KTM 950 SuperEnduro

Esittelyt ja vertailut

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

sahuri
Pyörä: SE & EXC
Viesti:

Re: KTM 950 SuperEnduro

Viesti Kirjoittaja sahuri »

[quote="ps:Olihan täälläkin myynnis edullinen SE/adv:n motti,jonka joku osti edullisesti, ittee harmitti kun en sitä sillon hakenut,nyt kun jälkeen päin miettii,niin ei olis tullut mieleenkään hakee,luultavasti joltain oli ajelut ajeltu :lol: ....
...nyt kun se paska omalle kohalle sattu...[/quote]

Jos olette katselleet telkasta sarjaa "Kovan onnen kundi", minulle kävi sen edullisen mustan pörssin koneen kanssa vähän niin. Kone sinänsä toimii mainiosti, mutta erilaisia koneen vaihdon yhteydessä tulleita "pikkuharmeja" oli ihan riittävästi. Mm. myöhästyminen eestin laivasta ja hotellista "pikku" murheiden takia.

Mutta toisaalta meillä on kaksi ranskalaista ja yksi italialainen auto, joten taivaspaikat on ansaittu perheen koiraa myöden :shock:
SE sahuri
0400-511321
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

Juhana kirjoitti:Muuten hyvä idea,mutta entäpä,jos joku ostaa vaikkapa AVk:lta tälläisen varkauden kohteena olevan,ja sitten levittelee näitä 'pöllittyjä' osia.Kuka tätä rekisteriä pystyy pitämään yllä,ja ajan tasalla tämmöisen suhteen?Olisiko ilmoittaja velvollinen poistamaan rekisteristä tiedot mopon löytyessä,vaikka itse olisi saanut vuosia aikaisemmin korvauksen kateisiin jääneestä moposta?Ja saako vanha omistaja tietoa korvauksen saatuaan enää mopon löytymisestä,jos vakuutusyhtiö on jo kadonneen omistaja?Ja pitäisikö lista näkyä vain jäsenille?
Hyviä kysymyksiä, käytännössähän pyörän kohtalo kiinnostaa korkeintaan niin kauan kuin vakuutusyhtiö on korvannut kapineen. Ellei pyörässä ole varkausvakuutusta niin tilanne onkin toinen. Jos joku ilmoittaa pyöränsä varastetuksi, lienee kohtuullista olettaa että viesti tulee poistaa kun asia ei ole enää ajankohtainen, hieman sama juttu kuin osto- ja myyntipalstalla. Toisaalta viestiketjun ylläpito ja täysin ajan tasalla pitäminen olisi varmaan haasteellista ellei jopa mahdotonta. Onko ehkä niin että kyseisestä listasta olisi enempi haittaa kuin hyötyä foorumille? Vaikea sanoa, voi olla että nämä asiat on parempi jättää vakuutusyhtiöiden ja viranomaisten vastuulle. Taitaa olla parempi unohtaa nämä legal asiat ja siirtyä takaisin mopon rassailuun ja vahtimiseen, tiedä vaikka olis alfred nussi käynyt jo kylässä kun en oo tuntiin käynyt tallissa kurkkaamassa onko mopo vielä tallessa.
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

Alkakaas sitte reenaan yötä päivää. Viikko-ohjelmaksi sopii Six Days ja sex nights :P : viewtopic.php?f=1&t=17237&p=162328#p162328
ossi
Pyörä: GSA, EXC ja Duke 390

Viesti Kirjoittaja ossi »

kiitos, nyt uskon.-o-

Yamato kirjoitti:
ossi kirjoitti:
Yamato kirjoitti: Porasin tankin korkista sen korvausilmareiän syvemmälle eli siitä seinämästä läpi. Tukin liimalla korkin ulkoreunalla olevat reiät sekä reiän, joka menee alunperin siihen reunaa kiertävään koloon. Hyvin on toiminut. Pitäis ehkä kuva olla selvittämässä asiaa, kun ei ossoo selittee :oops:
Tsau, ei kait sun tarvii jos sulla pelittää jo. Minä kävin ja hommasin, tulos toimii entistä huonommin. Jos viitsit ottaa kuvan niin se olisi mukava yllätys, kuten näissä pariutumis ilmoituksisssa.. ja väittävät, että vastaisi enenmmän kuin tuhat sanaa, en usko ennenkuin näen
Tässäpä parikin kuvaa.
Juhana
Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350

Viesti Kirjoittaja Juhana »

iloisia :?: uutisia tai sitten ei,mutta joku voi saada moponsa takaisin:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2192483
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

timo kirjoitti:Alkakaas sitte reenaan yötä päivää. Viikko-ohjelmaksi sopii Six Days ja sex nights :P : viewtopic.php?f=1&t=17237&p=162328#p162328
Tota noin. Vaimo kun on nyt kesälomalla ja anoppilassa tenavien kanssa, niin ilmeisesti täytyy noudattaa tuota käsintehtyä harjoitusohjelmaa tuon myöhäisemmän osion kohdalla? :lol:
- taas kahden mopon taktiikalla -
MarkkuHoo
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Onkos kellään muuten suht varmaa tietoa siittä, mitä on superin jalkatappien metalliseos?
Tai siis, nuo taitaa olla samat jalkatapit melkein kaikissa kotareissa, tallin pikkuveljes-exc:ssä on tismalleen samanlaiset. Vissiin jotain valumetallia, kuitenkin vähän ruostuukin, ottaa pikkusen magneettiin, on harmaata.

