Kun ostaa sellasen missä on molemmat vanteet valmiiksi niin se on helpoinmandrake kirjoitti:Kumpaan suuntaan olisi muuten 690 parempi tarvittaessa - SMC:sta enduroksi ja toisinpäin? Siis ihan kustannuksien, helppouden ja muiden pohjalta...
Mikäköhän KTM voisi olla seuraava
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Re: Mikäköhän KTM voisi olla seuraava
Jos haluat kunnon jarrut niin smc taitaa olla ainoa vaihtehto. Perinteisiä jarruja ja iskareita saa sitten kohtuullisen halvalla muutenkin, mutta radiaalijarruja ja siihen sopivaa keulaa ei ihan niin edukkaasti. Muuten sitten en helppoudesta tiedä.mandrake kirjoitti:Kumpaan suuntaan olisi muuten 690 parempi tarvittaessa - SMC:sta enduroksi ja toisinpäin? Siis ihan kustannuksien, helppouden ja muiden pohjalta...
Eli uusi SMC olisi "parempi"?
Miten 690 enduron esiasennuskumit menevät asvaltilla?
- Timo Tasakaasu
- Pyörä: 1190Adv, 660SMC
Ei ne oikein muualla menekkään. Sivupito soralla huono. En tykännyt, kun noita yhden satsin olen isommassa advessa ajanut.mandrake kirjoitti:Eli uusi SMC olisi "parempi"?
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
Jos Saharat on kyseessä edelleen, niin samaa mieltä. Kostealla kelillä suorastaan vaaralliset asfaltin ulkopuolella.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
2011 690 Enduro:n ensiasennusrenkaat oli Contin TKC80:t. Kyllä niillä asfalttia ja sorateitä ajelee, mutta ei niistä oikeaan maastoon oikein ole.
Kura lentää...
-
gff-3
- Pyörä: '15 250 EXC-F SixDays
Laitetaas yksi lisäperustelu SMC -> enska konversiolle, nimittäin sanoisin että vannetarjonta on parempi näin päin. Taakse (mielestäni) menee muutkin kuin Enduron vaimennettu takanapa (kallis), ainakin omassani on vaimentamaton napa. Nappulakumilla menee, mutta toisinpäin katurenkaan kanssa ei ehkä kannata.
Keulahan on eri SMC:ssä ja Endurossa, itse olen pärjännyt omani kanssa metsässä, hiekkatiellä, lumella ja jäällä. Voipi olla että ajan vaan niin hiljaa vielä etten parempaakaan osaa toivoa
Keulahan on eri SMC:ssä ja Endurossa, itse olen pärjännyt omani kanssa metsässä, hiekkatiellä, lumella ja jäällä. Voipi olla että ajan vaan niin hiljaa vielä etten parempaakaan osaa toivoa
Eli keula ja jarrut ovat erilaiset SMC:ssa ja endurossa. Tietty vanteet. Mikä tuo ns lisähyöty noista supermotovanteista on käytännössä kadulla?
Kääntyy nopsemmin ja "endo" onnistuu helpommin kun 21" etufillarillamandrake kirjoitti:Eli keula ja jarrut ovat erilaiset SMC:ssa ja endurossa. Tietty vanteet. Mikä tuo ns lisähyöty noista supermotovanteista on käytännössä kadulla?
XT 125 > CBR 1000 F > RF 900 R > XT 600 tenere > TT 600 R > TTR 600 E > KTM: Adv 640 > 690 enduro > Adv 950 S > Adv 1190 R > Adv 990 > 690 Enduro R > 790 Adv R > 890 Adventure R >21> >23> >26>