Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Vitutus ketju!!
Meillä kävi vastaava juttu pari vuotta sitten kun irrallaan ollut koira juoksi pojan kevarin eteen -> kaatuminen ja pyörä kappaleiksi. Korjausarvio 1800€ plus ajokamat ja kypärä. Koiran omistaja sanoi heti että hänen vika ja hän korvaa kaiken, vie pyörä korjaamolle ja lasku hänelle. Kertoi ettei hänellä ole vakuutuksia joten hän maksaa kaiken suoraan rahalla, oltiin hyvässä yhteisymmärryksessä joten sanoin hänelle että halvemmaksi tulee kun korjataan pyörä kaskosta ja ajokamat kotivakuutuksesta. Sovittiin että näin tehdään ja hän maksaa mulle 450€ omavastuista ja menetetyistä bonuksista.
Viikon päästä laitoin hänelle laskun ja sen jälkeen alkoi vastaan väittäminen ja pojan syyllistäminen että törmäys oli hänen vikansa. Puheluihin ei vastattu, sama tilanne sähköpostilla. Soitin toisesta numerosta ja vastattiin välittömästi, kun kerroin kuka on langan päässä niin puhelu pistettiin poikki.
Tein tapauksesta raportin kuitteineen päivineen ja marssin suoraan ulosoton puheille. Papereita katseltiin ja hyvällä pohjalla oltiin, paperit oikeuden käsittelyyn joka maksaa (muistaakseni) 280€, jonka lisäsin loppusummaan. Hyvä näin, ajattelin että saan rahani pois. Siinä täytettiin hakemusta ja ulosottomies vielä tarkisti koiran omistajan tietoa kun nimi kuulosti aika tutulta, selvisi että rouva on pelkkää ulosottovelkaa täynnä moneen paikkaan ja isoja summia. Siinä vaiheessa virkailija sanoi että voit laittaa jutun vireille käräjille, ja varmaan menee läpi, mutta rouva on niin velkainen että tuskin tulet koskaan saamaan rahojasi pois, joten oletko valmis sijoittamaan tähän keissiin 280€?
Siinä vaiheessa pistin pyyhkeen kehään ja totesin että tämä keissi jäi meidän tappioksi. Onneksi ei viety pyörää korjattavaksi paikalliselle pajalle, siinähän olisi käynyt niin että lasku olisi tullut meille.
Mukavalta vaikuttanut asiallinen kennelin pitäjä olikin täysi huijari. On samalta kylältä ja molempien nuorisot pyörii aika samoissa piireissä. En juurikaan tunne sympatiaa kyseistä rouvaa kohtaan, suorastaan säälittävä kusettaja.
Onneksi siitä on jo aikaa ja asia on aika hyvin päässyt jo unohtumaan, rouva on myös hyvin osanut välttää mua kun en ole häntä kertaakaan nähnyt kyläkaupassa tai missään muuallakaan kylillä. En kanna kaunaa, mutta hän olisi voinut hoitaa asian toisella tavalla ja sanoa suoraan että rahaa ei ole, eikä alkaa lupailemaan kuuta taivaalta. Kun olisi tämän kertonut niin maksun olisi voinut sovitella molemmille osapuolille sopivaksi, enkä tällä tarkoita hetekkahumppaa tai letkajenkkaa housut kintussa.
Viikon päästä laitoin hänelle laskun ja sen jälkeen alkoi vastaan väittäminen ja pojan syyllistäminen että törmäys oli hänen vikansa. Puheluihin ei vastattu, sama tilanne sähköpostilla. Soitin toisesta numerosta ja vastattiin välittömästi, kun kerroin kuka on langan päässä niin puhelu pistettiin poikki.
Tein tapauksesta raportin kuitteineen päivineen ja marssin suoraan ulosoton puheille. Papereita katseltiin ja hyvällä pohjalla oltiin, paperit oikeuden käsittelyyn joka maksaa (muistaakseni) 280€, jonka lisäsin loppusummaan. Hyvä näin, ajattelin että saan rahani pois. Siinä täytettiin hakemusta ja ulosottomies vielä tarkisti koiran omistajan tietoa kun nimi kuulosti aika tutulta, selvisi että rouva on pelkkää ulosottovelkaa täynnä moneen paikkaan ja isoja summia. Siinä vaiheessa virkailija sanoi että voit laittaa jutun vireille käräjille, ja varmaan menee läpi, mutta rouva on niin velkainen että tuskin tulet koskaan saamaan rahojasi pois, joten oletko valmis sijoittamaan tähän keissiin 280€?
Siinä vaiheessa pistin pyyhkeen kehään ja totesin että tämä keissi jäi meidän tappioksi. Onneksi ei viety pyörää korjattavaksi paikalliselle pajalle, siinähän olisi käynyt niin että lasku olisi tullut meille.
Mukavalta vaikuttanut asiallinen kennelin pitäjä olikin täysi huijari. On samalta kylältä ja molempien nuorisot pyörii aika samoissa piireissä. En juurikaan tunne sympatiaa kyseistä rouvaa kohtaan, suorastaan säälittävä kusettaja.