Mulla on toiset vakiotapit, joista olen ajatellut paloitella hieman lisälevikettä, kun alkuperäisissä tunnun saappaineni killuvan siellä jalkatapin ulkolaidalla. Mielellään siis hitsaisi jämysti lisäpalat kiinni (vaikka jotain pulttausviritystäkin harkitsen) mutta mikäs hitsi/puikko/lanka/kaasu/metodi tuohon metalliseokseen parhaiten kävisi?
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
jmka
Pyörä: EXC-F 450

Viesti Kirjoittaja jmka »

MarkkuHoo kirjoitti:Onkos kellään muuten suht varmaa tietoa siittä, mitä on superin jalkatappien metalliseos?
Tai siis, nuo taitaa olla samat jalkatapit melkein kaikissa kotareissa, tallin pikkuveljes-exc:ssä on tismalleen samanlaiset. Vissiin jotain valumetallia, kuitenkin vähän ruostuukin, ottaa pikkusen magneettiin, on harmaata.

Mulla on toiset vakiotapit, joista olen ajatellut paloitella hieman lisälevikettä, kun alkuperäisissä tunnun saappaineni killuvan siellä jalkatapin ulkolaidalla. Mielellään siis hitsaisi jämysti lisäpalat kiinni (vaikka jotain pulttausviritystäkin harkitsen) mutta mikäs hitsi/puikko/lanka/kaasu/metodi tuohon metalliseokseen parhaiten kävisi?
Mä noista seoksista mitään tiedä mutta menestyksellä olen noita migillä tavallisella ruostuvalla langalla hitsaillut. Ovat nuo jalkatapit niin kovaa materiaalia etten saanut muuten oikaistua kun ensin sahaamalla lenkkiä sopivista kohdista auki, sitten oikaisu ja lopuksi hitsaamalla kasaan. Hyvin ovat kestäneet, ja hyvin otti miggiliima kiinni.
melkein isotohtori
Pyörä: SE 950

Viesti Kirjoittaja melkein isotohtori »

mopo löytynyt...

Juu,eli kiitos SE jumalille, saatiin mopo pois paskaporukalta...
ramirin
Pyörä: Ready To Push

Viesti Kirjoittaja ramirin »

melkein isotohtori kirjoitti:mopo löytynyt...

Juu,eli kiitos SE jumalille, saatiin mopo pois paskaporukalta...
Hienoa, onko kunnossa?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
melkein isotohtori
Pyörä: SE 950

Viesti Kirjoittaja melkein isotohtori »

ramirin kirjoitti:Hienoa, onko kunnossa?
NOUP... just soittelin tavaran tarkastajalle...
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

No niin. Nyt on vihdoin minullakin vajaa 7 litraa lisäbensaa persuuksissa roikkumassa. Ongelmana vain on aineen siirtyminen päätankkiin. Aikaisempien kuvien mukaan olen porannnut ilmareikää pidemmälle ja tukkinut sivuilla olevat reiät. Se jopa imee kuplien ainetta tankkiin, mutta tursuaa yli korkin välistä pitkin tankkia.

Onko kenelläkään tiedossa korkkiin sopivan o-renkaan tarkkoja mittoja? Itse olen nyt muualla kuin korkki.

Tai sitten pitää viritellä jotain typeriä hanasysteemejä ensi viikon reissun takia, jos tätä ei saa pelaamaan. edit: oletteko laittaneet tiivisteen korkin oman tiivisteen ja korkin väliin (sinne tiivisteen huulen alle) vai korkin ja tankin väliin.
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

Kummosen hommasi...kuva.
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Omakinen kirjoitti: Onko kenelläkään tiedossa korkkiin sopivan o-renkaan tarkkoja mittoja? Itse olen nyt muualla kuin korkki.

Tai sitten pitää viritellä jotain typeriä hanasysteemejä ensi viikon reissun takia, jos tätä ei saa pelaamaan. edit: oletteko laittaneet tiivisteen korkin oman tiivisteen ja korkin väliin (sinne tiivisteen huulen alle) vai korkin ja tankin väliin.
Hmm. Olen illalla samassa paikassa kuin korkki, ja saattaa se korkki auetakin kun tuo suvilomakin alkaa, ja Jussi ja kaikki :lol: Voi olla, että SE:nkin korkin saan auki.... Se O-rengas tulee korkin oman tiivisteen ja korkin väliin ja on juuri sen korkkia kiertävän pyöreän kolon kokoinen, paksuus ehkä noin 1 mm. Katselen illalla lisää (jos muistan) 8)
- taas kahden mopon taktiikalla -
Omakinen
Pyörä: KTM 950 SE

Viesti Kirjoittaja Omakinen »

Tuollain rujo ja yksinkertainen.Mutta halpa ja toimiva. Ei tietenkään mitää verrattuna sarkolassa viliseviin hiilarikevlariaramidipyramidi-tankkeihin 8)
23062010211.jpg
Viimeksi muokannut Omakinen, To Kesä 24, 2010 11:39 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin