Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Hösö
Pyörä: pyörätön

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja Hösö »

Hösö kirjoitti:Polovi tais antautua sunnuntaina! Vituttaahan se. Huomena lääkärisetämies kertoo mikä sillä polvella vituttaa. Jotenki o semmoset fiilikset että ei röntkenikatse kerro mikä o vikana. Melekeen vois jo vetoa lyyä että magneettikuvauksen tarvii että seleviää... Ja vastahan viime tammikuussa viimeksi oltiin puukolla.

No ei maalailla liikaa paholaisia seinille...

JEEJEE!!!1 :roll:

Alustavasti tarjotaan sisemmän kierukan repeämää...

Mutta onneksi tätä vastaan taistelee se, että polovi ei ole kerännyt nestettä ja se pellaa jo paremmin kuin eilen. :) 2vkoa seurantaa ja jos oireilee ja/tai kerää nestettä ni aletaan pohtiin uuestaan että mikä sielä vituttaa... :mrgreen: :twisted: :twisted:
MunaPussiRacingTeam!

Troy Lee:n kypärät ja vermeet!

LifeOfHösö

Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Voi v...u,kolaroin eilen perheen Ooppelia Jklän City-Marketin parkkiksella,eikä siinä vielä mitään,että syy oli minun,mutta vastapuoli oli naisautoilija,eikä nyt voi syyttää naisten ajotaitoa edes :twisted: :evil:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Autoiluvitutusta.

Perheessä kaksi autoa. No, toisesta meni kansipahvi, samaan vaivaan sit vaihdetaan jakoremmi ja vesipumppu. Toista tonnia uppoo siihen. No, olis toi remmi ja vesipumppu muutenkin pitänyt tässä puolen vuoden sisään vaihtaa.

Toisesta autosta hajoskin sitten bensapumppu. 70km päässä kotoa, mukana 2 koiraa ja helvetisti tavaraa, ja ulkona joku 12 pakkasta. Pienen tappelun jälkeen päästiin kumminkin taksikyydillä vakuutusyhtiön piikkiin kotiin vaikka ensin se meinasikin että julkisilla on mentävä. Tästä selviää kai jollain 500 eurolla jos ei omalle ajalle laske mitään hintaa kun se auto tarvii sieltä 70 kilsan päästä joskus hakeakin kunhan on valmis. Onneks oli hyvä vakuutus ettei tarvinnut omaan piikkiin hinata tai mennä kotiin.
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

TomiKoo kirjoitti:YT:t alko meilläkin... Saas nähdä, kuuluuko vähennettävien listaan... :evil:
Mie selvisin eka kierroksesta kirkkaasti! Saapa nähä kuinka vielä viikate heiluu...
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Jukka kirjoitti:
TomiKoo kirjoitti:YT:t alko meilläkin... Saas nähdä, kuuluuko vähennettävien listaan... :evil:
Mie selvisin eka kierroksesta kirkkaasti! Saapa nähä kuinka vielä viikate heiluu...
Ekalla kierroksella meiltä vähennettiin konttorihenkilö,toisen kierroksen tuloksia odotellaan.Tulos miinuksella,jotain varmasti tapahtuu..
gixxerman

gixxerman kirjoitti:Voi v...u,kolaroin eilen perheen Ooppelia Jklän City-Marketin parkkiksella,eikä siinä vielä mitään,että syy oli minun,mutta vastapuoli oli naisautoilija,eikä nyt voi syyttää naisten ajotaitoa edes :twisted: :evil:
On muuten arvokasta hommaa.Kysäisin korjausarviota.Pieni painauma takapyöräkaaressa ja takaovessa 750 euroa,huh,huh.Eikä ollut muuta kuin pikkupaja.Jos joku tietää edullista peltiseppoa,joka tuon fiksaisi,ei kun tietoja vaan kehiin.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

gixxerman kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:Voi v...u,kolaroin eilen perheen Ooppelia Jklän City-Marketin parkkiksella,eikä siinä vielä mitään,että syy oli minun,mutta vastapuoli oli naisautoilija,eikä nyt voi syyttää naisten ajotaitoa edes :twisted: :evil:
On muuten arvokasta hommaa.Kysäisin korjausarviota.Pieni painauma takapyöräkaaressa ja takaovessa 750 euroa,huh,huh.Eikä ollut muuta kuin pikkupaja.Jos joku tietää edullista peltiseppoa,joka tuon fiksaisi,ei kun tietoja vaan kehiin.
Ja lisätään tuohon duunin alkaminen huomenna,niin eiköhän siinä taas ole.
kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

