Palautetta sivun ylläpitäjille - ketju
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
Saatavana nyt myös AllPeers - lisäke jolla voi siirtää tiedostoja Firefoxin kautta. Itellä toi jo asennet-Agitheosis kirjoitti:Eikä mitään, käyttäkää ihmiset sitä parasta selainta!!Jukka kirjoitti:---Pitänee koittaa korjata---
tuna, kokeileen en oo viä päässy. Jos joku ny innostu ni nickillä voi ettiä josko löytyis. Parit kokeilu-
siirrot kehiin....
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
-
Agitheosis
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Viesti:
Ohjelma ei näyttäisi ilmoittavan uudesta kontaktista tai Inbox-tavarasta ponnahdusikkunalla eli
täytyy aina ajoittain tarkistaa onko jotain tuloillaan. Se nyt taas ei oo suuren suuri vaiva painaa
selaimesta yhtä nappia jolla uuteen välilehteen aukeaa koko komeus... Lisäksi vastapuolen lähet-
tämän tiedoston lataaminen on mahdollista vain kun on toinen linjoilla, mikä taitaa peer to peer -
homman idea ollakin eli välissä ei ole palvelimia joilla tiedosto olisi odottelemassa kuten sähärissä.
Suuretkin tiedostot menevät perille koska homma ei oo riippuvainen sähköpostilaatikon koosta.
Ainahan voi suuren failin kanssa jättää selaimen auki vaikka koneen äärestä poistuisikin...
täytyy aina ajoittain tarkistaa onko jotain tuloillaan. Se nyt taas ei oo suuren suuri vaiva painaa
selaimesta yhtä nappia jolla uuteen välilehteen aukeaa koko komeus... Lisäksi vastapuolen lähet-
tämän tiedoston lataaminen on mahdollista vain kun on toinen linjoilla, mikä taitaa peer to peer -
homman idea ollakin eli välissä ei ole palvelimia joilla tiedosto olisi odottelemassa kuten sähärissä.
Suuretkin tiedostot menevät perille koska homma ei oo riippuvainen sähköpostilaatikon koosta.
Ainahan voi suuren failin kanssa jättää selaimen auki vaikka koneen äärestä poistuisikin...
- Mika TA-91
- Pyörä: 790 Adventure R, EXC-F 250
Sivuston aika
Moi,
Onkos tämä vain minun koneella vai onko sivuston kello vielä talviajassa?
Eli näyttäisi kello olevan tunnin jäljessä.
Terveisin
Terveisin
Mika TA-91
- NiKu
- Pyörä: EiOo vielä..
- Viesti:
Re: Sivuston aika
On se vähä jäljesMika TA-91 kirjoitti:Moi,
Terveisin
Ei mopoilla tänäkää vuonna..
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Sähköpostien kulussa on ollut yhä jotain ongelmaa, jonka juureen en
ole saanut pureuduttua.
Yksi ongelma näyttää olevan myös että jos vaihdat mailiosoitteesi
käyttäjätietoihin, menee käyttäjä ei-aktiiviseksi ja vahvistusmailia
ei lähde.
Olen tänään aktivoinut kaikki epäaktiiviseen tilaan roikkumaan
jääneet käyttäjät. Mulle saapii panna viestiä osotteeseen
jpuurune ättämerkki mbnet pointsi fi
jos on ongelmia.
ole saanut pureuduttua.
Yksi ongelma näyttää olevan myös että jos vaihdat mailiosoitteesi
käyttäjätietoihin, menee käyttäjä ei-aktiiviseksi ja vahvistusmailia
ei lähde.
Olen tänään aktivoinut kaikki epäaktiiviseen tilaan roikkumaan
jääneet käyttäjät. Mulle saapii panna viestiä osotteeseen
jpuurune ättämerkki mbnet pointsi fi
jos on ongelmia.
Jos myydään -puolella on jotakin myynnissä, niin onko järkeä upata sitä 3 päivän välein kertomalla että "tämäkin on muuten vielä myynnissä"
Tai sitten kaivetaan todella pitkän ajan takaa joku myyty tavara johon vastataan että niin tää on muuten myyty?
Ilmoitukset voi itse poistaa siitä pienestä raksista mikä on viestin yhteydessä. Edellyttää tietysti että uppauksia ei ole tehty.
Ilmoitukset voi itse poistaa siitä pienestä raksista mikä on viestin yhteydessä. Edellyttää tietysti että uppauksia ei ole tehty.
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Mulle ainakin on tuo Wiki-puoli jäänyt aika vähälle huomiolle, jotenkin sitä osaa seurata vain tätä palstaa ja näiden osioita. En edes tiennyt että siellä tuommoinen osio on...Jukka kirjoitti:Wikissä on moinen olemassa, se ei kyllä ole ottanu yhtään tulta...Juonio kirjoitti:Matkakertomuksia ja -juttuja on aina mukava lueskella. Oisko ideaa jos niillekin perustaisi oman osion?
Tuossa kokoontumisien alla minusta mahtuu olemaan matkakertomuksetki.
Saa olla eri mieltäki!?
Joten minä puoltaisin kyllä omaa osastoa matkakertomuksille. Ja toivon että moni tekisi kotikulmia pitempiä reissuja kertomusten kera muille luettavaksi ja kauho/keski/pikamatkan-kaihoiltavaksi