bisti kirjoitti:Pitääkö originaali ilmansuodattimen kotelon kanssa suodattimen reunus näkyä tuossa kannen etuosan reunan alta? Itse aloin tuossa tutkimaan, että kansi pitäisi kyllä olla kunnolla kohdillaan ja etureunan kynnet koloissaan, mutta siltikin sieltä paistaa sitä oranssia suodattimen reunusta etureunassa, takareuna kyllä painuu kunnolla kiinni ruuvien ansiosta. Onko se nyt oikein vai ei?
itse kans ihmetelly samaa. vakiosuodattimessa tiivistyreuna on tosi pehmeä jolla se varmasti tiivistyy ,mut tätä epäilen http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 6506115000 et onkohan iha tiivisi kun niin kova reuna suodattimessa....
eero1989 kirjoitti:Thanks! mihin kohtaan semmonen Rally replica foami-filtteri sijoittuu(ostin semmosta kallista foami-filtterin pesutörkyä jäärata mopon filtterin pesuun,, kerran sen pesin(kuiva pakkasilma ei sitä paljoa sotke) ja sitä jäi 5L happanemaan )
Käytännössä ihan sama minkä noista laitat, tuntuma on sellainen, että evo2 > evo1 > modattu vakio = on myös virtaavuusjärjestys mutta modatulla vakiollakin saa jo selvää etua vakioon verrattuna. Jos löydät jonkun tuneECU käyttötaitoisen lähialueeltasi niin työnnä Evo1-softa koneeseen (KM765EU12B0231). Saat multa siihen loivemman EP-kartan jos haluat ja FI-karttaan voidaan tehdä esim +0%, +3% ja +6% Fuel Trimmit asentoihin 1, 2, ja 3 verrattuna "Akra" karttaan niin ei mene ainakaan ohkaaselle.
THR kirjoitti:Onko sinulla vakio ohjelma paikallaan? millanen se akran ohjelma on,onko tieto?
Mulla on ihan vakiokartat mopissa TE:llä ladattava Akran kartta lienee -12 malleihin juuri tuo minkä AMa aiemmin mainitsi?
Draconis kirjoitti:Onko mopossa takuu vaarassa kun noita karttoja ja pakoputkia vaihtaa itse?
Putken voit huoletta vaihtaa itse ja pelkän putken vaihto ei huollon kertoman mukaan välttämättä vaadi ns. Akra-mappia. Karttojen itse lataaminen käsitykseni mukaan vie katkaisee takuun joiltain osin.
eero1989 kirjoitti:Thanks! mihin kohtaan semmonen Rally replica foami-filtteri sijoittuu(ostin semmosta kallista foami-filtterin pesutörkyä jäärata mopon filtterin pesuun,, kerran sen pesin(kuiva pakkasilma ei sitä paljoa sotke) ja sitä jäi 5L happanemaan )
niin muute,, minkämoinen tiiviste on alkukäärme/kansi välillä? FMF töttöröössä on semmonen ura, otetaanko vanhasta joku tiiviste rinkula vai uus semmonen tai/vai/täh ura täyteen lämpösilikoonia ja kines
niin muute,, minkämoinen tiiviste on alkukäärme/kansi välillä? FMF töttöröössä on semmonen ura, otetaanko vanhasta joku tiiviste rinkula vai uus semmonen tai/vai/täh ura täyteen lämpösilikoonia ja kines
minulta jää yks ylimääräseksi jos tarvis tuollaselle... toinen tulee enkuista ja toinen amerikasta
Kylänmies kirjoitti:Tulipahan soiteltua ja kyseltyä ensihuollon hintoja parista paikasta. Ei noita valtuutettuja huoltoja pääkaupunkiseudun lähistöllä liikaa ole. Ensimmäisenä kysyin Bike World vantaalta. 1000km ensihuolto 290€ ja 25kw paprut siellä 100€ kieppeillä. Seuraavaksi riihimäelle Motocenteriin soittelin. Sieltä 217€ sama huolto kuin yllä ja 25kw muutto. Ihan turha edes soittaa muualle, tuo on mun mielestä todella sopiva hinta tuolle operaatiolle.
Millä ihmeellä toi Bike World pysyy pystyssä? Kuka vie laitettaan tuonne huollatettavaksi kun hinnat on noin paljon kovempia? Nekin kerrat mitä olen mönkijääni takuuhuollossa tuolla käyttänyt eivät todellakaan ole menneet kuten elokuvissa. Välistä on huollon taso ollut jopa ala-arvoista. No eipä se ole tyhmä joka pyytää.
Putken voit huoletta vaihtaa itse ja pelkän putken vaihto ei huollon kertoman mukaan välttämättä vaadi ns. Akra-mappia. Karttojen itse lataaminen käsitykseni mukaan vie katkaisee takuun joiltain osin.
Liikkeessä siis pitää uus kartta laitattaa jos haluaa takuun säilyvän?
Liikkeessä siis pitää uus kartta laitattaa jos haluaa takuun säilyvän?
Kyllä, jos haluat Akra-mapin ja takuiden säilyvän niin kartta pitää laittaa huollossa.