tyhmäksi , surautuksen jälkeen aloin ihmettelemään äänitorvessä olevaa nestettä, joka haisi hieman öljyiselle. Tuli siinä purettua sivukatteetkin ja aikani ihmeteltyäni totesin, että hei, tuohonhan tulee tuollainen letku, eli ilmansuodattimen kotelosta tuleva huohottimen poistoletku tai mikä se nyt onkaan
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
lepjon kirjoitti:Minkä hintanen mahtas olla tuo 640 työkaluputki saakohan niitä mistä.tuommonen vastaavan kokoinen joku putkilo kun löytyis niin vois ite soveltaa loput.
Hintaluokka muistaakseni ~10-20€. Netistä vaan 640 Adven räjäytyskuvasta KTM osanumero ja sen kanssa lähimpään merkkiliikkeeseen.
lepjon kirjoitti:Minkä hintanen mahtas olla tuo 640 työkaluputki saakohan niitä mistä.tuommonen vastaavan kokoinen joku putkilo kun löytyis niin vois ite soveltaa loput.
Hintaluokka muistaakseni ~10-20€. Netistä vaan 640 Adven räjäytyskuvasta KTM osanumero ja sen kanssa lähimpään merkkiliikkeeseen.
28€ hintaa... Laitoin tilaukseen heti. myös laitoin tuon kumilirpakkeen jolla päätykansi lukitaan se oli 7€
Viimeksi muokannut THR, Su Touko 19, 2013 7:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin ja ettei ihan turhaan tullut tuota huohotusletkua ihmeteltyä, niin tuli samalla bongattua potentiaalinen kulumiskohta, eli syyläriltä paisarille menevä letku tekee aika tiukan mutkan vasten syylärin kiinnikettä, joka saattaa jossakin vaiheessa kuluttaa tuon letkun puhki. Itse laitoin toisen, auki leikatun letkun siihen päälle jotta vähän ainakin hidastaa kulumista. Lisäksi paisarin päässä tuo letkun kiinnitysklemmari tuntuu hieman pissivän nestettä (tippa tai pari, joten en sille vielä ainakaan vaivautunut mitään tekemään)
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
28€ hintaa... Laitoin tilaukseen heti. myös laitoin tuon kumilirpakkeen jolla päätykansi lukitaan se oli 7€
On siinä rally raidin tarralla hintaa kun samanlaisen saa puolet halvemmalla.mistä tilasit oliko heti saatavilla.et viitis laittaa tilaus numeroa tänne.
bisti kirjoitti:Niin ja ettei ihan turhaan tullut tuota huohotusletkua ihmeteltyä, niin tuli samalla bongattua potentiaalinen kulumiskohta, eli syyläriltä paisarille menevä letku tekee aika tiukan mutkan vasten syylärin kiinnikettä, joka saattaa jossakin vaiheessa kuluttaa tuon letkun puhki. Itse laitoin toisen, auki leikatun letkun siihen päälle jotta vähän ainakin hidastaa kulumista. Lisäksi paisarin päässä tuo letkun kiinnitysklemmari tuntuu hieman pissivän nestettä (tippa tai pari, joten en sille vielä ainakaan vaivautunut mitään tekemään)
toinen niksi
letkun voi laittaa menemään syylärin etupuolelta