Bad dreamKunkku kirjoitti:Ei ne ota ongelmajätteitä jäteautoon.x-mean kirjoitti:Uskaltaisko? saattavat napata kyytiin,siis jäteautoonKoheltaja kirjoitti:Ilkee mopo kun tolleen alkaa nakkelemaan pois kyydistä, nyt kyllä pistät sen häpeemään jäteastian viereen
Höh, kohelo ehti ensin.
Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Foorumin "sekakäyttäjä"
Re: Vitutus ketju!!
Juu ellei peräti pitkästyttävää...kimmokekki kirjoitti:Pitkää kesälomaa siis [WEARY FACE]
sent with OnePlus 5
Ainahan aikaa roikkua foorumilla,järin vähän vaan viestejä tulee kun oikeen oottelee
Foorumin "sekakäyttäjä"
Re: Vitutus ketju!!
Varo vaan, sairaslomat voi tulla kalliiksi. On kerrankin aikaa selata nettimotoa... mullakin tuli pyörän vaihto viime syksynä, vaikka ei ollut kuin reilun viikon sairasloma.x-mean kirjoitti:Juu ellei peräti pitkästyttävää...
Ainahan aikaa roikkua foorumilla,järin vähän vaan viestejä tulee kun oikeen oottelee
Re: Vitutus ketju!!
Niin no tuosta "riivatusta" pyörästä vois kyllä luopuu ja vaihtaa kevyempäänmek kirjoitti:Varo vaan, sairaslomat voi tulla kalliiksi. On kerrankin aikaa selata nettimotoa... mullakin tuli pyörän vaihto viime syksynä, vaikka ei ollut kuin reilun viikon sairasloma.x-mean kirjoitti:Juu ellei peräti pitkästyttävää...
Ainahan aikaa roikkua foorumilla,järin vähän vaan viestejä tulee kun oikeen oottelee
ainiin,mutta mopohan olikin tarkoitus pitää renkaat alespäin,niin ei painolla niin väliä?
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: Vitutus ketju!!
Ei,paitsi jos on sen renkaan alla...Eikä se aina tule edes ihan läheltä päälle makoilemaan. kevyemmällä kyllä sitten mielellään ettii taas niitä huonompia polkuja missä kolhia...
Re: Vitutus ketju!!
[quote="Creature"]Kun nyt aihe läheltä liippaa niin mitenkäs Opel noin yleensä? Max noin kymppivuotias B-mallin Zafira yks hankintavaihtoehto.quote]
No tulipa ajettua -06 Zafiralla koelenkki. Kelpaa kyllä sinänsä. Erittäin Opel-vastaiselle luonteelle melko positiivinen kokemus.
Sitten se iso mutta tämän ja muutaman muun mallin kohdalla. Kiitollisuudella tätä nettiaikakautta kohtaan, tietoa on saatavana ja löytyikin katetta epäluuloille. Tämä automerkki on kunnostautunut oikein urakalla mustaamaan omaa mainettaan asentamalla ajokkeihinsa vuosi toisensa jälkeen M32 vaihdeaskia. Vähän on epäselvää vielä, onko tarkalleen ottaen kyseessä virhe kokoonpanossa vai suunnittelussa, mutta murheita on riittänyt ja paljon. Vanhat mielikuvat liittyy suureksi osaksi niihin ruskeisiin, happeen tehokkaasti yhtyneisiin 90-luvun malleihin (olikohan Vectra?), mutta jos tehdas ei vuosiin reagoi palautteeseen, jota uudempien vaihteistosta takuulla on tullut paljon, niin ei kai voi ihmetellä myynnin laskua ja huonoa mainetta. Oma budjetti ei tykkää parin tonnin yksittäisestä remontista sellaisen osakokonaisuuden kohdalla, jolle ihan normaali käyttöikä pitäisi olla satoja tuhansia kilometrejä.
Jos nyt edes jonkun autoelämä pelastuisi varoittelulla niin tuolla lopussa vähän listaa malleista:
http://www.wgmotorworks.co.uk/repairs/t ... 2-gearbox/
No tulipa ajettua -06 Zafiralla koelenkki. Kelpaa kyllä sinänsä. Erittäin Opel-vastaiselle luonteelle melko positiivinen kokemus.
