jonkko kirjoitti:Flunssa ja kuume päällä,ja sitten viel äsken katkes kytkinvajjeri pakussa raisiossa
Kolmonen päällä ja ei auttanut muu kun mennä naantaliin kääntymään ja siitä turun ja kaarinan läpi kottiin paraisille,noh kyllähän autolla pääsee hyvin ilman kytkintäkin ku pistää kierrokset sopiviksi niin kyll ne vaihteetkin menee päälle ilman ääntelyä.
Mutt onneks en joutunut pysähtymään täysin koko matkalla,olis ollut kivaa turun keskustassa sammuttaa autoa ja ykkönen pesään ja veivata käyntiin
Nytt auto pihassa ja huomenna sitten korjailemaan,vaikka olo on enemmän sohvalle,peitto päälle ja esim,long way round maraton päälle
En jaksa korjata pihalla,vein äsken auton korjaamolle,älä syötä lamaa ........
jonkko kirjoitti:Flunssa ja kuume päällä,ja sitten viel äsken katkes kytkinvajjeri pakussa raisiossa
Kolmonen päällä ja ei auttanut muu kun mennä naantaliin kääntymään ja siitä turun ja kaarinan läpi kottiin paraisille,noh kyllähän autolla pääsee hyvin ilman kytkintäkin ku pistää kierrokset sopiviksi niin kyll ne vaihteetkin menee päälle ilman ääntelyä.
Mutt onneks en joutunut pysähtymään täysin koko matkalla,olis ollut kivaa turun keskustassa sammuttaa autoa ja ykkönen pesään ja veivata käyntiin
Nytt auto pihassa ja huomenna sitten korjailemaan,vaikka olo on enemmän sohvalle,peitto päälle ja esim,long way round maraton päälle
En jaksa korjata pihalla,vein äsken auton korjaamolle,älä syötä lamaa ........
Soittivat korjaamolta,kytkinvaijeri ehjä,mutta jumissa ja kytkinpolkimen osa misä vaijeri kiinni on poikki
Fiiattilaatua vissin ku kytkin ei ole missään vaihees edes tuntunut erilaiselt ku mitä se nytt on ollut nämä 7-8 vuotta ku mulla on toi paku ollut
Eli ennen kuin osat saatu niin voi olla et alkuviikko menee ilman pakua
Paku syö etupyöränlaakereita kuin leipää. Ostin Virtasen Moottorista FAG merkkisen laakerin 130EUR tietäen että motonetista saa halpis laakereita noin 65EUR/kpl. Hain tänään pakun pois paikallisesta korjaamosta. Äijä oli hajottanu ABS anturin ja sitten se sano että sen laakerin kyljessä minkä ostin Virtaselta luki SKF. WTF???
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
No kahden viikon talvilomareissu Inglesiin loppu huomenna,kotiin ja sit ma suoraan pakkolomille,voi isäkissanvittu.Oli muuten kiva olla MP-näyttelyssä sen jälkeen kun työnantaja oli soittanut ko.aiheesta.Tulin vielä ostaneeksi uuden kypärän sieltä.Olis jäänyt ostamatta,jos tuo soitto olis aikaisemmin tullut.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Voi vittu kun voi vituttaa. Nyt potkii päähän ja rankasti, enää ei todellakaan tiedä nauraako vai itkeäkö. Ja perkele ihmetellään miksi suomalainen juo. No oisko yks syy tämän en-sano-mistä oleva verotus ja sen byrokratia, ja sitä käytännössä harjoittavat lakeijat. Keitä ne kuvittelee olevansa, miettis siellä suojatyöpaikas mistä ne palkkarahat lopulta tulee.
On siin.
Mä tekisin valituksen jonnekin epäpätevistä virkailioista tai jottain,eihän se mitään auttaa mutt saapahan agressioita purkaa.
Mites muuten eihän tommoset päätökset ole mitenkään salaisia tai silleen ?
Ei muuta ku koko juttu lehteen otsikolla et tämmöinen paölvelu täällä niin ehkä jottain tapahtuis?
Joss mulle olis tapahtunut jottain tommost niin olisin vielä siin paikan päällä toteamassa kuinka kauan jätkä jaksaa sitä appelsiinimehua litkiä svingistä tai sitten jossain istumassa kaltereitten takaa odottamassa rauhoittumista
jonkko kirjoitti:
Mä tekisin valituksen jonnekin epäpätevistä virkailioista tai jottain,eihän se mitään auttaa mutt saapahan agressioita purkaa.
Mites muuten eihän tommoset päätökset ole mitenkään salaisia tai silleen ?
Ei muuta ku koko juttu lehteen otsikolla et tämmöinen paölvelu täällä niin ehkä jottain tapahtuis?
Joss mulle olis tapahtunut jottain tommost niin olisin vielä siin paikan päällä toteamassa kuinka kauan jätkä jaksaa sitä appelsiinimehua litkiä svingistä tai sitten jossain istumassa kaltereitten takaa odottamassa rauhoittumista
Katsotaan nyt, mitä vastaavat kun näkevät kuvat....mut eihän tälläisestä voi valittaa kuin johonki ihmisoikeustuomioistuimeen, mikään muu ei edes ottais käsittelyyn....
Ideana ihan hyvä laittaa viranhaltija ottamaan näyte ko. kohteesta, en ehdottanut ettei housuhame ois ratkennu kun ne molemmat ois kavunnu peräkärryyn, oisin joutunu korvaamaan työvaatteet....kun olin tehnyt liian korkeat laidat siihen....
jonkko kirjoitti:Nytt on sitten kortti hyllyl ylinopeuksien takia,3 kuukautta,PERSE!!!
Mie voin lainata kirjastokorttia - sillähän kuulemma saa ajella ainaki lyhyitä matkoja kerrallaan ( lue: tankkausväli mopetilla pysähtymättä... ). Kyllä se 3 kuukautta nopeasti kuluu, ku on koko ajan tekemistä, niinku peileihin vilkuilua sun muuta... Yritähän taistella.
jonkko kirjoitti:Ja vitutus iski taas
Nytt on sitten kortti hyllyl ylinopeuksien takia,3 kuukautta,PERSE!!!
ei täälpäi ainaka autoo kortilla ajeta...
ja kun valvontaa ei käytännössä ole niin mitä väliä lopulta onko voimassaolevaa vai ei...ne hyvikemaksut valtiolle ottaa enemmän päähän.