Onneksi siitä on jo aikaa ja asia on aika hyvin päässyt jo unohtumaan, rouva on myös hyvin osanut välttää mua kun en ole häntä kertaakaan nähnyt kyläkaupassa tai missään muuallakaan kylillä. En kanna kaunaa, mutta hän olisi voinut hoitaa asian toisella tavalla ja sanoa suoraan että rahaa ei ole, eikä alkaa lupailemaan kuuta taivaalta. Kun olisi tämän kertonut niin maksun olisi voinut sovitella molemmille osapuolille sopivaksi, enkä tällä tarkoita hetekkahumppaa tai letkajenkkaa housut kintussa.
Kylätason kurapyöräilijä.
- Nomad
- Pyörä: Ewan McGregor -03
Jaha, joku oli parkkihallissa raapassu juuri Saksasta noudettun priimakuntoisen auton takapuskurin kulmaan naarmut. Omaa kuvetta täytyy kaivaa...
Ei oikeastaan vituta, ottaa vaan pattiin kun nk. aikuinen ihminen alittaa jutuillaan apinan tason
Vuosi tolkulla samaa kiusaaamista tavalla jos toisella ei ole todellakaan kivaa
Mielestäni en ole ketään loukannut kirjoittelullani ja jos olen voi minuun ottaa yhteyttä
Eli siis yksi idiootti vituttaa

Vuosi tolkulla samaa kiusaaamista tavalla jos toisella ei ole todellakaan kivaa
Mielestäni en ole ketään loukannut kirjoittelullani ja jos olen voi minuun ottaa yhteyttä
Eli siis yksi idiootti vituttaa
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Joo "idiootit" vituttaa,ja joskus myös se peilistä katsova...

Foorumin "sekakäyttäjä"
Jos minua tarkoitat,suke62 kirjoitti:Ei oikeastaan vituta, ottaa vaan pattiin kun nk. aikuinen ihminen alittaa jutuillaan apinan tason![]()
Vuosi tolkulla samaa kiusaaamista tavalla jos toisella ei ole todellakaan kivaa![]()
Mielestäni en ole ketään loukannut kirjoittelullani ja jos olen voi minuun ottaa yhteyttä![]()
Eli siis yksi idiootti vituttaa![]()
![]()
olen ottanut hlö. kohtaisesti yhteyttä. Jopa vaimoosi
Kirjoittelusit eivät ole aiheuttaneet muuta kuin hilpeyttä ja sääliä. Olethan niin
pikkuinen ja peloissasi - syystä
Olenko se Sinulle oikea, pikku tuhmeliini ja doku.
Idioottisi
PS 1
En vain heti ymmärtänyt miksi tykkäät ruotsalaisista ja norjalaisista
SUKE
Halpa, pieniruokainen, vähän ajettu- hyvät puristukset, perässä pientä vuotoa. siisti
Viimeksi muokannut WEST, La Elo 29, 2015 8:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Eikö olisi aika pistää korkki kiinni, aikuistua, ja lopettaa tällaiset väännöt tällä foorumilla? Vaihtakaa puhelin numeroita ja sotikaa keskenänne, foorumi ei ole oikea paikka henkilökohtaisille väännöille.
Kylätason kurapyöräilijä.
Ymmärrän sinua suke62. Jos ei muuta rajaa osata näissä nettijutuissa pitää, niin ainakin toisten perheenjäsenet kuuluisi ehdottomasti antaa olla rauhassa.WEST kirjoitti: ... olen ottanut hlö. kohtaisesti yhteyttä. Jopa vaimoosi![]()
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Älä Sinä Kunkku viisastele, kaverin muija on parasta, you know.
Totta puhut, noi vihjailut minuun vain mietityttää olenko oikeassa .Koheltaja kirjoitti:Eikö olisi aika pistää korkki kiinni, aikuistua, ja lopettaa tällaiset väännöt tällä foorumilla? Vaihtakaa puhelin numeroita ja sotikaa keskenänne, foorumi ei ole oikea paikka henkilökohtaisille väännöille.
Olen asiaa kysellyt mutta poika ei vastaa, vaan vaimo ja se ei ole minun vikani.
Ja jos olen apina, toimin toki niinkuin apina luonnossa tekisi ja ratkaisee asian tavattuaan.
Täälä on harvon tarvetta banaaneille, mutta nyt kun apinatki on mainittu niin oiskohan sen aika.
Eihän alettas tuota tällä foorumilla.
Eihän alettas tuota tällä foorumilla.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Joox-mean kirjoitti:Joo "idiootit" vituttaa,ja joskus myös se peilistä katsova...![]()
ps. apina ratkaisee tavallaan
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
Jepa
-
Piese
- Pyörä: 60Yz/Ag175/FZR1000/FL 60/KTM 1290
Ihmetyttää kuka kaheli menee liimaan migillä iskarin alapään kiinni, olis edes hitsannu kunnolla mutta sellainen ison miehen räkäklöntti ja olihan se toki tukivarressa kiinni mutta ei se iskari sillä ollu kiinni ja tää autossa, kuten massalla ja huopakatolla korjatut ruosteetkin, ei vittu ihan oikeesti ja kaupataan "hyvä ja halpa" pitäis jo pian 50v. ukonkin tajuta ettei muuta hyvää ja halpaa ole kuin puuro ja marjat metässä.
Houkutus päästä kokemaan edes kerran elämässä tuo hyvän ja halvan ihme ajaa meitä mitä ihmeellisimpiin tekoihin. 
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."