Sitten se iso mutta tämän ja muutaman muun mallin kohdalla. Kiitollisuudella tätä nettiaikakautta kohtaan, tietoa on saatavana ja löytyikin katetta epäluuloille. Tämä automerkki on kunnostautunut oikein urakalla mustaamaan omaa mainettaan asentamalla ajokkeihinsa vuosi toisensa jälkeen M32 vaihdeaskia. Vähän on epäselvää vielä, onko tarkalleen ottaen kyseessä virhe kokoonpanossa vai suunnittelussa, mutta murheita on riittänyt ja paljon. Vanhat mielikuvat liittyy suureksi osaksi niihin ruskeisiin, happeen tehokkaasti yhtyneisiin 90-luvun malleihin (olikohan Vectra?), mutta jos tehdas ei vuosiin reagoi palautteeseen, jota uudempien vaihteistosta takuulla on tullut paljon, niin ei kai voi ihmetellä myynnin laskua ja huonoa mainetta. Oma budjetti ei tykkää parin tonnin yksittäisestä remontista sellaisen osakokonaisuuden kohdalla, jolle ihan normaali käyttöikä pitäisi olla satoja tuhansia kilometrejä.
Jos nyt edes jonkun autoelämä pelastuisi varoittelulla niin tuolla lopussa vähän listaa malleista:
http://www.wgmotorworks.co.uk/repairs/t ... 2-gearbox/
Joh. 3:16
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
Solifer Export > Tunturi Tiger Aqua > Solifer Speed > Suzuki RG 125 > KTM GS 125 > Yamaha TDR 250 > Suzuki DR 650 RS > Suzuki VS 1400 Intruder > Suzuki DR 800S
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: Vitutus ketju!!
Ei menny eiliset treenit lapaseen, etupyörä alta ja olkapää edellä kallioon. Solisluu sanoi naps ja on nyt liitetty metallilla. Sitä en tiedä oliko powerpartsia vai tarvikeosa.
Toisaalta nyt kun tulee pakollista ajotaukoa niin ehtii ehkä vaihtaa sen männän.
Toisaalta nyt kun tulee pakollista ajotaukoa niin ehtii ehkä vaihtaa sen männän.
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Re: Vitutus ketju!!
palijo tunteja?bisti kirjoitti:Ei menny eiliset treenit lapaseen, etupyörä alta ja olkapää edellä kallioon. Solisluu sanoi naps ja on nyt liitetty metallilla. Sitä en tiedä oliko powerpartsia vai tarvikeosa.
Toisaalta nyt kun tulee pakollista ajotaukoa niin ehtii ehkä vaihtaa sen männän.
siis männällä ei solisluulla.
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
Re: Vitutus ketju!!
Tervetuloa sitten kuminauhajumppa kerhoonbisti kirjoitti:Ei menny eiliset treenit lapaseen, etupyörä alta ja olkapää edellä kallioon. Solisluu sanoi naps ja on nyt liitetty metallilla. Sitä en tiedä oliko powerpartsia vai tarvikeosa.
Toisaalta nyt kun tulee pakollista ajotaukoa niin ehtii ehkä vaihtaa sen männän.
Menee ilmeisestikkin loppuvuosi parannellessa...
Foorumin "sekakäyttäjä"
- bisti
- Viestit: 1514
- Liittynyt: Ma Kesä 06, 2011 1:13 pm
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
- Paikkakunta: Vihti
Re: Vitutus ketju!!
3kk meinasi kirurgi että pitää ottaa rennommin joten taitaa mennä loppuvuosi jumppaillessa (puhelimen autocorrect yritti ehdottaa "juopotellessa"). 3 viikkoa totaali käden käyttökielto, sitten 3 viikkoa kevyttä liikuttamista ilman vastusta ja sen jälkeen varmaan kuminauhaa.
Männällä ei ole ajettu kuin 87h mutta kun uusi on jo hyllyssä eikä ajamaan pääse muutenkaan niin heti kun kättä saa käyttää alan ropailemaan
Männällä ei ole ajettu kuin 87h mutta kun uusi on jo hyllyssä eikä ajamaan pääse muutenkaan niin heti kun kättä saa käyttää alan ropailemaan
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
Re: Vitutus ketju!!
Teippasin vessan ovea myymälässä niin oven vieressä oli jonkun tekemä taulu myynnissä 500e. eiköhän mulla osunu kyynerpää siihen ja taulu alas ja mutkalle. pitänee huomenna soittaa tauluntekijälle että laittaa firmalle laskua... vahinkoja sattuu vaa rupeshan tuo vituttaan...
Pyörät: -16 701enduro. Entiset: -18 exc-f250, -20 300exc tpi, -18 exc450, -14 exc250&300, -13 yz450f, -12 exc300, -03 CR250R, -01 kx125
-
- Viestit: 1230
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: Trek Roscoe 6
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Vitutus ketju!!
Perkele ku olis kova halu opiskella pienkone-mekaanikoksi ku nuo metallihommat alkaa tulemaan jo korvista ulos ja taloudellisesti ainoa vaihtoehto olis oppisopimuskoulutus...