Voi VITTU/PILLU/PUU/PALLI/JA/POLIISI aamulla taas töihin ! ja näkee töissä yhden työkaverin naaman jonka kans ei juuri tule toimeen :evil: mitä pahaa minäkin olen tehnyt entisessä elämässä et joudun kärisimään
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Hinku.
Pyörä: Honda nx650

Viesti Kirjoittaja Hinku. »

jonkko kirjoitti:En tiedä onko se vitutuksen arvoista ku ei ole nastarenkaat mopottimes,mutt ku lunta tääl ei ole muuten ku joulukorteis niin eihän niitä tarvikkaan :|
Mie voisin aika halvalla myydä tuota valkoista kultaa tästä meijän pihalta.
Eikun pojat kärri perään ja nokka kohti Mönniä.
Samaan rahaan voisin auttaa lapioimisessa.
Eikä vituttas yhtään. :D
Jukka
Site Admin
Viesti:

Työt alko, ei siinä mitään.
Mutta mopo jääty pihaan niin että piti kävellä kotia. Se syö miestä. prkl.
Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Jukka kirjoitti:Työt alko, ei siinä mitään.
Mutta mopo jääty pihaan niin että piti kävellä kotia. Se syö miestä. prkl.
Kuulehan Jukka. Asut hyvin lähellä asuin ympäristöäni missä asuin 16 vuoden Ruotsin asuinaikanani. Mulla asuu tälläkin hetkellä sukulaisia Aavestassa, mutta itse asuin aikonani Grängesbegissä ja Ludvikassa viimeset vuodet ruotsissa olossani. Taalainmaassa on aivan uskomattoman mahtavat mahdollisuudet soratiesurautteluun, koska siellä sorateitä riittää.
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Jukka
Site Admin
Viesti:

Kesällä käytiinkin Ludvikan kotariukkojen kanssa siellä perällä kiertelemässä.
Tämähän on aikamoinen paratiisi, metsätietä riittää.
Tästä Avestasta oikeastaan alkaa mettä ja tukholman pellot loppuu.
Tai näin mie olen itselleni vakuutellut...

Mutta sorat on lumen alla ja mopo eiku seisoo kustannuspaikalla pölyttymässä!
genesis
Pyörä: KTM 520 SX -02, BMW G650 Xchallenge

Viesti Kirjoittaja genesis »

Varaajasta vedet mäkeen, onneksi ehdin tällä kertaa hätiin, viimeksi kastui puutkin kun 2 kuutiota vettä tuli lattialle. Nyt tilanne on hallinnassa, huomenna hitsaamaan paikkaa. Ei sentään paikan päälle...vielä.
gixxerman

Tenniskyynärpää,eikä meinaa parantua,voi,v...u,vetää välillä vasemman vetkuttimen voimattomaksi ja vielä sit hoito sattuu niin s........i.Semmoinen nuori naisimmeinen kun tuota kättä oikein voimiensa tunnossa vääntää ja kääntää kuin tiskirättiä.Ei uskoisi,et noin sutjakalla tytöllä on tollaiset käsivoimat.Siinä nousisi Gessukin varmaan helposti kyljeltään. :oops:
Kale

Viesti Kirjoittaja Kale »

Juma... kukahan ääliö on keksinyt H7 halogeenipolttimot? Onkohan edes pari kk aikaa, kun emännän autosta oli kuskin puolen lähivalo pimeänä ja kävin Motonetissa polttimo-ostoksilla. Ajattelin ostaa sit vähän paremmat polttimot. Olivat jotkut muistaakseni Osramit, joissa luvattiin parempaa valotehoa ziljoonan prosentin verran. Kyllähän ne olivatkin melkoisen kirkkaat pitkien polttimoihin verrattuna, joita en vaihtanut. Näemmä se kirkkaus vaan syntyy käyttöajan kustannuksella. Tänään olivat molemmat paskana. Voi kiasus! Kympin/kappale, eli melkein 120 mummon markkaa parin kuukauden valaistuksesta. Kävin äsken v***tutuksen vallassa ostamassa aakkos-asemalta Philipsin polttimot 9e/kpl. Mitenkähän pitkään nämä kultakimpaleet valaisevat? Ihanan kallista tämä elämä :evil:
Vastaa Viestiin