Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Tuttu linkkasi pitkään,kun kissa mursi isovarpaan :shock: Katti ilmeisesti pelästyi jotain ja ruopasi varvast takatassuillaan silleen "sopivasti" sivuviistoon,että sepä otti ja murtui...
(kuvan kissa ei liity tapaukseen,vaikka siltä hieman voi näyttääkkin)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Foorumin "sekakäyttäjä"
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Opettavainen tarina ,käytetyn moottoripyörän ostosta(Tositarina,elävästä elämästä,ilman nimiä ja numeroita)
Valjastimme auton perään kärryn ja kohti etelää.sopivan talviajopyörän kaverilleni löytymisen toivosta.
Ko.laitetta oli jo netin välityksellä katsottu ja kuolattu useamman kerran ja todettu passeliksi.
No matkaan,perillä meitä odotteli orvon tuntuisena ko. laite pihassa,aika likaisena ja jo silloin soivat hälytyskellot.
Eikö sitä nyt pestä ja puunata pyörä,kun myyntiin laitetaan ja ketjut hoidetaan,saa ostaja vaikutelman,että pyörästä on huolta pidetty.
No,rapistuneet maalit takakatteissa,miksi,eikö nämä pitäisi olla läpivärjättyjä.
Kone käyntiin ja heti glykolin hajua,ahaa letkut vuotavat syylärin päältä.
No,koeajolle,ahaa,sitten kuulen,että onkin tuotu ohi virallisen maahantuonnin,eikä asia ollut tiedossa ennestään.Taas soi hälytyskellot.
lopullinen niitti oli öljytikun auki kiertäminen koeajon jälkeen,valkoinen oli,kuten joulupukin parta,ei hyvä.
Eikä kulutusosat olleet kunnossa myöskään,ihan viimeisen päälle.
Meille se rakkautta oli,ensi nettisilmäyksellä.
Mutta,kun päivä valkeni,totuus paljastui.
Joten,sinne jäi hän,odottamaan orpona päiviä parempia,tai toista ostajaa,kuka tietää.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

1415301898564.jpg
Ja,eikun varpaan hoitoon taas...
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
gixxerman

Sävy sävyyn on miehen ja varpaan hoitovälineet :lol: :lol: :lol:
kimmokekki
Pyörä: KTM 530 exc-R

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

Tästä lääkettä gixxerille ...
Kuulemman puuduttava vaikutus
ImageUploadedByTapatalk1415302873.527419.jpg
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Ayrtono
Pyörä: R1200GS Adv.

Viesti Kirjoittaja Ayrtono »

Kunkku kirjoitti:Koskaan en ole nähnyt niin hyvännäköistä lääkäriä. :shock: :shock:
Toivottavasti oli vastakkaista sukupuolta :lol: :lol: :lol:
Eikä saada koskaan tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
Kunkku
Pyörä: Gessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Ayrtono kirjoitti:Toivottavasti oli vastakkaista sukupuolta :lol: :lol: :lol:
Ainakaan toistaiseksi eivät ole ujuttaneet minulle sellaista lääkitystä, joka olisi laittanut katselemaan miehiä ja arvioimaan niiden ulkonäköä, puhumattakaan että olisin alkanut innostumaan siitä.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Kunkku
Viesti:

gixxerman kirjoitti:
1415301898564.jpg
Kiitos vaan kaikesta rohkaisusta. Minulle sanoi kirurgi, että hän taitaa tehdä minullekin tuon kynsivallin leikkauksen. On kuulemma pikku juttu, mikä ei tunnu missään sen muun rinnalla. :?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
gixxerman

Noihin verrattuna tämä on kuin hyttysen paska Itämeressä :lol: :lol: :lol:
gixxerman

Kunkku kirjoitti:
gixxerman kirjoitti:
1415301898564.jpg
Kiitos vaan kaikesta rohkaisusta. Minulle sanoi kirurgi, että hän taitaa tehdä minullekin tuon kynsivallin leikkauksen. On kuulemma pikku juttu, mikä ei tunnu missään sen muun rinnalla. :?
Ja,jos saat Irman pitämään kädestä kiinni,kuten minä sain koko leikkausken ajan,on puukotus aika paljon helpompi,no mene ja tiedä :oops:
Kunkku
Viesti:

Äh, nukuttavat. Ei taida olla paljon iloa, vaikka joku silloin pitäisikin kädestä kiinni.
gixxerman

Epäreilua,minua ei nukutettu,mutta sydäntä kuunneltiin tarkasti tuon operaation ajan.
http://www.youtube.com/watch?v=89NoKhocGrM
arska73
Pyörä: Varadero 1000

Viesti Kirjoittaja arska73 »

Viikko kärvistelty noidannuolen kourissa.Alkaa pikkuhiljaa .ituttamaa...
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kävely, jumppapallo, venyttely ja istumatyyny on hyviä toipumisen edistäjiä sekä ennaltaehkäisijöitä.

Koko viikko on mättänyt vähän joka asiassa, eilen ajattelin hankkia kunnon kankkusen ja epäonnistuin siinäkin tehtävässä. Mikä helkatti siinä on ettei tällä kokemuksella saa edes kunnon sohvakrapulaa aikaiseksi? :evil:

Eniten vituttaa kun ei saa kapakassa vetää omassa rauhassa pikku kännejä ja kuunnella vaihtelevia karaoke tulkintoja, niin ettei joku perkeleen sönkkö tuu selittämään jotain evvk asiaa. Sitten kun ystävällisesti sanoo että ei kiinnosta ja voitko poistua niin sitten mä olen se vittumainen jätkä ja aletaan haastaa riitaa. Nämäkin tyypit on ennenkin ärsyttänyt porukoita jutuillaan ja joskus saaneet nenän kipeäksi, siitä huolimatta pitää aukoa päätään kunnes jollain taas tulee mitta täyteen ja loppukeskustelu käydään viittomakielellä. Mikä vittu noita ihmisiä oikein vaivaa?

Pitää maksimoida tämän olemattoman krapulan kurjuus ja lähteä räntäsateeseen lenkille, tämän viikkosella tuurilla löydän itteni rähmällään jostain paskaojasta. Haittaakse? :twisted:
Kylätason kurapyöräilijä.
kimmokekki
Pyörä: KTM 530 exc-R

Viesti Kirjoittaja kimmokekki »

nokia ! kaikenmoisia paskoja tehdään ihmisten kiusaksi
aina tavoitettavissa ?
0440800172
kimmokecki@gmail.com
Vastaa Viestiin