Ei ole tullut vastaan mitään yllätystä/ongelmaa vastaan ja on tullut tehtyä vaikka minkälaisia lukko jarrutuksia.ceevu kirjoitti:Sotkeudun taas vaikka ei pitäs...jos takarengas on jo lukossa niin miten se abs enää osaa tietää ettei etunen saa pysähtyy? onko tossa niin hieno systeemi että se rajottaa pyörimisnopeuden muutoksia riippumatta muista antureista vai onko tuossa se sudenkuoppa jota ei oo testattu...?
Tuskinpa tästä pitää alkaa enää kovin paljon jauhaa sekä inttää kumpi parempi,jokainen tekee niinku tykkää.
Itse päädyi tähän koska meinasi mennä pienillä sorateillä niin monesti pitkäksi taka absien vuoksi.
saahan ne napista pois mut ei joka pikkupysähdyksen/sammutuksen jälkeen muisanut painaa ja sit kun lähtee liikkeelle niin vauhdissa ei saa enää pois.
Jos joku vielä tätä kokeilee niin helppo tuota on testata jos vaan uskaltaa jarruja käyttää,
itse vetelin etujarrulla ensin 50 vauhdista ja siitä nostaen sataan aina etujarrun pohjaan saakka,moniko epäiliöistä on uskaltanut edes tätä tehdä vakio systeemein.
Tää tuntuu nyt itselle parhaalta systeemiltä voi käyttää huoletta etujarruu ja takasen saa lukkoon..
Metsä/sorateillä tämä ylivoimasesti nopein tapa saada vauhtia pois,enkä ole kokenut asfaltillakaan ongelmaksi.
EI tarvii kenenkää alkaa testaa tätä minun vuoksi eikä vetää hiekkaa sinne joka yleensä on keskellä naamaa..
Jokainen tekee omillansa niin ku haluaa,ajaa sit aivan vakio systeemein tai modaa mieleiseksi..