Eihän täällä hevonperseessä ole ku 2 pienkonehuoltoa... Toinen on autotallifirma ja toisessa ei ole tarpeeksi töitä oppisopimusta varten
Oulussa olis joka nurkalla mutta ku matkaa on sen 120km/sivu...
Mitenkähän tuon sais onnistumaan...
Eihän täällä hevonperseessä ole ku 2 pienkonehuoltoa... Toinen on autotallifirma ja toisessa ei ole tarpeeksi töitä oppisopimusta varten
Oulussa olis joka nurkalla mutta ku matkaa on sen 120km/sivu...
Mitenkähän tuon sais onnistumaan...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
Re: Vitutus ketju!!
Hyppää autoon ja aja.. ite ajan paljon oulu keminmaa väliä 115km/suunta. 8kk kulin torniosssa 136km/suunta. Viimeviikko ranualla 140km/s ja nyt raahessa jonne on vain 95km/suunta.
Re: Vitutus ketju!!
Youtubestahan löytyis hyviä korjausohjeita https://www.youtube.com/watch?v=rWqVoaYxgRsRymyäjä kirjoitti:Teippasin vessan ovea myymälässä niin oven vieressä oli jonkun tekemä taulu myynnissä 500e. eiköhän mulla osunu kyynerpää siihen ja taulu alas ja mutkalle. pitänee huomenna soittaa tauluntekijälle että laittaa firmalle laskua... vahinkoja sattuu vaa rupeshan tuo vituttaan...
Foorumin "sekakäyttäjä"
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Vitutus ketju!!
Farkut.
Onnistuin 1,5 vuotta välttämään farkkukaupassa käyntiä kun löysin kahdet istuvat farkut. No, sitä mallia ei löydy taas mistään ja nykyiset alkaa olla kappaleina.
Löytyy sellaisia missä olisi luultavasti sopiva vyötärö mutta ei mene reisistä yli ja sellaisia joihin reidet sopii ja vyötärössä on sitten 15cm kasvunvaraa.
Kasvunvaran saa vyön alle, mutta jäljelle niin korkea lantio-osa että haarat roikkuu alhaalla ja haukkaa kiinni jos pitäisi vähän kiivetä tai vaikka heittää jalka mopon yli.
Sitten on tietysti strecth-farkut, jotka sallii liikkuvaisuuden ja pikku muhkurat mutta hajoavat ryökäleet alta puolen vuoden.
Hyvin pieni harmihan tämä tavallaan on, mutta jestas että osaa vituttaa kun luuhaat kolme tuntia näennäisesti yksinkertaisen asian perässä, löydät lopulta jotain sinneppäin, tulet kotiin, vedät pöksyt jalkaan, menet pajalle testaamaan nouseeko jalka yli, tunnet kun tekstiili alkaa rajoittaa kansalaisoikeuksia, kiroilet hetken, istut kyykkyyn venyttämään housuja, nouset ylös, koitat uudelleen, luovutat ja tulet sohvalle purkamaan kiukkua internettiin.
Nyt on vähän parempi olo.
Farkut tuskin kehittyivät tänä aikana.
Onnistuin 1,5 vuotta välttämään farkkukaupassa käyntiä kun löysin kahdet istuvat farkut. No, sitä mallia ei löydy taas mistään ja nykyiset alkaa olla kappaleina.
Löytyy sellaisia missä olisi luultavasti sopiva vyötärö mutta ei mene reisistä yli ja sellaisia joihin reidet sopii ja vyötärössä on sitten 15cm kasvunvaraa.
Kasvunvaran saa vyön alle, mutta jäljelle niin korkea lantio-osa että haarat roikkuu alhaalla ja haukkaa kiinni jos pitäisi vähän kiivetä tai vaikka heittää jalka mopon yli.
Sitten on tietysti strecth-farkut, jotka sallii liikkuvaisuuden ja pikku muhkurat mutta hajoavat ryökäleet alta puolen vuoden.
Hyvin pieni harmihan tämä tavallaan on, mutta jestas että osaa vituttaa kun luuhaat kolme tuntia näennäisesti yksinkertaisen asian perässä, löydät lopulta jotain sinneppäin, tulet kotiin, vedät pöksyt jalkaan, menet pajalle testaamaan nouseeko jalka yli, tunnet kun tekstiili alkaa rajoittaa kansalaisoikeuksia, kiroilet hetken, istut kyykkyyn venyttämään housuja, nouset ylös, koitat uudelleen, luovutat ja tulet sohvalle purkamaan kiukkua internettiin.
Nyt on vähän parempi olo.
Farkut tuskin kehittyivät tänä aikana.